Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks Siwan ja Alepan kassoille jotenkin pääsyvaatimuksena nykyisin tatuoinnit?

Vierailija
21.12.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013032516829497_vi.shtml

En ikinä ottais tatuointia, en tiedä mutään juntimpaa. En lasten syntymäaikaa, en mitään. Jeesus. Mikä se juttu on? "Olen individuaali?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on olemassa tatuointihihoja ja tarratatskojakin jo. Ja ainahan voi maalailla kasvoväreillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pähkäillyt tatuoinnin ottamisen näin, että ajatellaan ottaa tatuointi sen takia kun muillakin on, mutta samalla sen vuoksi, että olisi ainutlaatuinen. Aika hämärästi pohdittu, mutta kyllä suurin osa tatuoinneista on niin typeriä, että en yllättyisi vaikka osuisin oikeaankin. Jotenkin se ainutlaatuisuus ei oikein käy järkeen kun katselee niitä kikkurakäkkyrä tekstejä, tribaaleja, kukkia, unisieppareita sun muita uniikkeja luomuksia joita on varmaan 90% tatuointien omistajista. Sitten niitä perustellaan sillä, että niillä on muka joku tarkoitus. Ottivat vaan kun muillakin on ja näytti niin kivalta.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
4/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ottaisin jonkun Shellin logon tai vastaavaa, jos ois ihan pakko. Tai perussuomalaiset-logon. Mitään sen rumempaa ei tule mieleen. Tai ne Venäjän öljy-yhtiöt. Ehkä Siwan logokin ois hieno.

Ap