Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen työskennellä joulupukkina vai voiko asiakas vaatia, että kotiin tuleva pukki on mies?

Vierailija
22.12.2016 |

Mielestäni tuo vaatimus miehestä ei ole syrjimistä kieltävän lainsäädännön mukaista.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki on selvästi sukupuollistettu.

Vierailija
42/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan nainen esiintyä joulumuorina pukin sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään ongelmaa ole jos osaa uskottavasti esittää joulupukkia. Pitää sitten olla aika perkeleen kumea viskibasso, jotta homma menee läpi. Naisten ääni tuossa on suurin este ja lapset kyllä saattavat pettyä pahasti jos ääni ei vastaa odotuksia.

Vierailija
44/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää asianmukaisesti kirjoittaa ilmoitukseensa jouluhenkilö tai joululumppu.

Vierailija
45/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tilaisin joulupukin ja ovelle ilmestyis nainen niin en maksaisi. Maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia minkälaista vastinetta rahoilleen haluaa.

Vierailija
46/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilla pitäisi myös saada esiintyä ihan millä sukupuolella huvittaa. Seksistisiä sikoja, jotka sukupuolen perusteella lähtevät valitsemaan kumppania.

Vierailija
47/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin isobosaisesta tiukkapeppuisesta naisjoulupukista saa veren kiertämään nivusissa. Kun kyykistyy ottamaan lyhyessä hameessa lahjoja säkistä niin mikäpä siinä on valokuvia räpsiä!

M52 Peukuttaa!!!!

-M52-

Vierailija
49/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukilla on kunnon varusteet eli muhkea parta, silmälasit ja karvareunainen tonttulakki sekä kunnon fyllingit vyötäröllä, ei siitä erota, onko puvun alla mies vai nainen. Minulla on sen verran matala äänikin, että niissä vermeissä menisin miehestä. Kätevässä emännässä Minna Kivelä näytteli miespuolista taksikuskia ja ihan miehestä meni, vaikka häntä ei oltu ihmeemmin naamioitu.

Olin seurustellut poikaystäväni kanssa toista vuotta, kun hän jouluaattona oli sukulaislapsille joulupukkia. Poikakaveri kävi välillä moikkaamassa minua vanhempieni luona enkä minä tunnistanut häntä. Ryhti. ääni ja koko olemus oli ihan jotain muuta kuin normaalisti.

Vierailija
50/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppppp

Vierailija
51/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan haluis mitään transua ristiinpukeutuja pukkia kotiini.

Vierailija
52/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pukilla on kunnon varusteet eli muhkea parta, silmälasit ja karvareunainen tonttulakki sekä kunnon fyllingit vyötäröllä, ei siitä erota, onko puvun alla mies vai nainen. Minulla on sen verran matala äänikin, että niissä vermeissä menisin miehestä.

Onko sinulla sperman polttama ääni?

Vierailija
53/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on kaksi kertaa tullut nais"pukki". Ekalla kerralla oltiin hiihtokeskuksessa ja tilattiin pukki. Sieltä tuli nainen, kun miespukkeja ei kuulemma ollutkaan vapaana. Toisella kerralla piti tulla naapuritilan mies, kun oltiin maalla, mutta oli sairastunut ja vaimonsa tuli hänen sijastaan. Ei mennyt läpi lapsille. Kaksivuotiaskin osasi ihmetellä...

Vierailija
54/144 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemminkin todettiin niin pukki on urospuolinen vuohi.    Vuohi taas on aikuinen  ei synnyttänyt naarasvuohi.   Kuttu puolestaan on synnyttänyt vuohi.

Näin ollen Joulupukki on mies.  Nainen puolestaan voi olla joko Jouluvuohi tai Joulukuttu riippuen siitä onko synnyttänyt vai ei.  Perinteisesti toki lapset ovat Tonttuja mutta jos lapsi hoitava Joulupukin tehtäviä, olisi hän Joulukili.

Vierailija
55/144 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on kaksi kertaa tullut nais"pukki". Ekalla kerralla oltiin hiihtokeskuksessa ja tilattiin pukki. Sieltä tuli nainen, kun miespukkeja ei kuulemma ollutkaan vapaana. Toisella kerralla piti tulla naapuritilan mies, kun oltiin maalla, mutta oli sairastunut ja vaimonsa tuli hänen sijastaan. Ei mennyt läpi lapsille. Kaksivuotiaskin osasi ihmetellä...

Olette opettaneet jo taaperonne seksistiksi, kuvottavaa.

Vierailija
56/144 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/144 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko steppaava menninkäinen aina mies?

Vierailija
58/144 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydestä menee ainakin hyvin pienille lapsille.

Vierailija
59/144 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään nainen saa tehdä noin hyväpalkkaista työtä. Ainakin naiselle pitää maksaa pienempää palkkaa.

Vierailija
60/144 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun tilaa jostain joulupukin, niin kannattaa silloin selvittää onko muori vai pukki.

Ihan hyvin kumpikin voi jakaa lahjoja ja lapset ei ehkä pelkää muioria niin paljon kuin pukkia.

Muori tulee koska pukilla oli niin kiire, se tarina varmasti kelpaa lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi