Aijai, huomenna huoriin täysin palkein. Vaimon pihtaaminen ei enää haittaa.
Mahtavaa. Kyllä saa joulumielen heti kerralla päälle!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Juota vaimo känniin ja ota väkisin. Se on Suomalainen perinne. Kyllä vaimoa saa kerran vuodessa vähän raiskata.
Vitsinäkin heikko, häpeä!
menkää hoitoon siis lääkäriin. mikä meni lapsuudessanne vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miehiä joilla salarakas koska pihtaaminen on vallankäyttöä.
Salarakas on aina ongelma. Maksullinen huoleton.
Kuknka niin? Terveisin salarakas kolmatta vuotta. Molemmilla seksitön suhde kotona. Ja seksi tajunnan räjäyttävän upeaa, parempaa kuin mitä koskasn olen aiemmin saanut. Ja vastaavasti mies saa kyllä täysihoidon suuseksiä ja peppuseksiä unohtamatta.
Molemmat ollaan sitä mieltä, että tää on täydellinen järjestely, takuuvarmasti hyvää seksiä suht säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pihtaava mies. Olen harkinnut rakastajaa, edellisen kanssa kuivui kokoon muutaman vuoden jälkeen. Joku pihtaavan vaimon mies olisi hyvä. Irtopanot eivät kiinnosta, eikä muu kuin seksi. Sääli kun asemansa ymmrtäviä on niin harvassa.
Mistäspäin oot itellä ihan sama tilanne kumppani pihtaa tai ei sitä taida edes kiinnostaa seksi ja ITE olis valmis kokeilemaan kaikkea seksin saralla mut nykytilanteessa mahdottomuus.ITE Kuopion seudulta ja tuollainen soppari olisi kiinnostava vaihtoehto kummatkin pääsis nautiskelemaan toisistaan ja kotijutut erikseen t.jarsse78
Mitä tehdä kun seksiä on, mutta 90% siitä ei tyydytä? Mies laukeaa alle 10 työnnöllä, maistissa ei seiso ja suuseksiä hän ei tykää antaa. Pian 11 vuotta mennyt näin. Alkaa turhauttamaan! Puolisona muuten hyvä, mutta seksi ei tyydytä. Perhettä en haluaisi rikkoa pettämällä. Jos ennen kuolemaansa sais edes kerran kunnolla miestä..
Juota vaimo känniin ja ota väkisin. Se on Suomalainen perinne. Kyllä vaimoa saa kerran vuodessa vähän raiskata.