Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu nainen vältteletkö joskus miehesi mainitsemista kun juttelet kivan miehen kanssa "ettei mene tunnelma pilalle".

Vierailija
21.12.2016 |

Olen huomannut että monet varatut naiset eivät halua mainita omaa miestään kun ovat kivan miehen kanssa tekemisissä. Jotenkin pilaa tunnelman. Sanoo vain "olin lomalla" eikä että "olin miehen kanssa lomalla". Onko tuttua teetkö tämän tai nähnyt jonkun tekevän?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla on tuo sama, että tuntuu awkwardilta mainita mies ilman kunnon syytä. :D että kuvittelisin olevani niin ihku ihana että kaikki miehet kuolaisivat perään ja haluaisivat jotain muuta... eli en mainitse.

Sen sijaan jos tulee luontevasti puhe, niin tottakai mieheni mainitsen. :)

Mutta nyt mulle tuli ahdistus siitä että luuleeko porukka nyt että mä "piilottelen" parisuhdestatustani. 🤣 Niin tai näin, aina väärinpäin! En ollut tätä ennen pohtinut!

Vierailija
22/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, vitutti kun lääkäri alkoi vänkäämään jotain mun miehestä ja sen työterveyslääkäristä. Mielestäni ei liittynyt asiaan mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut tuollainen mieleen, olen varattu aina, siitä huolimatta kenen ja minkälaisen ihmisen kanssa puhun. Ihan outo ajatus, saatan kyllä flirttailla kevyesti kenen kanssa vaan, mutta ei mun tarvi mitenkään vältellä mieheni mainitsemista.

Vierailija
24/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotan itseni mainitsemaan mieheni kun keskustelen ihastukseni kanssa. Mukahuolettomasti sopivin väliajoin, ei liian harvoin eikä liian usein. Suojelen sillä itseäni.

Vierailija
25/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varattu ja ihastunut parhaillaan toiseen mieheen. Kyllä mä sen kanssa jutellessa joskus mainitsen miehen. Silti tunnen valtavaa sähköä. Hän on itsekin varattu. Alkuun olin mainitsematta miestä vaikka hän kyllä tiesi mun olevan naimisissa. Mutta nyt oon muuttanut tyyliä, koska eihän meistä ikinä tule muuta kuin ystäviä ja ystäviin pitää tutustua.. myös niiden perheisiin.

Vierailija
26/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varattu ja ihastunut parhaillaan toiseen mieheen. Kyllä mä sen kanssa jutellessa joskus mainitsen miehen. Silti tunnen valtavaa sähköä. Hän on itsekin varattu. Alkuun olin mainitsematta miestä vaikka hän kyllä tiesi mun olevan naimisissa. Mutta nyt oon muuttanut tyyliä, koska eihän meistä ikinä tule muuta kuin ystäviä ja ystäviin pitää tutustua.. myös niiden perheisiin.

Kuin mun suusta. Voimia sulle :)

T.edeltävä

Vierailija
27/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun muihin miehiin koko ajan, mutta en koskaan menisi heidän kanssaan flirttiä pidemmälle. Minä en vain pysty loukkaamaan miestäni sillä tavoin, vaikka ei tämä aina ruusuista olekaan. Mainitsen mieheni mahdollisimman pian luontevassa välissä uusiin ihmisiin tutustuessa. Monet yrittävät siitä huolimatta iskeä, saada minusta rakastajatarta ja niin edelleen, mutta sanon ei. Olen todella imarreltu huomiosta ja vaikka joskus onkin vaikea torjua vetäviä miehiä, teen sen. Olen mieheni valinnut ja sillä tiellä pysyn :) 

Vierailija
28/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata naisten puolesta: Kyllä. Ja kaikki naiset tekevät tuota.

Jos nainen puhuu miehestään silloin tietää että ei koe meidän välillä seksuaalista jännitettä. Ei kannata seuraavissa pikkujouluissa yrittää pesää.

Pöh. Minä olen puhunut miehestäni ja sen jälkeen miehet juuri innostuvatkin iskemään.

Vierailija
29/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata naisten puolesta: Kyllä. Ja kaikki naiset tekevät tuota.

Jos nainen puhuu miehestään silloin tietää että ei koe meidän välillä seksuaalista jännitettä. Ei kannata seuraavissa pikkujouluissa yrittää pesää.

Älä ole niin varma. Mä olen ihan hulluna yhteen työpaikan mieheen (vaikkakin onnellisesti naimisissa) ja huomaan AINA pölpöttäväni hänelle miehestäni ja vielä etunimellä. En tiedä miksi, ehkä suojellakseni itseäni etten käy miehen kimppuun :D Ja kyllä meidän välillä on jännitettä, enemmän kuin laki sallii...

Vierailija
30/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsen kyllä yleensä jollain luontevalla tavalla. Baariin mennessä laitan välillä miehen kuvan taustakuvaksi (joo, teinimäistä, mutta sillon voi jättää puhelimen vaikka pöydälle niin että toinen näkee näytön, eikä tarvitse erikseen sanoa suhteesta). Teen myös sitä, että ohimennen mainitsen seurustelevani. Esim jos puhutaan matkustelusta niin voin sanoa että "joo, olin just viime kesänä kreikassa jätkän kanssa. Oli tosi ihana paikka". En ikinä anna ymmärtää olevani sinkku, koen sen vääräksi sekä omaa miestäni, että tätä toista kohtaan. Jotkut kaverit kyllä esittää välillä sinkkua, varsinkin jos komea mies tulee puhumaan. Eivät kyllä tee mitään silti.

N21

Vierailija
31/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja miehet toimivat ihan samoin.

Totta. Miehenä en koskaan mainitse miestäni, jos puhun naisen kanssa.

Tämä on hyvä...

Vierailija
32/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin mun suusta. Voimia sulle :)

T.edeltävä

Näppäiletkö näitä kirjaimia suulla? Varmaan vaikeaa...

Vierailija
33/33 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin tekevät tätä. Ihastuin päätä pahkaa mieheen, joka ei ikinä maininnut tyttöystäväänsä ja puhui kaikesta yksikössä. OLIN lomalla Kroatiassa. KÄVIN katsomassa sen elokuvan. Viikonloppuna MENEN matkalle.

Sitten kun kuulinkin hänen puhuvan jonkun toisen kanssa, se olikin OLIMME, KÄVIMME, MENEMME. Kahdeksan vuoden suhde, mutta mulle "unohti" mainita.