Onko palstan ykkösauto Toyota?
Olen huomannut että jokainen autoja käsittelevä ketju päätyy täällä tulokseen että kaikkein paras auto on Toyota. Ja näinhän se on!
Nimim. Ei koskaan muuta kuin Toyota
Kommentit (61)
En tiedä, mutta mun vanhemmilla on ollut varmaan 20 vuotta toyota, välillä ostavat uudemman, mutta aina toyota.
Mulla on ollut, mitsubishi, subaru, mazda, mersuja, audeja, volvoja ja tällä hetkellä bemari.
Mutta mamma ja pappa ne on merkkiuskollisia, aina vaan Toyota.
Ahr kirjoitti:
"Haukotus" sama kuin vääntäisitte siitä kumpi on parempi, makaroonilaatikko mallia pirkka vai rainbow. Jos ei ole koskaan saanut kunnon ateriaa niin ei tiedä mistä on jäänyt paitsi. Sama autoissa...
Minäpä tiedän. Yksi premium oli.
Ei puhuta siitä enempää...... Toista ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah johan vitsin murjaisit,autojen aatelin on kylläkin Ford.
Voortti ei oo väärtti sanoo vanha sananlaskukin...
Meillä on aivan loistava kaupunkiauto, Toyota Yaris Hybrid. Mahtava ajella ja katsella bensankulutusta, tai siis kuluttamattomuutta... Lataa itse itsensä ja tankata täytyy äärettömän harvoin. Näppärä ja ketterä automaattivaihteineen. Ja Toyotan jättipanostus kestävän kehityksen ohjelmiin sopii täysin omaan arvomaailmaan. En edes harkitsisi muita merkkejä tämän kokemuksen jälkeen.
Tuo on hieno-ominaisuus. Meilläkin on hybridi Auris ja huomaa että Toyota on paljon kehittyneempi kuin muut hybridit, nimittäin tätä ei tarvitse ladata vaan auto lataa itse itseään ajaessa. Naapurissakin on hybridi, mutta sen on jokin Auriksen kokoinen Audi ja sitä joutuu lataamaan joka yö.
Kyllä, ei ole hybridi Toyotan voittanutta. Eihän millään muulla merkillä taida edes oikeasti toimivaa hybridiä olla.
https://wwf.fi/vaikuta-kanssamme/yhteistyo-yritysten-kanssa/paayhteisty… Jopa WWF suosittelee Toyotaa ♡
Toi ota jos et muuta saa..
Toyota on sellainen mauton ja hajuton eikä ärsytä ketään tahallaan.
Varmatoiminen ja halpa huoltaa kyllä, joten järkevän ihmisen auto, mutta kun elää tunteella niin ei voi taipua järkiostoon 😁
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aivan loistava kaupunkiauto, Toyota Yaris Hybrid. Mahtava ajella ja katsella bensankulutusta, tai siis kuluttamattomuutta... Lataa itse itsensä ja tankata täytyy äärettömän harvoin. Näppärä ja ketterä automaattivaihteineen. Ja Toyotan jättipanostus kestävän kehityksen ohjelmiin sopii täysin omaan arvomaailmaan. En edes harkitsisi muita merkkejä tämän kokemuksen jälkeen.
Minä tankkaan 1-1.5 kuukauden välein 25-30 litraa, ennen sai 2 kertaa kuukaudessa käydä liruttelemassa 35-40 litraa/kerta, ajot on 90% maatietä loppu 10% kirkonkylien keskustoissa, väittävät ettei hybrid säästä mitää kaupunkien ja taajamien ulkopuolella, totuus on kuitenkin päivastoin.
Toyota on hybriditekniikkaa lukuunottamatta jäljessä teknisesti ja ajettavuus on kuin vuosikymmeniä sitten. Ajamalla Toyotaa ei rikki saa ja viat on pieniä ja helppoja. Aikoinaan ruostuivat nopeasti, nykyisin aika lailla hallinnassa, ruostuu siinä missä muutkin merkit.
Toyota jos et muuta saa. Tojolla en ajaisi metriäkään.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah johan vitsin murjaisit,autojen aatelin on kylläkin Ford.
Ford on vuoden auto! Mutta ei kahden vuoden
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hieno-ominaisuus. Meilläkin on hybridi Auris ja huomaa että Toyota on paljon kehittyneempi kuin muut hybridit, nimittäin tätä ei tarvitse ladata vaan auto lataa itse itseään ajaessa. Naapurissakin on hybridi, mutta sen on jokin Auriksen kokoinen Audi ja sitä joutuu lataamaan joka yö.
Joo, se "lataa" sen akun bensan voimalla. Kaikki se sähkö tuotetaan bensalla. Naapurisi voi ajella halvemmalla aurinko- tai tuulisähköllä.
Vierailija kirjoitti:
Toyota jos et muuta saa. Tojolla en ajaisi metriäkään.
No mikä on laadukkaampi?
Meillä on perheessä kaksi autoa, 3-sarjan Bemari ja Toyota. Mies ajaa Bemaria enemmän koska se on diesel ja miehellä on paljon pidemmät työmatkat. Itse ajelen Toyotalla. Jos oikeasti haluaa nauttia ajamisesta niin silloin Bemari on oikea auto alle. Toyota on luotettava työjuhta ja ihan ok auto ajaa, en valita siitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se "lataa" sen akun bensan voimalla. Kaikki se sähkö tuotetaan bensalla. Naapurisi voi ajella halvemmalla aurinko- tai tuulisähköllä.
ÖÖöö.. nyt taidat olla ulapalla, kyllä tuohon Audiin on tankattava bensaa JA SÄHKÖÄ eli tietenkin tulee kalliimmaksi. Toyotaan ei tarvitse ladata ollenkaan sähköä kun se ottaa tarvitsemansa sähkön jarrutuksessa ja alamäessä. Toyota on teknisesti aivan ylivertainen, jos vaikka tuohon Audiin vertaa. Jos tuo Audi olisi sähköauto, niin se olisi eri asia, mutta eipä taida olla Audilla niin kehittynyttä tekniikkaa.
Itsellä ei ole ikinä ollut japanilaista autoa, eikä tule. Ei tule myöskään korealaista, venäläistä, tsekkiläistä tai espanjalaista. Kerran on ollut ranskalainen ei tule toisten.
Toyota on varmaan ihan hyvä auto. Samalla tavalla, kun S-market on hyvä kauppa ja Riihimäki kiva paikka asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Toyota Hybrideissä on kaksi moottoria; sähkö ja poltto. Tutustu tekniikkaan. Lataa todellakin itse itseään moottorijarrutuksilla yms.
Pitää myös muista, että Toyota lienee ainoa täyshybridi.
Et kuitenkaa uskaltanut kertoa kenen tekemä makaronilaatikko on parempi?