Varattu nainen vältteletkö joskus miehesi mainitsemista kun juttelet kivan miehen kanssa "ettei mene tunnelma pilalle".
Olen huomannut että monet varatut naiset eivät halua mainita omaa miestään kun ovat kivan miehen kanssa tekemisissä. Jotenkin pilaa tunnelman. Sanoo vain "olin lomalla" eikä että "olin miehen kanssa lomalla". Onko tuttua teetkö tämän tai nähnyt jonkun tekevän?
Kommentit (33)
"Se vain tapahtui". "Ajauduttiin sänkyyn."
Tuttua töistä. Kaikki eukot sinkkuja kun alfauros saapuu huoneeseen.
Voin vastata naisten puolesta: Kyllä. Ja kaikki naiset tekevät tuota.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen puhuu miehestään silloin tietää että ei koe meidän välillä seksuaalista jännitettä. Ei kannata seuraavissa pikkujouluissa yrittää pesää.
Joo. Ja miehet toimivat ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja miehet toimivat ihan samoin.
Totta. Miehenä en koskaan mainitse miestäni, jos puhun naisen kanssa.
No höpö höpö. Itse en ainakaan tuolla tavoin ajattele että "tunnelma menee pilalle". Miehen voi mainita jos luontevasti tulee keskustelussa esille. Mutta aikamoista luulottelua on sekin, että heti kättelyssä sanoo tuntemattomalle olevansa varattu. Niin kuin olettaisi että "Juu, mä olen niin ihana että kaikki muhun ihastuu heti, joten julistan olevani varattu ennen kuin toinen ehtii päivää sanoa". :DDD
En juttele miehille ellei kyse ole työasiasta.
Höpöjuttuja. Voi olla jännitettä ja tunnelmaa, vaikka välillä puoliso mainittaisiin. Sinkkuus, epätoivo ja vakavuus tappavat tunnelman. Ihan nuorilla eri juttu, toki.
En tietoisesti välttele puhumasta miehestäni, mainitsen hänet jos tulee jossain yhteydessä esille. Sailailu olisi melko hölmöä, kun siviilisäädyn näkee kertavilkaisulla sormuksista (en saa niitä pois ilman katkaisua, nivel vaurioitunut).
Vaimoni mainitsee aina, että "sori olen naimisissa" ja näyttää sormusta, jos joku tulee baarissa juttelemaan. Mutta on kyllä näitä halpojakin naisia, jotka eivät asiaa mainitse. Heillä tavoittaana on päästä vähän jyystettäväksi, ja yleensä tavoitteena on pieni "two towers"-kiva. Näitä naisia on kyllä harvassa, mutta niitä kyllä silti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin!
Mä jätän mainitsematta lähinnä, jos tilanne miehen kanssa on kaikella tapaa sellainen, missä ei ole mitään iskemisaikeita tms. ilmassa, koska miehen erillinen mainitseminen tuntuisi kiusalliselta "älä sit vaan koita iskee mua!!" -korostamiselta. Siis sellaisissa tilanteissa, jossa yhtä hyvin voisin jutella naisen kanssa. Enhän minä lesboillekaan sitä mainitse, kun en ole heidän kanssaan mihinkään ryhtymässä.
Sen sijaan, jos on sellainen tapaus, joka voisi vähänkin kiinnostaa tai ilmassa on pientä jännitettä ilmassa, mainitsen ohimennen, että "muutettiin tänne keväällä miehen työpaikan perässä" tms.
Alarakasaza kirjoitti:
Vaimoni mainitsee aina, että "sori olen naimisissa" ja näyttää sormusta, jos joku tulee baarissa juttelemaan. Mutta on kyllä näitä halpojakin naisia, jotka eivät asiaa mainitse. Heillä tavoittaana on päästä vähän jyystettäväksi, ja yleensä tavoitteena on pieni "two towers"-kiva. Näitä naisia on kyllä harvassa, mutta niitä kyllä silti löytyy.
Olen varma että vaimosi tekee noin. Ja jos hän jää kaverille yöksi bileillan jälkeen tekee sen vain säästääkseen taksirahassa.
Minun mielestäni taas se mies/poikaystävä taas oikein erityisesti yritetään mainita moneen väliin, ettei vaan pääse syntymään mitään vääriä käsityksiä keskustelun mukavuudesta. Huvittavaa :)
Riippuu tilanteesta. Avioliitto kiikkuu siinä jamassa, ettei oikein huvita puhua koko miehestä. Puhun miehestäni silloin, kun olen ylpeä hänestä. Ei riipu yhtään siitä, puhunko miehen vai naisen kanssa.
S
Vierailija kirjoitti:
Höpöjuttuja. Voi olla jännitettä ja tunnelmaa, vaikka välillä puoliso mainittaisiin. Sinkkuus, epätoivo ja vakavuus tappavat tunnelman. Ihan nuorilla eri juttu, toki.
Sinkkuus tappaa tunnelman??😁
Vierailija kirjoitti:
No minusta taas jos puhutaan vakavasta aiheesta, olisi hyvä osata olla vakava.
gfffdhg kirjoitti:
Minun mielestäni taas se mies/poikaystävä taas oikein erityisesti yritetään mainita moneen väliin, ettei vaan pääse syntymään mitään vääriä käsityksiä keskustelun mukavuudesta. Huvittavaa :)
Sua säälitään, sä vaan et oo niin HOT. Siipat pitää mainita äkkiä, ettei sulle tule mitään vääriä käsityksiä ja tilanne sun kannalta mene noloksi. :) Niin mäkin teen, jos huomaan että joku ei-niin-hyvän-näköinen mies yrittää viritellä "syvällisempiä" jutusteluita ;)
No en mä muutenka yleensä kerro missä olin kenenkin kanssa. En mainitse niin miestäni, lapsiani, vanhempiani, siskojani tai kavereitani.