Aijai, huomenna huoriin täysin palkein. Vaimon pihtaaminen ei enää haittaa.
Mahtavaa. Kyllä saa joulumielen heti kerralla päälle!
Kommentit (46)
Et taida olla kovin ihana mies, kun vaimo ei halua sinua?
Yleensä pihtaamisen syyt ovat aivan muualla kuin seksissä.
Toivottavasti sinussa on miestä kertoa aikeistasi myös vaimolle. Muutoin voisi todeta, että ei ihme että pihtaa jos mies on tuollainen :D
Mikset eroa ja ala tapailla jotain mukavaa naista - voisit vaikka rakastua! Ajattele, miten ihanaa olisi elää sekä henkisesti että fyysisesti toimivassa suhteessa.
Meillä on noin 3-5 kertaa viikossa seksiä ja aina välillä jos on vain 3-4 kertaa niin saan kuulla olevani pihtari kun ei mukama ole tarpeeksi usein seksiä. Lisäksi seksimme on 70% kerroista surkeaa, mies ei yhtään halua nähdä vaivaa että miäkin nauttisin ja sitten kehtaa valittaa seksin vähyydestä. 30% aivan uskomatonta seksiä.
Se ei katsokaas miehet toimi ihan niin että tuosta noin vaon kalu sisälle ja jyystämään, se jyystäminen tuossa tilanteessa ei tunnu miltään. Ne 30% on usein niitä kertoja kun seksiä on ollut vähemmän. Miehelle tuntuu olevan aivan sama seksin laadulla kunhan sitä saa joka päivä. Itse mieluummin harrastaisin vaikka vain kerran viikossa jos se kuuluu tuohon 30%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tuollainen sovinistiasenne saa jo naiselta halut kaikkoamaan. Toiseksi, tunnustat olevasi surkea seksissä, koska vaimosi ei halua seksiä kanssasi. Jos mies on hyvä, sitähän oikein odottaa.
0/5
Pihtaaminen on sairasta ja henkistä väkivaltaa.
Pihtaaminen on ok jos ei halua harrastaa seksiä toisen kanssa. Pihtaaminen vain toiselle vittuillakseen = sairasta. Usein kyse on kuitenkin ensinmainitusta. Vihaan sanaa pihdata.
Tämä!
Siitä voimmekin siirtyä pohtimaan, miksi toinen ei halua seksiä? Ei taida suhde muutenkaan voida kovin hyvin?
Pitäisikö oikeasti kuunnella puolisoa, että mikä mättää?
Seksi ei ole mikään parisuhteesta irrallinen asia vaan koko parisuhteenne tila vaikuttaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tuollainen sovinistiasenne saa jo naiselta halut kaikkoamaan. Toiseksi, tunnustat olevasi surkea seksissä, koska vaimosi ei halua seksiä kanssasi. Jos mies on hyvä, sitähän oikein odottaa.
Miksi sovinisti? Ei AP kertonut mihin huoriin on menossa. (nainen, mies, joku muu mikä).
Vierailija kirjoitti:
:D joku pihtari suivaantui
Vierailija kirjoitti:
Itse pihtasin aikanaan, koska mies ei edes kovettunut kunnolla. Seksi jäi aina kesken. En myöskään rakastanut häntä, joten en halunnut enää edes yrittää.
Seuraavassa suhteessani mies alkoi pihtaamaan. Ja kyse oli henkisestä väkivallasta. Uskon myös, ettei mies rakastanut minua kun ei halunnut minua. Erosin lopulta.
Bingo. Juuri noin se on. Haluttomat eli pihtarit eivät rakasta, eivätkä siksi halua tehdä asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Pihtaaminen on sairasta ja henkistä väkivaltaa.
Pihtaaminen on ok jos ei halua harrastaa seksiä toisen kanssa. Pihtaaminen vain toiselle vittuillakseen = sairasta. Usein kyse on kuitenkin ensinmainitusta. Vihaan sanaa pihdata.
Tämä!
Siitä voimmekin siirtyä pohtimaan, miksi toinen ei halua seksiä? Ei taida suhde muutenkaan voida kovin hyvin?
Pitäisikö oikeasti kuunnella puolisoa, että mikä mättää?Seksi ei ole mikään parisuhteesta irrallinen asia vaan koko parisuhteenne tila vaikuttaa siihen.
Musta on jotenkin kurjaa et aina se haluttomuus käännetään sen toisen syyksi, tavalla tai toisella. Ihan kun itsetunto ei kärsis jo tarpeeks muutenkin jatkuvasta torjunnasta johtuen. Sit pitäis mennä miettimään mikä itsessä on.vialla. Toinen voi sit sanella vaan ohjeita millaisia muutoksia odotetaan tältä toiselta.
Ap, älä viitsi trollata, sulle ei edes köyhin ja epätoivoisiin h*ora anna vaikka maksaisit miljoonan. Mitä sulla ei edes ole, eikä sun veloillas saa edes aikuisten lelukaupasta pumpattavaa Barbaraa 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Itse pihtasin aikanaan, koska mies ei edes kovettunut kunnolla. Seksi jäi aina kesken. En myöskään rakastanut häntä, joten en halunnut enää edes yrittää.
Seuraavassa suhteessani mies alkoi pihtaamaan. Ja kyse oli henkisestä väkivallasta. Uskon myös, ettei mies rakastanut minua kun ei halunnut minua. Erosin lopulta.
Kun sinä pihtasit - vika oli miehessä
Kun mies pihtasi - vika oli... yllätys yllätys: miehessä tällöinkin!
Mä luulen et olis peiliin katsomisen paikka sulla
Onko kukaan nähnyt leffan: Ei kiitos? Tästä aiheesta naisen näkökulmasta.Anu Sinisalo tekee hyvän roolityön.
En mäkään antaisi pienimunaiselle minuutissa laukeavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pihtaria laittaa vaihtoon. Siksi on maksulliset naiset.
Ei tarvitse ei mutta takuuvarmasti petturimies lähtee vaihtoon kun vaimo saa tietää pettämisestä.
Se, että käy ammattilaisen vastaanotolla siitä syystä että nainen pihtaa (eli ei suostu seksiin vaikka lääketieteellisiä esteitä ei ole), ei todellakaan ole pettämistä. Se on normaalia parisuhteen koossa pitämistä.
Pihtaaminen on seksuaalista vallankäyttöä ja henkistä väkivaltaa, sille ei pidä yhdenkään miehen tai naisen parisuhteessa alistua.
Aijai, nyt on pussit tyhjät ja raukea olo! Olipas mahtava parikymppinen tsekki-misukka! Ja pikkurahalla!
Nyt kinkun paistoon. AP
Hyvä sulle 😃👍
Toivottavasti mopo keulii, eikä bensa lopu ennen aikojaan.
Taidanpas itsekin lähteä käymään.
Oulusta näyttäisi löytyvän ihan hyvä valikoima sihteeriopiston sivulta.
T. Perheenisä, vaimo pihtari
Pihtaaminen on pettämistä.
Kumppanin jättäminen oman käden varaan on laiminlyömistä.
Kumppanin pakottaminen selibaattiin, eli kun ei hyväksy tarpeiden tyydyttämistä muualla, esim maksullisilla, eikä itse anna, on sekin pettämistä.
Kaikissa tapauksissa on varmaan parempi erota. Avoimiin suhteisiin en usko, eikä ole tarvetta edustusvaimolle, kulissiavioliitolle.
Oma vaimoni ei ole pihtari, mutta peppua hän antaa vain todella harvoin. Olen tässä pidemmän aikaa puhunut vaimolle, että mitä jos kävisin hupakoimassa niin, että hupakko ottaisi minulta vain suihin ja minä panisin hutsua vain kakkoseen. Alkuun tyrmäsi, mutta nyt on jo vähän alkanut lämmetä ajatukselle ja joskus jopa oma-aloitteisesti heittää siitä vitsiä.
Pihtarinaisen miehellä on mielettömän kova ja kestävä stondis, ihan toista luokkaa kuin vapailla miehillä.