Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä taideta toista kertaan mennä lähikauppaan

Vierailija
21.12.2016 |

Sattuipa kaupassa niin nöyryyttävä kokemus etten kauppaan halua edes astua. Oltiin siis perheen kesken kaupassa, meillä kolme lasta . (Tytöt 2kk,5 v,8v) Noo siinä sitte oli yhtä härdelliä joka hetki kunnes päästiin kassalle missä tietenkin maksoin ostokset. Jonoa ja tungosta riitti. Päästyäni vihdoin pakkaamaan kassit , vartija tulee luokseni ja käskee avaamaan vaunut missä vauva nukkui. Olin todellakin hämmilläni, mutta annoin katsoa vaunuihin koska eihän siellä mitään salattavaa ole. Se tunne kun kaikki luulee sinua varkaaksi. Se oli jotain niin nöyryyttävää. Vartija vihaisena vaan tiuskii voisinko nostaa vauvan syliin, vaikka huomaa kädessäni olevat kauppakassit. Minä siinä laitan kassit lattialla jotka leviää pitkin poikin, ihmiset vaan toljottaa ja luulee että olen piilottanut vauvani alle jotain. Vaikka en edes ole. Mitään ei löytynyt, mutta oli niin nöyryyttävä kokemus etten enään ikinä astu kyseiseen kauppaan!!

Vieläkin ihmettelen suuresti miksi työssä käyvä 3 lapsen äiti , varastaisi kaupasta? Anteeksi pyyntöä ei edes tullut. Olen pettynyt!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko romani tai tumma suomalaiseksi? 

Vierailija
2/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Laita kaupan palautelaatikkoon jouluterveiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko romani tai tumma suomalaiseksi? 

Ihan puhdas suomalainen.

Vierailija
4/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäili, että oot jemannut pakastekinkun sinne vauvan alle. Sellasta tapahtuu.

Vierailija
5/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaikainen härdelli on huolestuttavaa...

Vierailija
6/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa. Soita iltalehteen, ja joko jaoit jutun Facebookissa? Jaxuhali.

Vierailija
7/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh.

Vierailija
8/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh yyh byyh

Vierailija
9/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa tökeröä, jos kerran vielä vartija näki, että vaunuissa on vauva.

Muistuttaisin kuitenkin, että on ikävä kyllä olemassa myös varastelevia ihmisiä, joilla on lastenvaunut ja niissä vaunuissa ei ole vauvaa vaan ovat ihan varastamista varten.

Laita palautetta, minusta vartija veti vähän överiksi tuossa.

Vierailija
10/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunuilla lähikauppaan. Todella harva kulkee vaunuilla kaupassa tai ostoskeskuksessa. Miksi ihmeessä kauppaan pitää kolmen lapsen kanssa. Lähikauppareissun ajan vanhempi oli voinut katsoa 5 vuotiasta kotona. Tuolla porukalla varmaan herättää ihmetystä kaupassa.

Vierailija
11/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se luuli vauvaa joulukinkuksi..

No ei, mutta onko sulla vihamiehiä tai pirullinen naapuri tms? Joku on voinut "vihjaista" siellä kaupassa...

Vierailija
12/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaunuilla lähikauppaan. Todella harva kulkee vaunuilla kaupassa tai ostoskeskuksessa. Miksi ihmeessä kauppaan pitää kolmen lapsen kanssa. Lähikauppareissun ajan vanhempi oli voinut katsoa 5 vuotiasta kotona. Tuolla porukalla varmaan herättää ihmetystä kaupassa.

Ihan normaalia minusta mennä perheen kanssa kauppaan yhdessä..

Vierailija
13/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se luuli vauvaa joulukinkuksi..

No ei, mutta onko sulla vihamiehiä tai pirullinen naapuri tms? Joku on voinut "vihjaista" siellä kaupassa...

Ei ole. Ap.

Vierailija
14/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä tuossa tilanteessa vartijan pitää pahoitella, varsinkin jos kohteli sinua tylysti.

Mulle kävi pari vuotta sitten niin että laukku piippasi ulko-ovilla eräässä kaupassa. Siihen tuli sitten vartija selvittämään asiaa. Yhteen ostokseen oli unohtunut häläri ja kuitista kävi näppärästi ilmi että ihan maksettu juttu oli. Vartija pahoitteli ja kysyi haluanko että kuulutetaan väärästä hälytyksestä.

Eli olisi voinut jopa tarjota tuollaista kuulutusta. Olen kuullut niitä kaupoissa, eli ihmiset kyllä haluavat niitä. Itse en kokenut tarpeelliseksi.

Vierailija
15/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita iltalehteen

Vierailija
16/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti laittaisin tapahtuneesta palautetta vartijan esimiehelle, vaikka sähköpostitse.

Vierailija
17/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tehny kiusanteko mielessä?

Vierailija
18/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut kovaan ääneen niin että kaikki kuulevat "Olisiko edes pahoittelun paikka?"

Vierailija
19/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko ihan sinisin silmin, että se vartija ei ole edes kuullut varastelevista 3 lapsen äideistä?

Vierailija
20/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa kaupassa niin nöyryyttävä kokemus etten kauppaan halua edes astua. Oltiin siis perheen kesken kaupassa, meillä kolme lasta . (Tytöt 2kk,5 v,8v) Noo siinä sitte oli yhtä härdelliä joka hetki kunnes päästiin kassalle missä tietenkin maksoin ostokset. Jonoa ja tungosta riitti. Päästyäni vihdoin pakkaamaan kassit , vartija tulee luokseni ja käskee avaamaan vaunut missä vauva nukkui. Olin todellakin hämmilläni, mutta annoin katsoa vaunuihin koska eihän siellä mitään salattavaa ole. Se tunne kun kaikki luulee sinua varkaaksi. Se oli jotain niin nöyryyttävää. Vartija vihaisena vaan tiuskii voisinko nostaa vauvan syliin, vaikka huomaa kädessäni olevat kauppakassit. Minä siinä laitan kassit lattialla jotka leviää pitkin poikin, ihmiset vaan toljottaa ja luulee että olen piilottanut vauvani alle jotain. Vaikka en edes ole. Mitään ei löytynyt, mutta oli niin nöyryyttävä kokemus etten enään ikinä astu kyseiseen kauppaan!!

Vieläkin ihmettelen suuresti miksi työssä käyvä 3 lapsen äiti , varastaisi kaupasta? Anteeksi pyyntöä ei edes tullut. Olen pettynyt!

Erottaako susta jotenkin sen, että olet työssäkäyvä? Lukeeko se jossain?

Töissä tai ei, kuka tahansa voi varastaa. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin moni, vaikka onkin se sanonta, että tilaisuus tekee varkaan. Itse en varastaisi missään tilanteessa.

Ps. Se on enää, ei enään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi