Vaikeus olla omassa kehossa, kun olen tullut hirveäksi läskiksi
Ja tämä on tapahtunut nopeasti, ero tuntuu ihan selvästi. Yksi hyvä puoli tässä on ehkä se, että normalisoituneen rasvaprosentin ansiosta kuukautiseni ovat normaalit, eivät niukat. Aiemmin yksi kunnollinen vuotopäivä ja sen ympärillä yhdet tuhru-päivät. Kai tuokin jonkin sortin häiriö on.
Nyt olen syönyt varmaan kaksi kuukautta joka päivä suklaata tai jotain ja viikottaiset liikunnat ovat jääneet melko pieniksi, kun aiemmin niitä ollut kymmenisen tuntia viikossa. Kuntonikin on varmaan rohmahtanut julmasti :(
Tuntuu että en saa vaan itseäni niskasta kiinni, suunnittelen joka päivä että tänään en syö herkkuja. Mutta kuitenkin tulee syötyä. En uskalla mennä vaa'alle, mutta painan varmaan 74-76 kiloa ja sopiva paino on noin 70 kg.
Kommentit (7)
Ootko 2 m pitkä? Nimittäin vaikea muuten ymmärtää miten olisit 70 kg ollut aiemmin alipainoinen...
Vierailija kirjoitti:
Ootko 2 m pitkä? Nimittäin vaikea muuten ymmärtää miten olisit 70 kg ollut aiemmin alipainoinen...
Missä väitän, että olen ollut alipainoinen? 173 cm pitkä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kuukautishäiriöitä on matalan rasvaprosentin takia yleensä vasta alipainoisilla. Oletko sitten kehonrakentaja vai miten 70 kg sopii matalan rp:n kanssa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kuukautishäiriöitä on matalan rasvaprosentin takia yleensä vasta alipainoisilla. Oletko sitten kehonrakentaja vai miten 70 kg sopii matalan rp:n kanssa yhteen?
En ole kehonrakentaja, mutta kyllä myös salilla käynyt. Varmaan yksilöllistä kehon käyttäytyminen, koska ei minulla nyt todella matalat rasvat ole olleet (18 %). Selvä muutos kuukautissa kuitenkin tapahtunut. ap
Kunto ei onneks parissa kuukaudessa kauheesti huonone, jos pohjakunto on kuitenkin hyvä.
Koita saada ne herkut pois... vedä vaikka överi jouluna niin sen jälkeen ei tee enää mieli.
Eikö täältä enää läskit saa tukea?