Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisoosi ihastuttu työpaikalla? Miten reagoit?

Vierailija
21.12.2016 |

Onko muilla kokemusta vastaavasta, omaan puolisoon on ihastuttu yksipuolisesti työpaikalla. Puolisosi kertoo asian luotttamuksellisesti sinulle, koska itse ei ole kiinnostunut vaan rakastaa sinua.
Miten reagoit? Miten puolisosi kokee tapahtuneen?

Meillä mies kertoi, että ujo, nuorehko kollega oli pikkujouluissa tunnustanut lievässä humalatilassa ihastuneensa mieheeni... Mieheni oli huomannut että kys. nainen oli kova lähestymään mieheni seuraa mutta silti koko juttu tuli hänelle iäyllätyksenä.
Nyt en itse oikein osaa sanoa mitä itse ajattelen asiasta. Toisaalta luotan mieheeni, mutta toisaalta koen mustasukkaisuutta että joku "tulee tontilleni", eli ihastuu varattuun mieheeni.
Miten teillä asiat eteni? Jäähtyikö ihastunut aikanaan, aiheutuiko asiasta harmia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi halusi tehdä sinusta mustasukkaisen.

Vierailija
2/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Luotan puolisooni.

Vierailija
4/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on sellainen alfauros johon kaikki naiset ovat lääpällään eli olen tottunut.

Vierailija
5/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkäs minä sille voin? Aina tuo on kotiin tullut eikä ole lähtöä harkinnut. Pitää kai olla tyytväinen, että muillekin kelpaisi, mutta minut valitsee :)

Vierailija
6/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehenne on kokenut asian? Häiritseekö vai tuntuuko naisen ihailu vai onko se vain piristänyt parisuhdettanne? Onko esim miehenne kokenut asian imartelevana?

Oma mieheni yllättyi ja oli ihan otettu nuoren naisen tunnustuksesta, vaikka koki että nainen ei ollut hänen tyyliään (koska minä olen sitä)

Vierailija
7/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehenne on kokenut asian? Häiritseekö vai tuntuuko naisen ihailu vai onko se vain piristänyt parisuhdettanne? Onko esim miehenne kokenut asian imartelevana?

Oma mieheni yllättyi ja oli ihan otettu nuoren naisen tunnustuksesta, vaikka koki että nainen ei ollut hänen tyyliään (koska minä olen sitä)

Naiseni sanoi ihailun olevan vähän vaivaannuttavaa mutta ei häiritsevästi.

Vierailija
8/8 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoin? No myötäelämällä miehen ahdistusta :D Asiasta ei aiheutunut minkäänlaista harmia, sillä nainen kyllä jätti mieheni rauhaan.

Tällä hetkellä itselläni on samanlainen tilanne töissä ja tiedän nyt, miten ahdistavaa se on. Mies luonnollisesti ymmärtää tuskani :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi