Miksi miehille ja naisille tehdään erilaisia luistimia ja polkupyöriä? (kokonumerot on mahdollista tehdä ilman sukupuolimääritystä)
Miksei yksinkertaisesti valmisteta polkupyöriä/luistimia ja kokonumerot x-y, saman värisenä ja saman mallisena?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei aloittaja-pakkosukupuolineutralsoija.
Jopoa on tehty jo 70- luvulla, ja sopii molemmille sukupuolille.
Luistimet on järkevä tehdä eri lesteille, naisen jalka poikkeaa paljon miehen jalasta,
pelkkä koko ei merkitse mitään..
Toivottavasti feministillä ei nyt mene ilta pilalle.
Mä oon aina luistellut veljen vanhoilla luistimilla, mutta sanotko, että jos menen nyt urheilukaupasta ostamaan luistimet, ne tarjoavat mulle jotain naisten lestille tehtyä mallia? Siis en menisi ostamaan kaunoluistimia, vaan hokkarit.
Juu, naisille ei myydä miesten luistimia, se on lailla kielletty.
Enköhän minäkin miehenä voisi mennä ostamaan vaikka korkokengät halutessani.
Miksi sinun mielestäsi sinun tapojesi mukaisesti kaikille pitäisi laittaa jalkaan samanlaiset muodottomat pötkylät jalkaan luistellessa?
Oletko todella noin yksinkertainen, vai ajaako feministi-sukupuolineutraalihörhö-ideologiasi normaalin järjen ohi?
No naisena mieluummin käytän naistenpyörää ja naistenluistimia kun miesten ovat niin epäkäytännölliset mutta ei kukaan kiellä miehiä niitä käyttämästä(sekä toisinpäin), en siis näe ongelmaa asialla.
Normiluistelija ei niillä taitoluistinten piikeillä tee mitään, haittaavat vain. Nuorena pelasin ringetteä ja sen myötä aina käyttänyt vain hokkareita. Voisivat ne kyllä vähän esteettisemmät olla.
Tästä lähtien kaupoissa saa myydä ainoastaan harmaita, muodottomia pöksyjä ja paitoja. Ei mitään rintsikoita naisille tai boksereita miehille. Kaikille saman malliset harmaat alkkarit. Kaikkien tulee leikata tukka lyhyeksi. Maailmassa saa olla olemassa vain yhden malliset sukset, luistimet ja pyörä. Kaikkien tulee käyttää saman näköistä välinettä.
Tässä sukupuolineutraalihömpöttäjien unelmamaailma.
No vaikkapa se, että kuvitteletko yhden ihmisen kirjoittaman viestin pohjalta, että kaikki muutkin tekevät asian samalla tavalla. (Muuten, naisilla on yleensä suhteessa pitemmät jalat kuin miehillä.)