mukava joulu tulossa :( mies oli varma että minulla on klamydia, epäili pettäjäksi ja oli todella vihamielinen
kaikki siis alkoi siis pitkään jatkuneista pissatulehduksen oireista, mutta virtsa puhdas. ottivat vielä varalta klamydiakokeet ja kun kun mainitsisin miehelle tästä, repesi helvetti irti.. 4v yhdessä enkä olisi IKINÄ odottanut mieheltä noin vihamielistä ja vainoharhaista käytöstä ! oli varma että minulla on tosiaan klamydia, että olen pettänyt!
no, tuollainen tuloshan tulee melko nopeasti eikä sp-tautia löytynyt. lopullinen diagnoosi : ärtynyt virtsaputki. miespä kuitenkin kävi yksityisellä otattamassa täydet sp-kokeet, myös hiv-testin ! :O
olo oli kuin märällä rätillä naamaan lyöty ja tunsin että jaan kotini ihan ventovieraan kanssa . olin kuin jossain sumussa, mitä pahensi se että mies mm. nukkui niin reunalla että oli tippua.
ja kun selvisi, ettei kummallakaan ole tauteja mies oli taas napista painamalla oma itsensä. ei ymmärrä miksi olen vihainen ja surullinen, miksi nukun sohvalla ja väistän kun mies koettaa halata. yritin keskustella eilen illalla, kun poika nukkui asiasta, mutta mies vain sanoi ykskantaan, että" siitä ei puhuta". kun aloin itkeä, lähti tyynesti pois ja laittoi kohta makkarista VIESTIN että "tuu nyt kainaloon". laitoin takaisin " mä vien kuppasen pilluni sohvalle kiitti vaan" mihin mies ei enää vastannut, kävin tupakalla ja menin kuulokkeet korvissa sohvalle nukkumaan...
ei ole helvetti soikoon yhtään joulumieltä ! ilman 2v poikaamme olisin varmaan koko joululomani räkäkännissä ja menisin johonkin hotelliin yöksi! erokin on käynyt mielessä.
miten rakkaasta ihmisestä voi löytyä noin vieras, pimeä puoli?!
Kommentit (34)
Miespuolinen kaveri kertoi tuttavastaan, joka oli pettänyt naistaan. Klamydiahan siitä tuli. Mies tietysti ovelasti heti rupesi syyttämään naista. Toinen itkua vääntäen selittää, että on kyllä ollut uskollinen. Oli sen verran nuori ja tyhmä vaan, että uskoi lopulta saaneensa sen jostakin uimahallin saunan lauteilta, kun mies tarjoili tätä vaihtoehtoa sitten selitykseksi.
Kertan petin miestäni ja aloin pelätä tautia ja menin testeihin. Tuloksia odotellessa mietin, että mikä selitykseksi, jos löytyy. Täytyy tunnustaa, että päädyin tuohon strategiaan, että syyttäisin miestä tartuttamisesta. Kumpikaan ei ollut suhteen alussa näet käynyt testeissä. Onneksi ei tullut mitään. Mutta ihan kliseistä tuo toisen syyttäminen pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Arvaas, mikä mun teoria on? Mies on itse pettänyt. Reagoi voimakkaasti, kun luuli, että jää kiinni ja päätti olla ekana se, joka käy syyttelemään. Ei olis eka kerta, kun tällainen tapa on pettäjällä :(
AP tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin alkaisi jonkinlainen myllerrys tunteissa, mikäli vaimoni kertoisi käyneensä klamydiakokeissa - itse en ole koskaan pettänyt ja seksikumppaneita vain kaksi, kummatkin parisuhteissa. Alkaisin ajattelemaan, että miksi ottaa klamydiakokeet, kun olemme kerta pitkään olleet yhdessä eikä ennenkään ole mitään ollut. Miehen vaistolleni tuo olisi pieni merkki pettämisestä.
Meillä taas otetaan ainakin naistentautien päivystyksessä
(oirekuvien mukaan vissiin muissakin päivystyksissä) kaikilta automaattisesti klamydiakoe. Ei auta selittelyt että takuulla 110 % varmuudella ei omasta mielestä ole kyse klämäristä.
Itse olen joutunut pyytämään nuo testit. Joskus on ollut joku nipompi lääkäri. "Onko tarvetta?" Juu, olen neitsyt ja ajattelin vain varmistaa. Daah!
Joskus muuten sellainenkin asia kuin se oman miehen sperma voi aiheuttaa tulehduskierteen alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Arvaas, mikä mun teoria on? Mies on itse pettänyt. Reagoi voimakkaasti, kun luuli, että jää kiinni ja päätti olla ekana se, joka käy syyttelemään. Ei olis eka kerta, kun tällainen tapa on pettäjällä :(
Samaa mietin :(
Vaikka kuvittelisi elävänsä uskollisessa parisuhteessa, on etenkin naisen hyvä aika ajoin testata tuo klamydia. Kaveri oli pitkään parisuhteessa. Gynegologi päätti sattumalta testata muuten vaan. Positiivistahan se näytti. Aiheuttaa kuitenkin lapsettomuutta melkoisesti Suomessakin ja on usein oireeton. Yhtään ei tiennyt, kuinka kauan se on sitten ollut jo päällä.
Ei yhtään aiheetonta tosiaan pyytää testaamista väliajoin. Olin vuosikausia miehen toinen nainen. Harrasti suojaamatonta seksiä meidän kummankin kanssa.
Kaverillani oli klamydia aiheuttanut pahan kohtutulehduksen, vaikka ei ollut edes vuosiin harrastanut seksiä. Saattaa ollaa piilevänä tosi kauan.
Multakin on otettu klamydiatesti vaikka kuinka ja monesti. Suojaamatonta seksiä olen harrastanut ainoastaan aviomieheni kanssa, ja hänelle olen aina ollut uskollinen. Minä en kuitenkaan voi 100% varmaksi tietää onko hän uskollinen, vaikka häneen luotankin enkä usko että pettää. Kaikki on kuitenkin aina mahdollista. Mieluummin siis testit, jos on mitään oireilua.
Vierailija kirjoitti:
Multakin on otettu klamydiatesti vaikka kuinka ja monesti. Suojaamatonta seksiä olen harrastanut ainoastaan aviomieheni kanssa, ja hänelle olen aina ollut uskollinen. Minä en kuitenkaan voi 100% varmaksi tietää onko hän uskollinen, vaikka häneen luotankin enkä usko että pettää. Kaikki on kuitenkin aina mahdollista. Mieluummin siis testit, jos on mitään oireilua.
Niin se minun kaksoisroolissa olleen miehen vaimokin luuli miehen olleen aina 100% uskollinen. Vaan eipäs ollutkaan.
Miks kiukuttelet niinkuin joku pikkulapsi? :D