En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät halua olevinaan lapsia, mutta uuden ihastuksen kautta tulleet lapset ovatkin ok!!!
Ärsyttää nämä uraihmiset ja lifestyle-sinkut, joista lapset ovat niin hankalia ja omia ei haluta, mutta kun jollain oikein namulla miehellä on jo ennestään lapsia, ne ovatkin yhtäkkiä kivoja ja mukava lisä. Niitähän voi viedä Hoplopiin tai balettiin silloin kun huvittaa ja leikkiä kivaa ystävää ja äitihahmoa kun itselle sopii. Jos ei ole valmis omiin lapsiin, mikä tekee hyväksi kasvattajaksi miesystävänkään lapsille?
Kommentit (25)
Aloittajaa kyrsii kun sen lapsilla on hauskaa exän uuden kanssa? Pelkää ehkä että ei ole itse yhtä hauska ja lapset tykkäävätkin isästä ja uudesta enemmän. Ehkä ne hemmetin kiittämättömät kakarat on nytkin sen nyksän kanssa ampumassa raketteja samalla kun äityli katkeroituu vauvapalstalla?
En halua omia lapsia, enkä halua myöskään sellaista naista, jolla on jo lapsia. En minkäänikäistä, en minkäännäköistä enkä minkäänlaisella luonteella varustettua naista, jolla on lapsia. Poikkeus siinä tapauksessa, jos lapset ovat jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan, mutta kun tässä on oma ikäkin pitkästi alle kolmenkympin, niin tuskinpa vielä sellaisessa tilanteessa olevia ikäisiäni naisia löytyy.
Nöyrimmät pahoitteluni, jos tämä nyt jonkin palstalaisen tunteisiin menee. T: Yksi mies vain
Vierailija kirjoitti:
En halua omia lapsia, enkä halua myöskään sellaista naista, jolla on jo lapsia. En minkäänikäistä, en minkäännäköistä enkä minkäänlaisella luonteella varustettua naista, jolla on lapsia. Poikkeus siinä tapauksessa, jos lapset ovat jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan, mutta kun tässä on oma ikäkin pitkästi alle kolmenkympin, niin tuskinpa vielä sellaisessa tilanteessa olevia ikäisiäni naisia löytyy.
Nöyrimmät pahoitteluni, jos tämä nyt jonkin palstalaisen tunteisiin menee. T: Yksi mies vain
Samaa mieltä ja olen sinua varmaan 10 vuotta vanhempi nainen. Omien suhteen en ole täysin kielteinen, jos vielä sattuisi kunnolla kolahtamaan, mutta en ole valmis luopumaan lapsettomuuden hyvistä puolista jonkun muun lasten takia edes osa-aikaisesti. Kaverien ja sukulaisten lapsista tykkään, mutta voinkin itse aina päättää milloin minulla on heille aikaa.
Mulle kävi noin. Suuri rakkauteni lähti viimehetkellä kun meni pupu pöksyyn mun valmiin lapsen takia. 4kk myöhemmin pukkasi puolitutun naisen paksuksi ekalla tapaamisella. Pakkoliitto ja molemmat onnettomia. Vieläkin haikailee perään 20v jälkeen....
"halua olevinaan" Anteeksi saisko tämän selkosuomella?