Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko poikaystävä mitenkään hakea postipakettia puolestani?

Vierailija
22.12.2016 |

Olen ollut hyvin sairaana ja olen edelleen. Postissa on odottanut jo jonkin aikaa pari isompaa pakettia (joululahjoja perheeltä/sukulaisilta). En ole vieläkään kunnossa että niitä hakisin, mutten haluaisi niitä takaisinkaan lähetettävän.

Onko mitään tapaa, jolla poikaystäväni voisi hakea paketit puolestani? Ne ovat sellaisia paketteja, että pitää näyttää henkilöllisyystodistus virkailijalle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vain kirjoittanut miehelle lapun mukaan:

"Minä, Maija Meikäläinen, XXXXXX-XXXX valtuutan Matti Meikäläisen XXXXXX-XXXX noutamaan pakettini lähetystunnus Helsingin Postista.

Helsingissä XX.XX.XXXX (päivämäärä)

allekirjoitus tähän päälle, ja alle mahd. nimenselvennys"

Noin simppeliä se on, voi kirjoittaa ihan kuulakärkikynällä paperille. Tuolla saa ainakin. Postissa saatetaan antaa ilman valtakirjaa, mutta ainakin Matkahuollosta vaaditaan aina valtakirja, siks täytän aina varmuuden varaksi aina valtakirjan, myös Postiin tai Matkahuoltoon.

Vierailija
22/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on se tekstari, mitään runoiluja ei tarvita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sille valtakirja niin voi hakea. 

22.12.2016

Valtuutan Mikko Mäkisen 170481-425P hakemaan minulle Saija Virtaselle osoitetun paketin. 

omakätinen allekirjoitus  

Saija Virtanen 

Vierailija
24/24 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliseen postipakettiin ei todellakaan enää tarvitse mitään valtakirjoja. Tervetuloa 2000-luvulle nekin vastaajat, jotka kiirehtivät pätemään ilman mitään tietoa.

Henkkarit ja saapumisilmoitus riittää. Se joka on tullut postissa tai tekstiviestillä.

Netistä muuten näkee postin sivuilla lähetystunnuksen perusteella kuka paketin on noutanut.