Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi tutkisi naisten rintoja työkseen,

Vierailija
21.12.2016 |

niin haittaisiko sinua? Tutkisi ultraäänianturilla siis, ei käsin? Mutta näkisi paljaita rintoja koko työpäivän ajan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin haittaisiko sinua? Tutkisi ultraäänianturilla siis, ei käsin? Mutta näkisi paljaita rintoja koko työpäivän ajan.

Olen mies ja ollut töissä jossa näki paljaita rintoja koko työpäivän ajan. En tiennyt tätä tehtävään hakeutuessani, mutta voin rehellisesti sanoa että parin ensimmäisen päivän jälkeen ei hetkauttanut suuntaan tai toiseen. Nykyäänkin tuntuu lähinnä huvittavalta että rintoja pidetään jotenkin erityisenä ruumiinosana.

Vierailija
22/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis miehen ammatti olisi siis röntgenlääkäri (radiologi). Mutta onko outoa, että hakeutuu semmoselle erikoisalalle, että tutkii vain niitä rintoja (mammografia/uä-tutkimukset)? 

Radiologi tekee todella paljon muitakin asioita kuin rinnan ultraäänitutkimuksia. 

Niin tekee, tiedän, mutta tämä mies on jatkokouluttautunut nimenomaan mammografiaan ja tekee noita uä-tutkimuksia lähes pelkästään (jonkun verran myös magneettikuvauksia). Ja joo, katsoin iltalehden verokoneesta, tulot päälle 200te/vuosi. 

Suomessa ei taida olla yhtään radiologia joka tekisi tuollaisia ansioita pelkästään kliinisellä työllä. 

Olet väärässä. (Enkä ole ap).

Olisiko esimerkkejä esimerkiksi julkisista verotiedoista? Tunnen alaa ja väitän että kaikki yli 200te tekevät ovat joko yrittäjiä (omistavat oman lääkäriaseman) tai sitten korkeassa hallinnollisessa virassa jonka lisäksi iltaisin vastaanottavat yksityisellä.

Tunnen minäkin alaa sillä olen yksityisellä lääkäriasemalla töissä ja olen kyllä huolellisesti katsonut tuntemieni lääkärien verotiedot, kun ne nyt kerran yhdellä klikkauksella saa. Ja eihän tässä ole tullut esiin, etteikö ap:n tietämä lääkäri ole esim. osakkaana ja hänellä voi olla ansiotulojen lisäksi myöskin pääomatuloja? 

Menee vähän hiusten halkomiseksi, mutta jos on osakkaana niin ei voi sanoa että rintoja tutkimalla tekee 200te vuosi. Lääkäriaseman osakkuus on verrattavissa normaaliin yritys/sijoitustoimintaan ja siihen liittyy hallinnolliset velvoitteet ja yrittäjäriski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan, en osaisi ajatella sitä mitenkään outona, vaan työ on työtä. Ja vaikka siellä olisikin vain ja ainoastaan kiinteitä kauniita rintoja, niin ei sekään haittaisi, omat rintani ovat ihan kivat ja niillä on imetetty kolme lasta aikanaan. Ilman liivejä ne ovat mainiot, sopivien kauniiden liivien kanssa upeat. Ja minä niiden omistajana se vasta ihana olenkin. Eli juu, ihan hyvä työ jos mies vain itse on siihen tyytyväinen. N42

Vierailija
24/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi. Työ siinä missä muukin. Ja oikeesti, kuvitteletko, että ne potilaat siellä on jotain kiinteärintaisia nuoria tyttösiä huvikseen tutkituttamassa rintojaan? Oletko koskaan itse käynyt mammografiassa? Selkeästi et tiedä ko. toimenpiteestä mitään. Itse olen rintasyöpäriskin takia joutunut ramppaamaan useampaan kertaan ja siitä on fetissit kaukana kun ultralla etsitään epämuodostumia tai survotaan rintaa litteäksi levyjen väliin. Suurin osa asiakkaista on mummoja.

Eli toistan, ei haittaisi. Tuollainen kyttääminen ja päivittely sen sijaan on typerän ihmisen merkki, joten voit sanoa heipat ko. miehelle.

Kiitos vain, itsekin olen korkeasti koulutettu ja tohtoriksi väitellyt, eli en ole mikään taukki. Ja olen kyllä jo ikänikin puolesta käynyt mammografiassa. Se lääkärihän ei kuitenkaan asettele rintaa laitteeseen vaan sen tekee röntgenhoitaja. Lääkäri tulkitsee mitä kuvissa näkyy. Rinnan uä:n tekee lääkäri. En varmasti ammatin vuoksi sano heippoja, voihan olla että ei muuten sitten synkkaa. Vielä ainakin on synkannut. Ap

Vierailija
25/30 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis miehen ammatti olisi siis röntgenlääkäri (radiologi). Mutta onko outoa, että hakeutuu semmoselle erikoisalalle, että tutkii vain niitä rintoja (mammografia/uä-tutkimukset)? 

Radiologi tekee todella paljon muitakin asioita kuin rinnan ultraäänitutkimuksia. 

Niin tekee, tiedän, mutta tämä mies on jatkokouluttautunut nimenomaan mammografiaan ja tekee noita uä-tutkimuksia lähes pelkästään (jonkun verran myös magneettikuvauksia). Ja joo, katsoin iltalehden verokoneesta, tulot päälle 200te/vuosi. 

Suomessa ei taida olla yhtään radiologia joka tekisi tuollaisia ansioita pelkästään kliinisellä työllä. 

Olet väärässä. (Enkä ole ap).

Olisiko esimerkkejä esimerkiksi julkisista verotiedoista? Tunnen alaa ja väitän että kaikki yli 200te tekevät ovat joko yrittäjiä (omistavat oman lääkäriaseman) tai sitten korkeassa hallinnollisessa virassa jonka lisäksi iltaisin vastaanottavat yksityisellä.

Tunnen minäkin alaa sillä olen yksityisellä lääkäriasemalla töissä ja olen kyllä huolellisesti katsonut tuntemieni lääkärien verotiedot, kun ne nyt kerran yhdellä klikkauksella saa. Ja eihän tässä ole tullut esiin, etteikö ap:n tietämä lääkäri ole esim. osakkaana ja hänellä voi olla ansiotulojen lisäksi myöskin pääomatuloja? 

Menee vähän hiusten halkomiseksi, mutta jos on osakkaana niin ei voi sanoa että rintoja tutkimalla tekee 200te vuosi. Lääkäriaseman osakkuus on verrattavissa normaaliin yritys/sijoitustoimintaan ja siihen liittyy hallinnolliset velvoitteet ja yrittäjäriski.

Niin, hallinnolliset velvoitteet on kokous kerran kuussa ja yrittäjäriskiä ei menestyvässä lääkärikeskuksessa edes ole. Eli se niistä "tiedoistasi". 

Vierailija
26/30 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Mies joka tykseen etsii rinnoista syöpään viittaavia muutoksia, enimmäkseen tuijottaa ruudulta niitä mammografuakuvia, harmaita klönttejä. Röntgenoitaja ne kuvat ottaa. Erikoistapauksia ovat sitten utraäänet ja neulabiopsiat ammografia tai ultraääniohjauksessa epäilyttävistä kohdista. Eli enimmäkseen paksujen neujolen tökkimistä 50+ tätien tisseihin jotka on litistetty kvauslevyjen väliin. Ei niitä tissejä siellä 'hiplata'. Herranjumala sentää mitä keskenkasvuisia urpoja täällä on.

Vierailija
27/30 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti tohtori ja noin lapsellinen? Tämä on kai joku provo taas

Vierailija
28/30 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt kahdesti mammografiassa 2 vuoden välein. Sama mieshoitaja, ei taida muuta tehdä juurikaan. 

Vierailija
29/30 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vaikea uskoa, että kypsemmässä iässä oleva tohtoritason ihminen tekisi tällaisen aloituksen.

Vierailija
30/30 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi. Työ siinä missä muukin. Ja oikeesti, kuvitteletko, että ne potilaat siellä on jotain kiinteärintaisia nuoria tyttösiä huvikseen tutkituttamassa rintojaan? Oletko koskaan itse käynyt mammografiassa? Selkeästi et tiedä ko. toimenpiteestä mitään. Itse olen rintasyöpäriskin takia joutunut ramppaamaan useampaan kertaan ja siitä on fetissit kaukana kun ultralla etsitään epämuodostumia tai survotaan rintaa litteäksi levyjen väliin. Suurin osa asiakkaista on mummoja.

Eli toistan, ei haittaisi. Tuollainen kyttääminen ja päivittely sen sijaan on typerän ihmisen merkki, joten voit sanoa heipat ko. miehelle.

Kiitos vain, itsekin olen korkeasti koulutettu ja tohtoriksi väitellyt, eli en ole mikään taukki. Ja olen kyllä jo ikänikin puolesta käynyt mammografiassa. Se lääkärihän ei kuitenkaan asettele rintaa laitteeseen vaan sen tekee röntgenhoitaja. Lääkäri tulkitsee mitä kuvissa näkyy. Rinnan uä:n tekee lääkäri. En varmasti ammatin vuoksi sano heippoja, voihan olla että ei muuten sitten synkkaa. Vielä ainakin on synkannut. Ap

Tuskin synkkaa enää, kun mies löytää tämän ketjun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi