Saako nainen työskennellä joulupukkina vai voiko asiakas vaatia, että kotiin tuleva pukki on mies?
Mielestäni tuo vaatimus miehestä ei ole syrjimistä kieltävän lainsäädännön mukaista.
Kommentit (144)
Voisihan nainen esiintyä joulumuorina pukin sijaan.
Ei kai siinä mitään ongelmaa ole jos osaa uskottavasti esittää joulupukkia. Pitää sitten olla aika perkeleen kumea viskibasso, jotta homma menee läpi. Naisten ääni tuossa on suurin este ja lapset kyllä saattavat pettyä pahasti jos ääni ei vastaa odotuksia.
Sitten pitää asianmukaisesti kirjoittaa ilmoitukseensa jouluhenkilö tai joululumppu.
Jos mä tilaisin joulupukin ja ovelle ilmestyis nainen niin en maksaisi. Maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia minkälaista vastinetta rahoilleen haluaa.
Treffipalstoilla pitäisi myös saada esiintyä ihan millä sukupuolella huvittaa. Seksistisiä sikoja, jotka sukupuolen perusteella lähtevät valitsemaan kumppania.
Pelkkä ajatuskin isobosaisesta tiukkapeppuisesta naisjoulupukista saa veren kiertämään nivusissa. Kun kyykistyy ottamaan lyhyessä hameessa lahjoja säkistä niin mikäpä siinä on valokuvia räpsiä!
M52 Peukuttaa!!!!
-M52-
Jos pukilla on kunnon varusteet eli muhkea parta, silmälasit ja karvareunainen tonttulakki sekä kunnon fyllingit vyötäröllä, ei siitä erota, onko puvun alla mies vai nainen. Minulla on sen verran matala äänikin, että niissä vermeissä menisin miehestä. Kätevässä emännässä Minna Kivelä näytteli miespuolista taksikuskia ja ihan miehestä meni, vaikka häntä ei oltu ihmeemmin naamioitu.
Olin seurustellut poikaystäväni kanssa toista vuotta, kun hän jouluaattona oli sukulaislapsille joulupukkia. Poikakaveri kävi välillä moikkaamassa minua vanhempieni luona enkä minä tunnistanut häntä. Ryhti. ääni ja koko olemus oli ihan jotain muuta kuin normaalisti.
Mä en ainakaan haluis mitään transua ristiinpukeutuja pukkia kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Jos pukilla on kunnon varusteet eli muhkea parta, silmälasit ja karvareunainen tonttulakki sekä kunnon fyllingit vyötäröllä, ei siitä erota, onko puvun alla mies vai nainen. Minulla on sen verran matala äänikin, että niissä vermeissä menisin miehestä.
Onko sinulla sperman polttama ääni?
Meille on kaksi kertaa tullut nais"pukki". Ekalla kerralla oltiin hiihtokeskuksessa ja tilattiin pukki. Sieltä tuli nainen, kun miespukkeja ei kuulemma ollutkaan vapaana. Toisella kerralla piti tulla naapuritilan mies, kun oltiin maalla, mutta oli sairastunut ja vaimonsa tuli hänen sijastaan. Ei mennyt läpi lapsille. Kaksivuotiaskin osasi ihmetellä...
Kuten jo aiemminkin todettiin niin pukki on urospuolinen vuohi. Vuohi taas on aikuinen ei synnyttänyt naarasvuohi. Kuttu puolestaan on synnyttänyt vuohi.
Näin ollen Joulupukki on mies. Nainen puolestaan voi olla joko Jouluvuohi tai Joulukuttu riippuen siitä onko synnyttänyt vai ei. Perinteisesti toki lapset ovat Tonttuja mutta jos lapsi hoitava Joulupukin tehtäviä, olisi hän Joulukili.
Vierailija kirjoitti:
Meille on kaksi kertaa tullut nais"pukki". Ekalla kerralla oltiin hiihtokeskuksessa ja tilattiin pukki. Sieltä tuli nainen, kun miespukkeja ei kuulemma ollutkaan vapaana. Toisella kerralla piti tulla naapuritilan mies, kun oltiin maalla, mutta oli sairastunut ja vaimonsa tuli hänen sijastaan. Ei mennyt läpi lapsille. Kaksivuotiaskin osasi ihmetellä...
Olette opettaneet jo taaperonne seksistiksi, kuvottavaa.
Onko steppaava menninkäinen aina mies?
Täydestä menee ainakin hyvin pienille lapsille.
Ei tietenkään nainen saa tehdä noin hyväpalkkaista työtä. Ainakin naiselle pitää maksaa pienempää palkkaa.
Yleensä kun tilaa jostain joulupukin, niin kannattaa silloin selvittää onko muori vai pukki.
Ihan hyvin kumpikin voi jakaa lahjoja ja lapset ei ehkä pelkää muioria niin paljon kuin pukkia.
Muori tulee koska pukilla oli niin kiire, se tarina varmasti kelpaa lapsille.
Joulupukki on selvästi sukupuollistettu.