Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kouriiko teidän mies teitä estoitta arjessa, naiset ja mitä olette siitä mieltä?

Naksutin
21.12.2016 |

Vaikka rakastan ja haluan miestäni, en tykkää yhtään että minua kouritaan ja mies on alkanut skitsoamaan tosissaan siitä, että olen epänormaali ja muutkin naiset tykkää..... Minä en jaksa sitä mökötystä enää.

Seksin aikana olen todella estoton ja meillä on aktiivinen ja erittäin vaihteleva seksielämäni, mutta minusta tuossa vaan menee raja mitä tulee esim. arjen askareisiin ja omaan vapauteeni olla rauhassa. Pari esimerkkiä joita on tapahtunut usein:

-Imuroin ja kesken imuroinnin jos olen kumartunut, mies tulee hieromaan heijariansa pehvaani, ottaa lantiosta kiinni, simuloi panoliikkeitä siinä vaatteet päällä ja painuu sitten telkkaria katsomaan
-Katson telkkaria sohvan nurkassa ja mies tulee alkkareilla naaman eteen, nostaa jalan sohvan käsinojalle ja ottaa päästäni kiinni työntelee sitä haaroväliinsä väkisin ja puhuu todella rivoja ja hetken päästä rojahtaa sohvalle
-Kun olen hädin tuskin herännyt, mies tunkee väkisin jo kättä kaula-aukosta ja alkaa nipistellä tissejä liian kovakouraisesti
-Saattaa kävellä eteen ja alkaa vaan kourimaan haaroväliä
-Saattaa läimiä pehvalle ja mölistä jotain todella rivoa

Viesti ei mene perille, etten tykkää mistään noista. Onko tuossa kyse alistamisesta, huonosta käytöksestä vai vaan typeryydestä? Vai olenko itse epänormaali ja muut naiset oikeasti tykkää em. käytöksestä?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sanotaan teerenpeliksi ja se on tapa näyttää, että välittää. Asiasta voi toki sanoa jos se häiritsee. Minä kuitenkin pidän tuollaista leikkisää teerenpeliä positiivisena juttuna en suinkaan negatiivisena.

Ps. Nyt tarkoitan normaalia puolin ja toisin tapahtuvaa välittämisen osoittamista, en mitään överikourimista ja jotain täysin älytöntä toimintaa.

Vierailija
22/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on vähän mistä tykkää, mutta jotenkin en usko että kukaan nainen tykkää siitä kun mies ottaa päästä kiinni ja yrittää survoa sitä päätä sinne jalkoväliin. Oma mieskin joskus tekee tuota mutta tajuan että hänelle se on huumoria ja onneksi tekee niin harvoin että se ei ole ongelma.

Sen sijaan minua ei haittaa kaiken maailman kourimiset (melkein päivittäin) ja satunnaiset panoliikkeiden simuloimiset (todella harvoin), päinvastoin alan vain nauramaan. Toisaalta kyllä itsekin kourin miestä vähän väliä. :D

Mutta olisin todella huolissani jos mieheni jatkaisi tätä puuhaa vaikka oisin tehnyt selväksi että en siitä pidä. On varmasti todella ahdistavaa! Itse sanon aina miehelle jos on esim. rinnat arkana tai joku muu paikka kipeänä niin pitää kyllä näppinsä erossa. Ei toista voi kosketella jos tämä ei sitä halua! Ja ap et ole mitenkään epänormaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukko ei kähmi, onneksi toisia kiinnostaa puristelu, olen kohta valmis menemään pidemmällekin. Pikkujouluissa olisin ollut jo valmis mutta ei tullut tilaisuutta. Kähmii silti mukavasti yllättäen töissä ja piristää päivääni.

Vierailija
24/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä äijä. Ei kunnioita sua yhtään. Tyhmänkin pitää puhetta ymmärtää.

Vierailija
25/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuollainen johtaisi kipuun. Miehen kokemaan.

Älä sitten tule tänne itkemään kun makaat verisenä mössönä teholla kun kosto tulee eikä oma äitisikään sua tunnista.

On sulla hurjat fantasiat. Ota iisisti, en minä sinua satuta. Miksi satuttaisin, koska ethän sinä tietenkään ole sellainen urpo, joka kourii  naisia vaikka kielletään. Ethän.

Vierailija
26/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa menee noista vähän yli, mutta kyllä omakin mies saattaa kiusallaan kouria ja hipelöidä. Ja minä häntä. Ja se on hauskaa.

Vierailija
27/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, kuinka monen naisen "tykkäämisestä" hänellä on kokemusta.

Inhottavaa se on tavallisten naisten mielestä. Ehkä miehesi on sekoittanut halaamisen ja muun silittelyn kourimiseen ja siksi kuvittelee, että "kaikki naiset tykkää".

Näin neljännesvuosisadan kokemuksella kerron teille nuoremmille, että ehdottomasti parempi se, että ei edes halua kuin se kouriminen. Se nimittäin saa NAISEN halut loppumaan. Siinä vaiheessa on ihan sama, kun ei halua enää mieskään.

Vierailija
28/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa menee noista vähän yli, mutta kyllä omakin mies saattaa kiusallaan kouria ja hipelöidä. Ja minä häntä. Ja se on hauskaa.

Jos kouritaan tisseistä liian kovaa kesken unien ja tehdään niin kiellosta huolimatta, ei ole hauskaa. On kusipäistä. Vain molemmista hauska on oikeasti hauskaa.

Vierailija
29/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota sanotaan teerenpeliksi ja se on tapa näyttää, että välittää. Asiasta voi toki sanoa jos se häiritsee. Minä kuitenkin pidän tuollaista leikkisää teerenpeliä positiivisena juttuna en suinkaan negatiivisena.

