Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstan ykkösauto Toyota?

Vierailija
22.12.2016 |

Olen huomannut että jokainen autoja käsittelevä ketju päätyy täällä tulokseen että kaikkein paras auto on Toyota. Ja näinhän se on!

Nimim. Ei koskaan muuta kuin Toyota

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota jos et muuta saa. Tojolla en ajaisi metriäkään.

Ei vitsi sä oot hauska! Joko on ajokortti kohta taskussa?

Vierailija
42/61 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajoin tässä syksyllä uutta Toyotaa, kun tuo mersu alkaa olla jo kohta viisi vuotta vanha. Mutta kyllä oli niiin huono ajettava ja tehoton, vaikka olikin tehokkain Avensis mitä tarjolla. Joten mersulla ajan jatkossakin.

Vierailija
44/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hybridi Toyota on aivan upea. Meille ostettiin vuosi sitten Prius ja herättää selvästi naapurustossa kateutta, vaikka ovatkin Audi ja Mersu miehiä. Ja joo, ei tartte tätäkään Priusia ladata kun on täyshybridi eli lataa itse itsensä. Miksi ostaa jokin puolihybridi, jota pitää tankata ja sitten vielä ladata??? Olisi kannattanut opiskella muiden valmistajien himpun enemmän, niin jospa nekin olisi oppinut tekemään Toyotan kaltaisia täyshybridejä. Ei taida vaan osaamista muilla valmistajilla olla...

Vierailija
45/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näiden kommenttien mukaa Toyota on palstan THE Auto. Upea peli!

Vierailija
46/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat autot on selvästi vanhat 00-05 vuoden volkkarit tai 90-2000 mersut tietenkin dieseleinä

Vierailija
47/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priuksesta olen kuullut kehuja ja sen saattaisin ostaa, mutta esim Auris on niin mitätön auto, ruma ja vaatimaton ajettavuus, että en ymmärrä sen suosiota. Tai sitten niiden omistajat eivät ole ajaneet muita autoja.

Vierailija
48/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei ole koskaan ollut muita autoja kuin Toyotia ja muita autoja ei tule. Ei kiinnosta edes koeajan muita merkkejä.

Vierailija
49/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä ei ole koskaan ollut muita autoja kuin Toyotia ja muita autoja ei tule. Ei kiinnosta edes koeajan muita merkkejä.

Ei kannatakaan, niin ei tule paha mieli, kun tajuatte mitä olette menettänyt.

Vierailija
50/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota on erinomainen auto, mutta meillä on pitäydytty Hondassa, joka on hiukan paremman näköinen, hienot sisätilat ja  pidemmät huoltovälit. Ei vian vikaa.

Autoja meillä on ollut useita merkkejä, mutta kyllä ranskalaiset ja "premium"-Mersu ovat olleet paskimpia. Mersu ostettiin lähes uutena ja siinä alkoi tulla korjauksia jatkuvalla syötöllä n. 100 000 km:n kohdalla; milloin mitäkin "kuluvaa osaa", kuten premium-merkkien ostajat sanovat. Näitä "kuluvia osia" ei kumma kyllä ole esim. Toyotassa tai Hondassa.

Lisäksi BMW:ssä on älyttömän kalliit huollot, nelos-dieselkoneissa ongelmia, VW-konsernin vehkeillä on milloin jakoketju, milloin vaihdelaatikko-ongelmaa. Kaikkia premium-merkkejä yhdistää jatkuvat pikku- ja isommatkin viat.

Kyllä Toyota on erinomainen auto, mutta me olemme tykästyneet yhtä viattomaan Hondaan.

Vierailija
51/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hybridi Toyota on aivan upea. Meille ostettiin vuosi sitten Prius ja herättää selvästi naapurustossa kateutta, vaikka ovatkin Audi ja Mersu miehiä. Ja joo, ei tartte tätäkään Priusia ladata kun on täyshybridi eli lataa itse itsensä. Miksi ostaa jokin puolihybridi, jota pitää tankata ja sitten vielä ladata??? Olisi kannattanut opiskella muiden valmistajien himpun enemmän, niin jospa nekin olisi oppinut tekemään Toyotan kaltaisia täyshybridejä. Ei taida vaan osaamista muilla valmistajilla olla...

Taitaa Tojon omistajat olla aavistuksen pienemmän ÄO:n omistavaa sakkia...

Vierailija
52/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä uusin Prius, hitto tämä menee alle 4 litralla tänäänkin 40km kauppareissulla kuluin pensaa 1.5 litraa, 3.8l/100km keskikulutus.

Vierailija
53/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Toyotalla on ajettu nyt liki 300.000 km eikä edelleenkään ole ollut mitään korjattavaa. Paitsi tietenkin akku ja tuulilasi, mut ne on kuluvia osia joka tapauksessa. Edellinen oli Subaru Forester, ok., mutta alkoi olla joka vuosi joku lähes tonnin korjaus.  Kalliiksi tuli metsäauto. On ollut myös pari Nissania, ei ongelmia, sekä yksi Ford, joka meni vaihtoon pikapikaa. Kyllä kansa tietää.

Vierailija
54/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Tojon omistajat olla aavistuksen pienemmän ÄO:n omistavaa sakkia...

Hahah, sorrutaan henkilökohtaiseen solvaukseen kun ei muuhun kyetä.

Vierailija
55/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole ikinä ollut japanilaista autoa, eikä tule. Ei tule myöskään korealaista, venäläistä, tsekkiläistä tai espanjalaista. Kerran on ollut ranskalainen ei tule toisten.

Toyota on varmaan ihan hyvä auto. Samalla tavalla, kun S-market on hyvä kauppa ja Riihimäki kiva paikka asua.

Mikäs sulla on? Polkupyörä?

Vierailija
56/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toyota jos et muuta saa. Tojolla en ajaisi metriäkään.

No mikä on laadukkaampi?

Aika moni  muu. Mulle merkkaa ajomukavuus koska ajan pitkiä matkoja, siksi mun autoni merkki on joku  muu. Toyota sitä sitä paitsi tylsä automerkki jota ajavat massat. No thanks.

Vierailija
57/61 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 6 Toyotaa ollu mulla - ok. Pari Hondaa myös ihan ok

Vierailija
58/61 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan perusteella kakkonen on ykkönen. Autosta on vaikeampi sanoa. Korvaa aloitus pierulla vai miten se yksi otsikko oli?

Vierailija
59/61 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavalot niissä on aina pimeinä, moottoritienopeuksissa esim. Yaris on aivan hirveä ajaa. Muotoilu rumaa sisältä ja ulkoa. Ei ikinä Tohotaa!

Vierailija
60/61 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan