Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läimäytti ja jätin. Nyt sen kaverit ja suku painostaa ottamaan takaisin :O

Vierailija
21.12.2016 |

Seurusteltiin/tapailtiin puolisen vuotta. Aiemmin on kerran suutuksissaan napannu mua ranteesta kiinni, mutta silloin päätin vielä katella. Nyt sitten "pienessä sievässä" lasautti kämmenellä naamalle, kun kävin hakeen sohvalta sänkyyn nukkumaan... Käskin aamulla muuttaa mun asunnosta välittömästi ja lähtikin kaverilleen punkkaamaan..

Mutta nyt tämä on kaikille kertonut nyyhkytarinaa, kuin väärin häntä on kohdeltu ja hyvänä miehenä ansaitsis mahdollisuuden, kun VAIN VÄHÄN läppäsi jnejnejne. Sen kaveri, veli ja jopa vanhemmat soittelee mulle ja yrittää neuvotella tästä :o Oli tämä exä yrityänyt puhua minunkn vanhempia puolelleen... Ihan uskomatonta! Vähän läppäs, saatana... noh, eihän mulla ole kuin toinen puoli naamasta sinisenä, että ei vissiin paha yhtään...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
22/23 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodit ap!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selfie sinisestä naamastasi ja lähetä se kaikille, jotka yrittävät tuputtaa miestä sinulle. Jos et halua tätä tehdä, totea vain tyynesti kaikille, että mies hakkasi sinut etkä halua toistamiseen joutua samaan tilanteeseen.

Mitä tulee pahoinpitelysyytteen nostamiseen, ainakin se olisi hyväksi ajatellen miehen tulevia suhteita. Jos mies vielä hakkaa seuraavan naisensakin ja jos heillä on jopa lapsia, olisi hyvä lasten ja naisen kannalta, että olisi jotain dokumenttia siitä, että mies on väkivaltainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi