Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kunto ei kestä sängyssä

Vierailija
22.12.2016 |

Yritin etsiä aiheita siitä, kun miehen kunto ei kestä. Siis ongelma ei ole ennenaikaisessa siemensyöksyssä, itse aktia kyllä jatkuu pitkäänkin, mutta varsin usein hommat loppuu siihen, kun mies toteaa, ettei (fyystinen) kunto enää kestä. Eli mies ei edes laukea, vaan lopettaa hommat kesken, kun ei yksinkertaisesti enää jaksa työnnellä. Minulla on ollut lukuisia seksikumppaneita ja nyt törmään ensimmäistä kertaa tällaiseen, enkä tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Ok, molemmat olemme aika huono kuntoisia, koska emme harrasta erityisemmin liikuntaa, mutta kyllä sitä ihan muutkin peruskunnossa olevat "sohvaperunat" ovat aina jaksaneet lykkiä menemään. En käsitä, miten miehellä muka voi olla oikeasti niin huono kunto, ettei enää vaan jaksa.

Miten voisin itse olla aktiivisempi tässä? Aika monet asennot ovat kuitenkin "miehen työn" varassa, ehkä naisena päällä ollessa voi olla itse se aktiivisempi osapuoli, mutta se on muutenkin hieman epämiellyttävä asento meille molemmille kummankin anatomian takia. Ei tässä muuten mitään, mutta kyseessä on nuori terve mies, niin kummastuttaa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanharouva Tyhjäpään miesvihaa jo vuodelta 2016. Todella sairas ãmmã.

Vierailija
22/25 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyystäessä loppuu kiihotus ja sitä myötä kiinnostus. Vaihtakaa asentoja ja joskus ei vain nalli pala jos ei kiinnosta tarpeeksi. Vähän aikaa kinestä ja seksuaalista härnäämistä ilman ejakulaatiota niin alkaa se nalli napsumaan vähemmälläkin jyystämisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan järkyttävää, jos kunto ei kestä muutaman sentin lantionnytkyttelyä. Ei ole miehellä hääppöinen elinajanennuste. 

Vierailija
24/25 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on hyvä kun siinä miehenä saa aikaan sen "motion of the oceanin". Eli ei vaan tarvi itse lykkiä jos nainen haluaa olla aktiivinen. Siis auttoi itsellä tuossa tilanteessa. Toki jos bmi kovin korkea niin sitten kiloja eka pois.

M48

Vierailija
25/25 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se raskaaksi käy jos mies kokoajan hommissa. Kyll se ihan fyysisestä liikunta suoritteesta käy kun 40min painaa menemään. Itse harrastan hiki liikuntaa usean kerran viikossa ja pitkiäkin suoritteita (1-2h) niin ei sitä silti yli puolta tuntia jaksa täysillä painaa. Ei se nainenkaan jaksa ratsastaa kalulla kovin kauaa kun reidet hapoilla jo on.