Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät halua olevinaan lapsia, mutta uuden ihastuksen kautta tulleet lapset ovatkin ok!!!

Vierailija
21.12.2016 |

Ärsyttää nämä uraihmiset ja lifestyle-sinkut, joista lapset ovat niin hankalia ja omia ei haluta, mutta kun jollain oikein namulla miehellä on jo ennestään lapsia, ne ovatkin yhtäkkiä kivoja ja mukava lisä. Niitähän voi viedä Hoplopiin tai balettiin silloin kun huvittaa ja leikkiä kivaa ystävää ja äitihahmoa kun itselle sopii. Jos ei ole valmis omiin lapsiin, mikä tekee hyväksi kasvattajaksi miesystävänkään lapsille?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan eri asiahan se on omistautua kokonaan omalle lapselle kuin käyttää jonkun toisen lapsia silloin tällöin hoplopissa ilman sen enempää vastuuta.

2/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta omituisempia ovat ihmiset, jotka eivät halua ollenkaan lapsia, mutta sitten alkaessaan suhteeseen lapsia haluavan kanssa, alkavatkin myös itse haluta lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöimpiä ovat ne, jotka ottavat miehen jolla lapsia ja kuvittelevat, ettei se exä ikinä millään tavalla osallistu heidän elämään. Ja sitten ovat mustasukkaisia, kun mies ja ex menevät vaikka lapsen joulujuhliin tai kun viestitellään/soitellaan lapsen kuulumisia yms. Myös pitää varautua siihen, jos ero on tuore, että se ex ei välttämättä ihan heti ole suhteesta onnellinen ja saattaa esim soitella raivaripuheluita miehelle. Nämä ovat kipeitä asioita ja ihan järkevilläkin ihmisillä saattaa harkintakyky pettää kun osuu täysillä tunteisiin.

Vierailija
4/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ole haluavinaan lapsia, mutta uuden ihastuksen kautta tulleet lapset ovatkin ok!!!"

Sori, yleensä en korjaile, mutta nyt oli niin häiritsevä virhe että muutti koko otsikon merkityksen, kun ei tarkoitetukkaan ihmisiä, jotka haluaisivat itse olla lapsia.

Vierailija
5/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halua olevinaan XDDDDDDD on se suomi niin vaikeaa. Not.

Vierailija
6/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ole haluavinaan lapsia, mutta uuden ihastuksen kautta tulleet lapset ovatkin ok!!!"

Sori, yleensä en korjaile, mutta nyt oli niin häiritsevä virhe että muutti koko otsikon merkityksen, kun ei tarkoitetukkaan ihmisiä, jotka haluaisivat itse olla lapsia.

Et sinäkään ole sen parempi suomen kielessä kuin ap. "Halua olevinaan" ei tarkoita yhtään mitään. Ihan silmiin sattuu tuollainen päin vittua muotoiltu lause tai mikä lie onkaan.

Eivät ole haluavinaan olla lapsia.

Vierailija
7/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään ole sen parempi suomen kielessä kuin ap. "Halua olevinaan" ei tarkoita yhtään mitään. Ihan silmiin sattuu tuollainen päin vittua muotoiltu lause tai mikä lie onkaan.

Koitin olla armollinen ja laitoin edes mielikuvan minkä se aiheutti, vaikkei tuollaisena mitään tarkotakkaan :D

Vierailija
8/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa kyllä ole mitään erikoista. Lapset on kivoja. Lasten kanssa on kiva leikkiä ja puuhailla kaikkia juttuja. En minäkään ajatellut omia lapsia hankkia, mutta puolisollani sattuu lapsia olemaan. Meillä on kivaa yhdessä. Ei mun tarvitse "leikkiä kivaa ystävää ja äitihahmoa kun itselleni sopii", vaan olen lapsille luotettava aikuinen silloin kun lapset meillä ovat. Tehdään ihan tavallisia juttuja, mitä ne IHAN OIKEATKIN ÄIDIT lastensa kanssa tekevät. Leikitään, askarrellaan, teen lapsille ruokaa ja pesen heidän pyykkinsä. Enkä minä valitse koska minulle sopii, vaan olen valinnut puolison jolla on lapsia, ja yhdessä niitä hoidamme. Mikä tässäkin nyt on niin väärin?