Olen sanonut ja koittanut kuvailla jopa kädestä pitäen ja näyttäen mistä itse tykkään. Välittämisen osoittaminen on omasta mielestäni enemmänkin romanttista, suukkoja, niskan hyväilyä, posken silittämistä, ehkä pehvan tai rintojen hellää koskemista (ei runnomista, vääntelyä ja läpsimistä, eikä ainakaan kourivaa kättä haarovälissä), arvostavia kauniita sanoja ja toisen huomioimista.

Mies ei kuitenkaan todellakaan elä seksin puutteessa tai joudu kärismään sängyssä liian estoisen naisen kanssa. Miksi ei voisi panostaa myös siihen arkeen ja asioihin jotka ovat itselleni niitä tärkeimpiä yhteyden luomisessa. Tässä alkaa jo rakkauden tunteet, kuten myös pikku hiljaa seksihalut, karisemaan.

Vierailija
30/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 20, kerroppa naisellesi fantasiasta. Uskon että vain ilahtuu ja ilomielin toteuttaa. ;) Vähän kuitenkin eri juttu kuin panoliikkeiden simulointi (joka onkin ilmeisesti huumoripohjalta ennemmin kuin siltä pohjalta että se johtaisi johonkin).

Vierailija
31/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ei minua haittaa satunnaiset panoliikkeet, päinvastoin tykkään siitä ja leikin mukana. Raja tulee vastaan siinä, jos kaikki kosketus ja puhuminen on seksuaalista, enkä tunne enää olevani rakastettu ihmisenä, vaan pilluna. Mutta jostain kumman syystä olen osannut valita miehiä, joille ei tulisi mieleenkään kohdella minua kuin tavaraa.

Vierailija
32/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko väkivalta ratkaisu?

Vierailija
33/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kouritaan tisseistä liian kovaa kesken unien ja tehdään niin kiellosta huolimatta, ei ole hauskaa. On kusipäistä. Vain molemmista hauska on oikeasti hauskaa.

Sanoinkin että osa menee vähän yli, mikäli luit kommenttini kokonaan. Kovaa ei sovi kaikkiin tilanteisiin, mutta en itse pistä pahakseni jos mies aamulla vähän hipistelee tissejä.

Vierailija
34/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kourija sai potkun perseeseen ja muutti Kanadaan.

Vierailija
35/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta, etkö löydä mistään turvapaikkaa?

Vierailija
36/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko väkivalta ratkaisu?

Mielestäni vastaavan kivun tuottaminen voi olla ratkaisu, jos muita keinoja on koitettu eikä puhe auta mutta haluaa silti jatkaa suhdetta jostain hämäristä syistä.

Jos mies satuttaa puristamalla tisseistä liian kovaa kiellosta huolimatta, ei häntä tietenkään itseään haittaa että häntä puristetaan palleista liian kovaa. Väkivalta on ratkaisu tietyntyyppisien öykkärien ruotuun saattamisessa, ei yleisohjeena.

Olisinpa tajunnut tämän jo lapsena.

Vierailija
37/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tuollainen ole ok. Suuttuisin ja kunnolla. 

Kyllä meilläkin mies läpsii ja silittelee ohimennen. Lähinnä pyllyä siis. Se on ihan ok ja mukavaa. Mutta jotkut kourimiset ja päästä kiinni ottaminen suihinottoa esitellen tai rivojen puhuminen.... yök... turn off... antaisin kyllä läpyä samantien. 

N28

Vierailija
38/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti naisia jotka kokevat tuon olevan ok.

Entinen poikaystäväni teki tuota samaa jatkuvasti. Otti usein päästä kiinni ja väänsi sen haaroihinsa. Sanoin etten pidä siitä, mutta vaan jatkoi. Suhde loppui kun mies kerran päätti harrastaa seksiä suuni kanssa ilman lupaani. Oksensin hänen päällensä ja itkua tihrustaen sanoin että lopettaisi. Siihen mies totesi vain että olisin pitänyt suuni vaan kiinni. No juu, olisi kai pitänyt, mutta tilanteessa jossa fyysistä koskemattomuutta on loukattu ihminen toimii aika vaiston varaisesti, minulla vaisto sanoi että parempi totella ettei käy vielä huonommin.

Hän myös tunki pari kertaa kädet housuihini kun minulla oli kuuma kattila käsissä, niin etten pystyisi estämään. Sanoin että se on loukkaavaa ja alistavaa, mutta mitään vaikutusta sillä ei ollut.

Nyt kun itsetuntoa ja arvostusta on kertynyt enemmän, en katsoisi tuota sekuntiakaan. Nykyinen poikaystäväni lukee ihanasti minua ja tietää koska on ok koskea, tosin siitä puhuttiinkin jo ennen kun hän oli koskaan koskenut kysymättä, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
39/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä tykkään et jos esim teen vaikka ruokaa ja mies tulee taakke puristelemaan mua pakaroista ja pussaamaan niskaa. Tai jos vaikka siivotessa kumarrun ja mies sattuu olee takana ni saatta läpsästä mua pakaroille ni sekin on ihan hauskaa.

Mut noi tollaset et tungetaa vehje naamaan ja nylkytetään menemään kuulostaa lapselliselta touhulta jolle ite pistäisin lopun samantien. Kuulostaa joltain pilailu jutuilta joita jotkut jackassit tekee toisillee...

Vierailija
40/79 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi on sivistymätön moukka. Sori siitä.

Meilläkin on jotain läpsimistä takapuolelle, mikä ihan ok mulle koska tykkäisin että mies enemmänkin tarttuisi joskus kiinni, kuin vain ohikulkiessa suukon heittämällä ja halaamalla. Mutta jos lähestulkoon väkivaltaisesti tarttuisi kiinni kuten kuvailet, niin lähtisi ukko vaihtoon.