Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mukava joulu tulossa :( mies oli varma että minulla on klamydia, epäili pettäjäksi ja oli todella vihamielinen

Vierailija
22.12.2016 |

kaikki siis alkoi siis pitkään jatkuneista pissatulehduksen oireista, mutta virtsa puhdas. ottivat vielä varalta klamydiakokeet ja kun kun mainitsisin miehelle tästä, repesi helvetti irti.. 4v yhdessä enkä olisi IKINÄ odottanut mieheltä noin vihamielistä ja vainoharhaista käytöstä ! oli varma että minulla on tosiaan klamydia, että olen pettänyt!

no, tuollainen tuloshan tulee melko nopeasti eikä sp-tautia löytynyt. lopullinen diagnoosi : ärtynyt virtsaputki. miespä kuitenkin kävi yksityisellä otattamassa täydet sp-kokeet, myös hiv-testin ! :O

olo oli kuin märällä rätillä naamaan lyöty ja tunsin että jaan kotini ihan ventovieraan kanssa . olin kuin jossain sumussa, mitä pahensi se että mies mm. nukkui niin reunalla että oli tippua.

ja kun selvisi, ettei kummallakaan ole tauteja mies oli taas napista painamalla oma itsensä. ei ymmärrä miksi olen vihainen ja surullinen, miksi nukun sohvalla ja väistän kun mies koettaa halata. yritin keskustella eilen illalla, kun poika nukkui asiasta, mutta mies vain sanoi ykskantaan, että" siitä ei puhuta". kun aloin itkeä, lähti tyynesti pois ja laittoi kohta makkarista VIESTIN että "tuu nyt kainaloon". laitoin takaisin " mä vien kuppasen pilluni sohvalle kiitti vaan" mihin mies ei enää vastannut, kävin tupakalla ja menin kuulokkeet korvissa sohvalle nukkumaan...

ei ole helvetti soikoon yhtään joulumieltä ! ilman 2v poikaamme olisin varmaan koko joululomani räkäkännissä ja menisin johonkin hotelliin yöksi! erokin on käynyt mielessä.

miten rakkaasta ihmisestä voi löytyä noin vieras, pimeä puoli?!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas, mikä mun teoria on? Mies on itse pettänyt. Reagoi voimakkaasti, kun luuli, että jää kiinni ja päätti olla ekana se, joka käy syyttelemään. Ei olis eka kerta, kun tällainen tapa on pettäjällä :(

Vierailija
2/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I sense disturbance in the WT force...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse pettänyt. Hyökkäys on paras puolustus....

Vierailija
4/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaas, mikä mun teoria on? Mies on itse pettänyt. Reagoi voimakkaasti, kun luuli, että jää kiinni ja päätti olla ekana se, joka käy syyttelemään. Ei olis eka kerta, kun tällainen tapa on pettäjällä :(

Ajattelin samaa. Sai samalla hyvän tekosyyn käydä itse varmuuden vuoksi testeissä... Sori, tää nyt ei varmaan sun joulumieltä tosin paranna :(

Toinen vaihtoehto on, että miehen koko maailma järkkyi edes ajatuksesta, että olisit pettänyt, ja tunnereaktio meni yli. Toivon, että näin. Puhukaa asiasta...

Vierailija
5/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kävi ensimmäiseksi minullakin mielessä. Hyvin tyypillinen pettäjän reaktio, hyökkäys on paras puolustus.

Vierailija
6/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä hävettää itseäänkin hänen ylireagoitinsa eikä hän sen vuoksi halua selvitellä asiaa.

Vierailija
7/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni tälle. Mulla on kokemusta tällaisesta. Lopulta selvisi, mistä tartunta alkujaan kotoisin mutta mies oli tosi aggressiivisesti sitä mieltä et akka on kuppanen ku mikä. Mä kuppasin siinä vaiheessa kamani jo toiseen osoitteeseen ja mies on edelleen luuloissaan et hankin meille tartunnan hänen puolestaan siltä naiselta jonka kanssa pelehti ja jolla se tartunta oli. Logiikka  = ei ole. 

Vierailija
8/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samaa. Sai samalla hyvän tekosyyn käydä itse varmuuden vuoksi testeissä... Sori, tää nyt ei varmaan sun joulumieltä tosin paranna :(

Toinen vaihtoehto on, että miehen koko maailma järkkyi edes ajatuksesta, että olisit pettänyt, ja tunnereaktio meni yli. Toivon, että näin. Puhukaa asiasta...

Epäilenpa pahasti. Ei miehet mieti tällaisia, yksinkertaisesti. Miksi kukaan miettisi edes moista jos itsellä puhtaat jauhot säkeissä? 

Vierailija
9/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen omaan syyllisyyteen viittaa käytöksen lisäksi myös se ettei jälkijäteenkään halua puhua tapahtuneesta yhtään.

Näytä miehelle tämä viestiketju ja katso mikä reaktio tulee?

Vierailija
10/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vieraissa on käynyt. Olen itse pettävänä osapuolena toiminut suunnilleen vastaavalla tavalla. Sain epämääräisiä oireita alapäähän, säikähdin saaneeni hoidoltani jonkun sukupuolitaudin. Pistin täyden shown päälle ja syytin miestä pettämisestä, hän vannoi ja vakuutti uskollisuuttaan. Kävin gynellä, kyseessä oli onneksi epäspesifi emätintulehdus.

Vierailija
11/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti teitä av-mammoja. Tottakai mies on pettänyt, kun ämmä itse on kuppainen alapäästään.

Toki. Miesvihapalstalla mikään ei enää yllätä.

Vierailija
12/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet 4v yhdessä ja teillä on 2v lapsi?

No ei ole ihme, että tuntuu ventovieraalta, ettehän te voi tuntea toisianne vielä ollenkaan.

Vierailija
13/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miestä aikaisemmissa suhteissa petetty? Itse ainakin välillä ylireagoin asioihin koska on jo aikaisempi vastaava kokemus ja kaikki ne tunteet tulee pintaan vaikka tässä suhteessa asia olisikin ihan toisin

Vierailija
14/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin alkaisi jonkinlainen myllerrys tunteissa, mikäli vaimoni kertoisi käyneensä klamydiakokeissa - itse en ole koskaan pettänyt ja seksikumppaneita vain kaksi, kummatkin parisuhteissa. Alkaisin ajattelemaan, että miksi ottaa klamydiakokeet, kun olemme kerta pitkään olleet yhdessä eikä ennenkään ole mitään ollut. Miehen vaistolleni tuo olisi pieni merkki pettämisestä.

15/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin alkaisi jonkinlainen myllerrys tunteissa, mikäli vaimoni kertoisi käyneensä klamydiakokeissa - itse en ole koskaan pettänyt ja seksikumppaneita vain kaksi, kummatkin parisuhteissa. Alkaisin ajattelemaan, että miksi ottaa klamydiakokeet, kun olemme kerta pitkään olleet yhdessä eikä ennenkään ole mitään ollut. Miehen vaistolleni tuo olisi pieni merkki pettämisestä.

No se klamydiakoe ei ehkä ollut naisen oma keksintö, että otetaanpas sellainen...

Vierailija
16/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultakin on otettu useampaan otteeseen klamydiatesti ja ollut aina negatiivinen. Eka kerta oli kun olin vielä neitsyt eikä tietenkään lääkäri sitä usko. Ei lääkäri saa uskoa koska muuten saattaisi jäädä taudit huomaamatta jos potilas valehtelee.

Ja se miksi klamydiatestejä on monia tehty, on se että munuaiseni tulehtuu tosi herkästi ja oireet viittaa myös klamydiaan.

Vierailija
17/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2918 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se klamydiakoe ei ehkä ollut naisen oma keksintö, että otetaanpas sellainen...

Ehkä ja ehkä - eipä sekään mieltäni kauheasti rauhottaisi, jos lääkärit itse epäilisivät klamydiaa ja sen takia ottavat kokeen - minulta sellainen ei ainakaan voisi olla peräisin. Jos mukana olisi vielä muuttunutta käytöstä, niin kyllä siinä hälytyskellot soisivat.

Vierailija
18/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä naiset alkavat aina "naisen vaistolla" epäilemään pettämistä, jos

*miehen seksihalut muuttuvat

*tämä alkaa urheilemaan

*tulee iloisemmaksi

*innostuu jostain uudesta asiasta

Silloin kyllä kehotetaan tarkkailemaan ja kyttäämään tilannetta ja kaivelemaan taskuja. Ja silloinhan kyse ei ole siitä, että nainen olisi itse pettänyt ja olisi sen takia vainoharhainen. Nyt kun lääkärit ovat halunneet ottaa puolisosta klamydiakokeet, niin ukko on hullu vainoharhainen ja pettänyt itse

19/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2918 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ja ehkä - eipä sekään mieltäni kauheasti rauhottaisi, jos lääkärit itse epäilisivät klamydiaa ja sen takia ottavat kokeen - minulta sellainen ei ainakaan voisi olla peräisin. Jos mukana olisi vielä muuttunutta käytöstä, niin kyllä siinä hälytyskellot soisivat.

No ei siinä nyt varmastikaan ole kyse varsinaisesta epäilystä, homman juju on sulkea pois eri vaihtoehtoja, joissa on mahdollisia samoja oireita, jos se ensimmäinen vaihtoehto ei ollutkaan oikea. Kun eihän se lääkäri ole mikään valheenpaljastin tai selvännäkijä... Potilas voi sanoa, ettei ole harrastanut suojaamatonta seksiä vieraan kanssa eikä myöskään potilaan kumppani, mutta mutta... totuushan se ei välttämättä ole. Ja ei, ei mitään henkilökohtaista.

Vierailija
20/34 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo klamydiatestit on aika peruskamaa jos on virtatieoireita, ne on niin yleisiä. Samoin jos on raskaana niin testataan kaikki sp-taudit aivan rutiinina jo alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme