Mies ei tajua näiden kahden asian eroa. Käsittämätöntä
Jos satun nukahtamaan sohvalle, ehdin nukkua 30 sekunttia kun mies jo herättää "mee sänkyyn nukkuu" tai mennään sänkyyn nukkuu. Ihan joka ainoa kerta pakonomainen tarve herättää mut vaikka kello ois vasta 9. Tai sen verran ettei nyt muuten olis edes menossa sänkyyn vielä, mutta sitten mennään kun minä nukahdin.
Sanoin asiasta että ei oo kiva että joka ainoa kerta herättää sillä samalla sekunnilla kun olen nukahtanut niin eikös seuraavalla kerralla jättänyt mut nukkumaan siihen koko yöksi. No oli itse mennyt 1 aikaan sänkyyn ja jos olen jo 3h siinä unia vedellyt niin olisin kyllä mieluusti kukkunut loppuyön sängyssä.
Mies ei tajua eroa siinä herättämisessä kun itse on menossa nukkumaan ja siinä, että minä nukahdan sohvalle ennenkuin meidän on tarkoitus edes mennä nukkumaan ja sillä samalla sekunnilla on herätettävä minut. Mikään ei ole raivostuttavempaa kuin juuri nukahtamisen jälkeen herätys
Kommentit (27)
Tuohan kuulostaa ihan naisten nalkuttamiselta. Tosin postauksestasi huomaa myös, että olet myös itse nalkuttamisen mestareita. Kaksi nalkuttajaa yhdessä. Olette löytäneet toisenne, ja on 100 %:n varmaa että suhteenne ei kovin kauaa kestä. :)
Miksi siinä sohvalla pitää saada nukkua telkkarin ääressä? Mua ärsyttää kun mies nukkuisi vaikka koko leffan ajan mukavasti sohvalla löhöten ja mun pitää istua nojatuolissa. Nukkua voisi sängyssäkin ja näin vapauttaa sen mukavan sohvapaikan telkkarin katsojalle, mutta ei. Pakko saada kuorsata olohuoneen parhaalla paikalla!
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä ongelmia on ap-poloisella. Miten oikein kestät?
Eihän AP kestäkään, sehän se ketjun pointti on! Kieltämättä tuollainen on rankkaa henkistä väkivaltaa, JSSAP ja äkkiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han otti vaan päikkärit sohvalla ja just kun nukahtaa niin huudetaan mee sänkyyn nukkuu. Höh. En mäkään saa miehelle huutaa et mee sänkyyn nukkuu jos se ottaa sohvalla päikkärit.
No just tätä. Mikä pointti on herättää jis itsekkään ei ole vielä lähdössä nukkumaan? Joskus mennään sänkyyn ihan vain sen takia että minä olen sammahtanut sohvalle, vaikka sitten 2h aiemmin mitä normaalisti
Ap
Eikö sitä pitäisikin mennä nukkumaan silloin kun nukahtaa eikä väkisin valvoa johonkin tiettyyn kellonlyömään?
Siis etkö sä itse pysty ottamaan vastuuta omasta nukkumisestasi? Se minusta on ennemmin käsittämätöntä tässä.
Mulla on osunut mies, joka kunnioittaa 100% mun unta. Vaikka olisin nukahtanut mihin, laittaa vaan jotain peitoksi ja ehkä vähän silittää poskea..jos en siihen herää, antaa nukkua.
Olenkin yötöissä ja siinä mielessä parempaa puolisoa en olisi voinut saada.
Jätä se sika