Vierailija
9/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on se ero, että niistä pääsee eroon ihan milloin vaan.

Jos ne on omia, ne on sit loppuelämäksi.

Vierailija
10/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse olla samassa tilanteessa joskus. Tällä hetkellä tätini lapset saavat erityiskohtelua minulta: uimahallikäyntejä, keilailuiltoja, teatteria, puistoilua jne. Pidän lapsista, mutta vastuu omasta tuntuu niin valtavalta etten tiedä, olenko koskaan sellaiseen valmis.

Vierailija
11/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa kirjoittaa, mutta luulevat osaavansa. Kuten ap.

Vierailija
12/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä ihmisiä jotka ei tajua sitä, että mielipiteet muuttuvat. Voi olla että joku ei halua lapsia, mutta toisen kumppanin kanssa ja iän myötä haluaakin perheen. Tai tykästyy kumppanin lapsiin joiden myötä perhe-elämä onkin ok. Voihan se olla että ei vain ole aiemmin tavannut lasta jonka kanssa ns. synkkaisi, eikä siksi ole pitänyt lapsista.

Vierailija
13/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kaikkia, jotka ovat huomanneet otsikon olevan päin persettä. Miten ap. on päästänyt tuollaisen otsikon käsistään?

Vierailija
14/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa kirjoittaa, mutta luulevat osaavansa. Kuten ap.

Ehkä he haluavat olevinaan osata, mutteivät sitten kuitenkaan.

Vierailija
15/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan kasvamiseksi.

Vierailija
16/25 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää? Siis ärsyttää? En ymmärrä ap:n ajatuksen juoksua yhtään... Mikä tuollaisessa ärsyttää?

Onhan siinä ihan valtava ero että hankkiiko omia lapsia ja kasvattaa ne vauvasta saakka vai saako ne lapset tuolla tavalla vähän vanhempina jolloin niiden kanssa voi tehdä jo kaikkea järkevää. Ilmeisesti tämäkin nainen rakastaa tuota "namua miestä" todella paljon, jos on valmis muokkaamaan mielipiteitään ja ennakkoluulojaan lapsia kohtaa tämän takia. Mikä ihme tässä on ärsyttävää?

Vierailija
17/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi es keskustella mistään jos kukaan ei muuttaisi mieltään koska sehän on apn mielestä ärsyttävää ja monen muun mielestä outoa. Olisiko paras että 18 vuotiaana listattaisiin omat mielipiteet paperille ja seistäisiin niiden takana hautaan asti. Tällöin kaikki usein niin turhat keskustelutkin voitaisiin lopettaa, tai ainakin niihin pitäisi riittää oma mielipide kyllä tai ei, ilman sen kummempia perusteluja kuin että näin olen päättänyt. Piste.

Vierailija
18/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisäkkäitä me ihmisetkin ollaan, se on biologiaa. Osa mielestä voi päätellä että ei halua lapsia, mutta se vaisto kuitenkin lisääntymisestä herää henkiin kun löytää sopivan kumppanin jolla on tarpeeksi sopivat geenit tuleville jälkeläisille.

Vierailija
19/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Joidenkin mielestä lapset ovat hauskoja, ja niiden kanssa on mukava viettää aikaa, mutta he eivät halua olla lapsesta vastuussa 24/7, eli lisääntyä. Silti heitä kiinnostaa lasten kuulumiset ja lasten kanssa touhuaminen. Sitten on kaltaisiani, niitä, joiden mielestä kersat ovat enimmäkseen saakelin ärsyttäviä möykkääviä öykkäreitä, mutta olen silti omiani rakastanut jopa pikkulapsivaiheessa ja aina halunnut ylipäätänsä omia lapsia. Silti muiden pennut eivät ole koskaan kiinnostaneet. Sitten on lapsirakkaita vanhemmaksi haluavia, ja niitä, jotka eivät pidä lapsista, eivätkä halua vanhemmiksi.

Vierailija
20/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitin olla armollinen ja laitoin edes mielikuvan minkä se aiheutti, vaikkei tuollaisena mitään tarkotakkaan :D

Toivottavasti ovat olevinaan sen verran aikuisia, että olisivat opettavinaan lapsillensa kirjoitustaitoa.

Kirjoittaminen on vaikeaa, mutta otsikkoa ei voi enää puolustella painovirheillä.