Onko se joku häpeä jos on Finnairilla töissä? Uusi mies häpeää lentoemännän työtäni
Aina jos hänen ystäviään on paikalla niin käskee minun olla hiljaa työstäni. Jos joku kysyy, saan sanoa että olen Finnairilla mutta tarkemmin en saa sanoa. Onko lentoemäntä jotenkin hävettävä ammatti?
Kommentit (12)
No joo, duunisi on palvella muita miehiä ja näyttää hyvältä heitä varten. Ei se oikein kivalta tunnu.
Eihän se sen nolompaa ole kuin jos olisit vaikka parturi tai bingoemäntä.
Miehesi on nolo.
Jättäisin noin ahdasmieliaäsen ja nolon miehen.
Ja vastaus kysymykseesi; ei ole noloa. Vastaat vain rehellisesti jos joku kysyy :)
Aika surkeaa duuniahan se on, tarjoilemista ja kaiken maailman ihmisten palvelemista. Lentoemännillä on myös hieman kevytmielinen maine, lentäjien ja miesasiakkaiden miellyttäjinä. Heitä pidetään pinnallisina, ovat kiinnostuneita ulkonäön hoitamisesta ja tykkäävät esitellä itseään. Etkö tiennyt, sorry vaan.
No kyllähän putkipiikoja pitää helposti bimbona, mutta ennakkoluulot on tehty murrettaviksi.
Finnairin lentoemo on monen unelmaduuni, sinnehän jonotetaan. Mäkeen se mies!
Ei kummoista koulutusta vaadita eikä erityisiä älyn lahjoja.
Outoa tuo kaikenmoinen nolostelu, miehesi yläasteikäinen, vai?
Tuskin miestä vaivaa työn huonous, vaan sen maine :D se kuuluu seksikkäisiin töihin, mies ei halua muiden kuulevan siitä. On mustis
Kerro vaan sen verran kuin itse haluat!
Sinulla on työ, josta saat palkkaa elämiseen. Minkä jumalan takia sitä pitää hävetä? Kunnioitan lentoemäntiä, työ on vaativaa eikä siihen moni av-mamma pysty.
Ole ylpeä ammatistasi ja puhu siitä miesten ystävien seurassa avoimesti!
(Exäni häpesi ammattia johon opiskelin. Valmistuin ja heivasin miehen siitä valittamasta.)
Melko paska provo. Miehet fantasioi lentoemännistä ja lentoedut puolisoille on huomattavat.
Kokeile jotain muuta satua miesvihaa lietsoaksesi.
Sun miehes on nolo.