Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen koulukiusattu ressukka on saanut liian kuuman naisen. Pitäisikö kertoa naiselle mikä vässykkä "miehensä" on?

Vierailija
21.12.2016 |

Kyseessä siis kunnon nörtti joka oli opiskelemassa muaalla. Nyt valmistuttuaan palannut kotikaupunkiin ja tuonut mukanaan tosi kuuman naisen. Voi olla puhdas lompakkoloinen, tai joku maalainenkin joka halunnut muuttaa kaupunkiin miehen siivellä tms. Seksikäs kumminkin. Pyörivät pariskuntana kaupungilla jne. ja miehen tietävät naureskelevat naiselle siitä millaisen ressukan on "löytänyt". Tekisi mieli kertoa tuolle naiselle miehen menneisyydestä ja siitä miten noloja juttuja on tehnyt, sekä hänelle tehty. Naisen olisi hyvä tietää mielestäni miehen menneisyydestä. Kertoisitteko te? Nainen tulee huomaamaan varmasti miehensä tasottomuuden itsekin, mutta mielestäni ei kannattaisi tuhlata aikaa turhaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipubistako tämän sanailit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti.

Vierailija
4/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun tulevalle kumppanille tulee ilmi miten noloja juttuja täällä kirjoittelet. Jos semmosta ees koskaan tuut saamaan.

Vierailija
5/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta näkisi millainen nainen on todellisuudessa. Jos nainen rakastaa "kunnon nörttiä" oikeasti niin sitä ei kiinnosta miehensä menneisyys.

Vierailija
6/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot niin teet itsestäsi pellen 😂

Vierailija
7/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua kateellista raukkaa. Terapia voisi auttaa. Yritä saada itsesi kuntoon.

Vierailija
9/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi en ottaisi kaunista naista vaikka saisin. Heti kun ne 5/5 alfat näkisivät kauniin naisen seurassani niin nehän alkaisivat heti iskemään sitä ja nöyryytämään minua. Vaikka sitä naista se tilanne ei haittaisi niin olisi se aikamoinen kolaus sille minun vähäisellekin miehuudelle.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
10/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Voisitko lopettaa väsyneen pisteytyksesi? Olet väsyneempi kuin huonoin trollikaan. Eikö tuota /5 juttua kuulu harrastaa lähinnä Ylilaudalla muutenkin?

Vierailija
11/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätät siis olevasi vauvapalstaileva kuuma adonis... eiku 😂

Vierailija
12/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kuumat naiset ovat kaikki ihan joutosakkia, naisen pitää olla hellä, kaunis, osata ruokaa tehdä ja kunnollista sekä leipoa, muikkukukoista alkaen, huom. alkaen. Minä olen sellainen nainen. Minua oikein naurattaa nämä hottikset.

Vierailija
13/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies Bill Gates?

Aikuisiässä suosio ja pärjääminen perustuu eri asioihin kuin peruskoulussa.

Yläasteen kovikset ovat yleensä elämänsä huipulla yläasteella ja sen jälkeen ovat omiensa kanssa. Muut menevät elämässä eteenpäin ja ovat oman elämänsä huipulla myöhemmin.

Kysymyksestäsi pystyy päättelemään kumpaan porukkaan sinä kuulut.

Vierailija
14/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, joku tuppukylään jumiutunut elämäntapaluuseri taitaa olla pikkase mustis... ;)

Vierailija
15/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, oletpa säälittävä.

Vierailija
16/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske se ja tee nörtistä aisankannattaja. :D Mikään ei ole nöyryyttävämpää miehelle muiden miesten keskuudessa kuin pettävä nainen jota ressukka ei saa pidettyä kurissa ja nuhteessa! ;)

Vierailija
17/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen on pettynyt useampaankin alfaurokseen.

Vierailija
18/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Syy miksi en ottaisi kaunista naista vaikka saisin. Heti kun ne 5/5 alfat näkisivät kauniin naisen seurassani niin nehän alkaisivat heti iskemään sitä ja nöyryytämään minua. Vaikka sitä naista se tilanne ei haittaisi niin olisi se aikamoinen kolaus sille minun vähäisellekin miehuudelle.

Terveisin Naispelko23

Yksikään fiksu mies (eli suurin osa miehistä) ei lähde tarkoituksella iskemään kenenkään tyttöystävää...

Vierailija
19/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja kunnollinen kirjoitti:

Kyllä ne kuumat naiset ovat kaikki ihan joutosakkia, naisen pitää olla hellä, kaunis, osata ruokaa tehdä ja kunnollista sekä leipoa, muikkukukoista alkaen, huom. alkaen. Minä olen sellainen nainen. Minua oikein naurattaa nämä hottikset.

Sinusta saa oivan kotipil*un ja hottikselta rimjobin. Kummallekin teille on paikkansa. :)

Vierailija
20/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huomaa, että koululaiset on päässeet joululomalle, eikö huomaakin? Tästä ja muista ketjuista huomaa, että yläasteikäiset kiusaajat ovat todellisuudessa todella yksinäisiä.