Antaisitko 20-vuotiaan tyttäresi muuttaa suoraan lapsuudenkodista avoliittoon 6 vuotta vanhemman miehen kanssa?
Kommentit (18)
Vaikka menisi 60 -vuotiaan kanssa, olisi ok. Aikuisen ihminen päättää omista asioistaan.
Miksi en? Aikuisia molemmat eikä kumpikaan kovin vanhoja.
Antaisinko?
Ja mitenhän tuon vois estää?
Ja onpa tuo 26-vuotias mies nyt hirmu vanha ukkeli :D
Miksi yksinasumisesta ennen avo/avioliittoa on tehty joku pakkojuttu? Ennen mentiin aina naimisiin suoraan kotoa. Ei mitään itsekseen asumisia tunnettu edes. Eipä kuitenkaan nykysysteemi ole auttanut yhtään, kun katsoo erotilastoja!
Ei hän mun lupaa tarvitse ja miksei voisi muuttaa. Kerro lisää faktoja.
Antaisin. Itse olin just täyttänyt 19, kun muutin suoraan lapsuuden kodista 6v vanhemman miehen kanssa avoliittoon.
Nyt 11 yhteistä vuotta takana <3
Kyllä vaan, miehellä on varmaan jo duunikin ja voi maksella tyttärelle hyvät elinolot opiskelujen ajaksi.
No miksi annoit tytön asua kotona noin kauan, jos haluat hänen olevan itsekseen ennen pariutumista? Minä olen järjestänyt, että oma tytär muuttaa kotoa 17-vuotiaana, joten jos 20-vuotiaana löytyy joku kumppani hänelle, niin ei ahdista ollenkaan.
En missään nimessä, lapseni eivät saa muuttaa kotoa ennenkuin he ovat 40, seurustelun voi aloittaa 30-vuotiaana. Aamen.
Voi hitto näitä kyselyitä, googlettakaa ne 876546 jo tehtyä kyselyä ja lukekaa ne.
Ja juu, avasin vain sanomisen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän mun lupaa tarvitse ja miksei voisi muuttaa. Kerro lisää faktoja.
Ei yässä mitään oikeaa keissiä faktoineen ole takana. Tää on tämä yks hullu, joka tekee palstalla about 20ikäeroaloitusta/pv...
"voiko 35-vuotias mies oikeasti tuntea rakkautta 20-v tyttöstä kohtaan?"
"Onko 25-vuotiaista tykkäävä 49-vuotias pedofiili?"
Jnejne.
Miten niin antaisinko 20 vuotiaan muuttaa pois kotoaan.
Itse lähdin jo peruskoulun jälkeen pois kotoa ja yksikään oma lapsi ei montaa päivää yli 18 vuotiaaksi kotonani asunut. En nyt suoraan heittänyt vielä pihalle, mutta ymmärsivät itse lähteä.
20 vuotiaan olisin kyllä heittänyt pellolle itse, jos joku olisi siihen asti kotonani kökkinyt.
Itsellä oli 20 vuotiaana jo ammatti sekä kaksi lasta ja mies.
Jos oma ei siihen mennessä osaa pois kotoani lähteä, niin hankkisin sille paikan jostain avuttomien hoitokodista, kun se ei ole normaalia että samassa taloudessa ja jääkaapilla elää useampi kuin kaksi aikuista.
Oma mieheni jonka 16 vuotiaana tapasin oli minua yli puolet vanhempi. Hyvä työmies oli nyt olisi jo pitkään ollut eläkkeellä mutta kuoli jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulle ok?
Koita nyt jo tajuta että 20-vuotiaan asumisjärjestelyihin ei ole vanhemmilla MITÄÄN sanomista.Sen ikäinen saa muuttaa yhteen vaikka Dannyn kanssa etkä sinä voi sitä mitenkään estää.
Milloin sä tajuat lopettaa tämän pakkomielteisen yhden aiheen kampanjan?Mikä sun ongelmasi on?
En varmaan olisi huolissani. Itse muutin 19v kotoota pois ja suoraan avoliittoon. Tosin vaan kaksi vuotta vanhemman kanssa. Ollaan oltu yhdessä 19v jo.
Tunnen yhden 20-vuotiaan, joka muutti yhteen 27-vuotiaan kanssa ja oli viikon päästä muutosta tullut raskaaksi. Koulut kesken ym. Eihän 20-vuotiaat toki aina ole yhtä typerää sakkia.
Aikuinen lapseni ei siihen minun lupaani tarvitse. Toki voin kertoa mielipiteeni.
En. Selkeä perservessi kun ei omaikäistä naista löydä.