Voiko yökerhoon laittaa tällaisen mekon?
Harvoin tulee yökerhoissa käytyä ja ajattelin nyt kysyä mielipiteitä... Onko liian arkinen/tylsä?
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/mekot/topshop-200920/10…
Jalkaan tummat sukkahousut ja korolliset saappaat.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Olen siis hoikka ja suht pitkä ja itselläni ei mitenkään tissivako pursua tuolta nyörien takaa. Mutta on siis hutsahtava myös paksuilla mustilla sukkiksilla? :(
Ap
Mun mielestä näytti hyvälle eikä yhtään hutsahtavalta,eikä minua ainakaan haittaa mikään tissivako.
mutta olenkin jo vähän vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tulee yökerhoissa käytyä ja ajattelin nyt kysyä mielipiteitä... Onko liian arkinen/tylsä?
Tuohan on ihan näppärä lihatiskille. Ei mene turhaa aikaa riisumiseen kun helma vain ylös ja jos pikkarit niin ne alas. Parempi kun jätät ne pikkarit pois kun tyrkylle menet. Muista vaatia kortsu ettei tartu tauti tai tule vahinkoa.
Ja sukkikset pois. Ne on huonot tossa tyrkyttämisessä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan näppärä lihatiskille. Ei mene turhaa aikaa riisumiseen kun helma vain ylös ja jos pikkarit niin ne alas. Parempi kun jätät ne pikkarit pois kun tyrkylle menet. Muista vaatia kortsu ettei tartu tauti tai tule vahinkoa.
Onneksi saan seuraa myös ihan housuissa ja topissakin, ja yleensä vielä ihan liiaksikin asti mitä olen silloin tällöin ulkona käynyt. :) Ei tarvitse tyrkyttää kun miehet tyrkyttävät itseään minulle. Harmi jos itselläsi ei käy flaksi minkäänlaisissa vaatteissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saan seuraa myös ihan housuissa ja topissakin, ja yleensä vielä ihan liiaksikin asti mitä olen silloin tällöin ulkona käynyt. :) Ei tarvitse tyrkyttää kun miehet tyrkyttävät itseään minulle. Harmi jos itselläsi ei käy flaksi minkäänlaisissa vaatteissa.
Ap
Tuossa asussa kyllä flaksi käy ja nopeasti. Toivottavasti syöt pillereitä ettei tule vahinko, kun tuossa ei aikaa jää millekään kortsulle.
Nätti mekko, mutta vaatii kantajaltaan aika sopusuhtaisen ja hoikan vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossa asussa kyllä flaksi käy ja nopeasti. Toivottavasti syöt pillereitä ettei tule vahinko, kun tuossa ei aikaa jää millekään kortsulle.
Ap varmaan seurustelee, koska ei ole käynyt yökerhoissa. Am I right?
Joo aika hutsahtava minustakin.
Sukkahousut yhdistettynä luirukankaiseen mekkoon on aika tyylitöntä.. riippuu toki mekosta. Tässä tapauksessa sanoisin ei.
Olisko sulla mitään muuta?
Minkä ikäinen olet?
Vähän on liian lyhyt, näkyy miltei vesiraja ;)
Joo tottakai, kyllä jännäM sen sitten riisuu kun sen aika tulee ja se tulee :D
Vierailija kirjoitti:
Olen siis hoikka ja suht pitkä ja itselläni ei mitenkään tissivako pursua tuolta nyörien takaa. Mutta on siis hutsahtava myös paksuilla mustilla sukkiksilla? :(
Ap
Mitä pidempi olet, sen lyhyempi hame on päälläsi. Aika tyrkky mekko.
Laita ihmeessä! Söpö mekko, itsekin voisin kokeilla vaikka en nyöreistä muuten välitä ;D
Kylläpäs naiset nykyään helposti saa hermostumaan, eihän tuo ole vielä lähellekään hutsuasu.
Oikein kiva. Mutta toivottavasti saappaat on sirot?
Vierailija kirjoitti:
Arkinen? No ei. Hutsahtava? No kyllä.
Mee takas sinne luostariin, ne on vaan vaatteet. Ei lupaus seksistä.
No voit laittaa! Jos paksut tantat arvostelevat, tiedät että on kyse kateudesta tai muuten vaan perseestä asenteesta.
Jos menet hakemaan D:tä, on mekko asiaan oikein sopiva. Sukkiksia ei kyllä kannata laittaa... Tai alushousuja.
-asiantuntija
Laittautukaa vaan nuoret naiset vielä ku on sitä kroppaa. Ei tarvi elää sit uuttanuoruutta keski-iässä.
On kiva mekko! Mä laittaisin tuon kanssa erilaiset kengät mutta saappaatkin kyllä menee. Hauskaa iltaa! :)
25-vuotiaan äitinä voisin ostaa tuon mekon tyttärelleni. Kiva mekko!