Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tajua näiden kahden asian eroa. Käsittämätöntä

Vierailija
21.12.2016 |

Jos satun nukahtamaan sohvalle, ehdin nukkua 30 sekunttia kun mies jo herättää "mee sänkyyn nukkuu" tai mennään sänkyyn nukkuu. Ihan joka ainoa kerta pakonomainen tarve herättää mut vaikka kello ois vasta 9. Tai sen verran ettei nyt muuten olis edes menossa sänkyyn vielä, mutta sitten mennään kun minä nukahdin.

Sanoin asiasta että ei oo kiva että joka ainoa kerta herättää sillä samalla sekunnilla kun olen nukahtanut niin eikös seuraavalla kerralla jättänyt mut nukkumaan siihen koko yöksi. No oli itse mennyt 1 aikaan sänkyyn ja jos olen jo 3h siinä unia vedellyt niin olisin kyllä mieluusti kukkunut loppuyön sängyssä.

Mies ei tajua eroa siinä herättämisessä kun itse on menossa nukkumaan ja siinä, että minä nukahdan sohvalle ennenkuin meidän on tarkoitus edes mennä nukkumaan ja sillä samalla sekunnilla on herätettävä minut. Mikään ei ole raivostuttavempaa kuin juuri nukahtamisen jälkeen herätys

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisen logiikka

Ei mitään muuta tähän! Etkä muuten varmaan tajua jos olet ihan tosissasi tuon avauksen kirjoittanut.

Vierailija
2/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee sinne sänkyyn nukkuun? Mua ärsyttää kun toinen kuorsaa siinä vieressä kun yritän katsoa jotain sarjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looginen kirjoitti:

#naisen logiikka

Ei mitään muuta tähän! Etkä muuten varmaan tajua jos olet ihan tosissasi tuon avauksen kirjoittanut.

Ei, ei tuo ollut kyllä naisenkaan logiikkaa. Olen nainen enkä alkuunkaan ymmärtänyt koko juttua.

Ei saa herättää muttei saa olla herättämättäkään?

Vierailija
4/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan miehen logiikka. Herättäminen ihan muuten vaan ettei toinen vahingossakaan nuku muualla kuin sängyssä tai herättäminen kun on itsekkin menossa sänkyyn

. Täysin sama asia, eikä voi käsittää että miksi se herättäminen samantien kun on nukahtanut on ärsyttävää (ihan vaan koska huvittaa herättää)

Mitä mies hyötyy siitä että herättää mut heti ja käskee sänkyyn nukkumaan? Miksei voi herättää sitten kun on sinne itsekkin menossa

Vierailija
5/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä on tuo aloituksesi, ei miehesi ymmärtämättömyys. Oletko aina yhtä hankala?

Vierailija
6/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et mene heti sänkyyn kun alkaa väsyttää?

Kyllä mäkin miehelle sanon, että menee sänkyyn, jos alkaa nuokkua sohvalla. Jos ei mene, maatkoon sitten olkkarissa. Ei kai se mun tehtävä ole huolehtia aikuista ihmistä sänkyyn, jos nukahtaa sohvalle :D

Vierailija
7/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin! Ja joo, ärsyttävää.

Vierailija
8/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et mene heti sänkyyn kun alkaa väsyttää?

Kyllä mäkin miehelle sanon, että menee sänkyyn, jos alkaa nuokkua sohvalla. Jos ei mene, maatkoon sitten olkkarissa. Ei kai se mun tehtävä ole huolehtia aikuista ihmistä sänkyyn, jos nukahtaa sohvalle :D

Vierailija
9/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan miehen logiikka. Herättäminen ihan muuten vaan ettei toinen vahingossakaan nuku muualla kuin sängyssä tai herättäminen kun on itsekkin menossa sänkyyn

. Täysin sama asia, eikä voi käsittää että miksi se herättäminen samantien kun on nukahtanut on ärsyttävää (ihan vaan koska huvittaa herättää)

Mitä mies hyötyy siitä että herättää mut heti ja käskee sänkyyn nukkumaan? Miksei voi herättää sitten kun on sinne itsekkin menossa

Siis anteeksi mitä?

Eli et voi mennä nukkumaan sänkyyn ilman miestä, koska..?

Eli sinun on ihan pakko olla samassa huoneessa kuin miehesi, vaikka sitten nukkuisit? Voi luoja sentään, et voi olla tosissasi :D

Vierailija
10/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Mun mies kantaa mut automaattisesti sänkyyn siinä vaiheessa kun olen nukahtanut sohvalle ja hän on itse lähdössä nukkumaan. Itse tosin olen tätä herättelijätyyppiä...

Vierailija
11/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han otti vaan päikkärit sohvalla ja just kun nukahtaa niin huudetaan mee sänkyyn nukkuu. Höh. En mäkään saa miehelle huutaa et mee sänkyyn nukkuu jos se ottaa sohvalla päikkärit.

Vierailija
12/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus siihen sohvalle vaan nukahtaa. Mies oikein kyttää pilkkimistäni ja sitten kun olen unessa niin käskee sänkyyn. Yleensä leffan aikana nukahdan.

Taidan tehdä jatkossa ihan samaa kun mies nukahtaa sohvalle.

Se että nukun sohvalla alkuillasta ei varmaan haittaa miestä eikä itseäni, mutta ei siinä koko yötä ole kivaa nukkua. Enkä edes kuorsaa että sen takia häiritsisi miestä. Siinä tilanteessa ymmärtäisinkin komennuksen sänkyyn

Ap

Vierailija
13/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on nukkumisesta tehty haasteellista. En edes uskalla ajatella, miten vaikeaa kuoleminen on. Täältä tuskin pääsee pois ilman woodoo-tansseja, akrobatiaa ja kikkakolmosia.

Vierailija
14/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ongelmia on ap-poloisella. Miten oikein kestät?

Vierailija
15/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han otti vaan päikkärit sohvalla ja just kun nukahtaa niin huudetaan mee sänkyyn nukkuu. Höh. En mäkään saa miehelle huutaa et mee sänkyyn nukkuu jos se ottaa sohvalla päikkärit.

No just tätä. Mikä pointti on herättää jis itsekkään ei ole vielä lähdössä nukkumaan? Joskus mennään sänkyyn ihan vain sen takia että minä olen sammahtanut sohvalle, vaikka sitten 2h aiemmin mitä normaalisti

Ap

Vierailija
16/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, ettet kuorsaa? Voihan olla, että nukkuessasi pidät meteliä kuin moottorisaha. Siinä on melussa kiva katsoa, kun Horatio ratkaisee rikoksia...

Vierailija
17/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa huolehtisit jatkossa ihan itse, että olet nukahtaessasi siellä, missä haluatkin nukkua ja jos meinaat ottaa torkut sohvalla, pistät vaikka kännykkään herätyksen? On kohtuutonta vaatia, että miehen pitäisi kellon kanssa vahtia, kauanko sinä nyt olet siinä sohvalla koisannut. Miten se ylipäätään on hänen ongelmansa?

Vierailija
18/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa huolehtisit jatkossa ihan itse, että olet nukahtaessasi siellä, missä haluatkin nukkua ja jos meinaat ottaa torkut sohvalla, pistät vaikka kännykkään herätyksen? On kohtuutonta vaatia, että miehen pitäisi kellon kanssa vahtia, kauanko sinä nyt olet siinä sohvalla koisannut. Miten se ylipäätään on hänen ongelmansa?

Jos aikoo joka tapauksessa herättää niin miksi tehdä se 30s sen jälkeen kun toinen on nukahtanut. Jos nukahtaa sohvalle niin on varmasti aika väsynyt, hetken kun saisi siinä torkkua niin saisi mieskin varmaan sitä seksiä. Sen takia se minut herättää niin nopsaan etten ala yöunille ja hän jää ilman seksiä. Miehen logiikka taas tämäkin, herätetään väsynyt vaimo eikä anneta hetkeäkään nukua ettei jäädä ilman seksiä

Vierailija
19/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene nukkumaan. Ei susta saa mitään tolkkua.

Vierailija
20/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla feikkiä, voi aivan hyvin olla totta.

"Mun mies oli väärässä asennossa kynnysmattona. Kehtas vielä kattoa mua silmiin!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä