Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kotityöt teillä jäisi tekemättä, jos sinä et niitä tekisi etkä huomauttaisi toiselle, että ne on tekemättä?

Vierailija
21.12.2016 |

Onko teillä jotain kotitöitä, joita mies ei tee oma-aloitteisesti? Tekeekö vain, jos pyytää?
Meillä mies tekee tiettyjä juttuja vain, jos pyytää. Jos en pyydä, ne hommat on tekemättä vaikka vuoden päivät. Oletko joskus testannut jossain jutussa, kauanko homma saa olla rästissä, jos itse et sitä tee?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki.

Vierailija
2/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä jaksa sellaisia listata, vaikka mitä jäisi tekemättä. Samoin kuin jäisivät tekemättä ne työt, joita mies tekee, ja joita mä teen harvemmin tai silloin, kun mies käskee tai on poissa kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin kauaa, kun sitten alkais mies huomautella. Pyykkiä se ei pese ikinä, mutta kovasti siitä muistaa muistuttaa!

Vierailija
4/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kiusaat miestäsi netissä nimettömänä?

Joulu tulossa ja sä natkutat jostain siivoamisesta. 

Vierailija
5/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ruokailut ja ulkoilut (juu, eivät normiKOTItöitä), pyykinpesu, lakanoiden vaihto, siivous (tapahtuisi kerran puolessa vuodessa), vessanpesu, jääkaapin täyttö, ikkunoiden pesu. Noin alkuun nämä tuli mieleeni.

Vierailija
6/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei ikinä ole tullut mieleen, että kodinkoneetkin pitää puhdistaa aika ajoin. Teen kotona lähes kaiken itse, oma-aloitteisesti mies taitaa käydä vain kaupassa ja tekee ruokaa.

Mies kyllä kalastaa ja käsittelee kalat valmiiksi ruodottomiksi fileiksi. Mies on myös innokas marjastaja.

Vierailija
7/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan ikinä imuroisi tai pesisi lattioita jos asuisi yksin. Hän kyllä tiskaa ja pyyhkii tasoja ym, mutta lattian pesu ei vaan edes käy hänen mielessään. Tai lakanoiden vaihtaminen! Varmaan nukuttaisiin samoissa lakanoissa vaikka koko vuosi jos en muistuttaisi :D

Vierailija
8/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lakanoita vaihdettais ehkä kerran puolessa vuodessa.

- pölyjä ei varmaan pyyhittäis ikinä

- kaikki tahrat yms. saisivat pinttyä ovissa, peileissä yms.

- jääkaapissa olis pitkään pilaantunutta ruokaa

- käsienpesualtaita ja vessanpönttöjä pestäis hyvin harvoin

Vierailija
9/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaapit räjähtäisivät silmille muutamassa viikossa, jos minä en ylläpitäisi niiden järjestystä.

Oikeastaan kaikki muu oleellinen tulisi ennen pitkää tehtyä. 

Vierailija
10/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on että molemmat huolehtii samoista asioista? Eikö ole tehokkaampaa/helpompaa/selkeämpää jakaa niin että toinen huolehtii tästä ja toinen tuosta!

Ainiin, mutta sitten ei voi valittaa siitä miehestä vauvapalstalla.

Vierailija
11/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
12/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on että molemmat huolehtii samoista asioista? Eikö ole tehokkaampaa/helpompaa/selkeämpää jakaa niin että toinen huolehtii tästä ja toinen tuosta!

Ainiin, mutta sitten ei voi valittaa siitä miehestä vauvapalstalla.

Avauksessa kysyttiin kysymys, ei käsketty valittamaan. Osuiko tämä jotenkin omatuntoosi, vai miksi heti haukkuna otit?

Vierailija
13/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jäisi tekemättä, koska olen ainoa joka joka meillä kaiken tekee.

Vierailija
14/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee ne kotityöt, joka katsoo ne "pakollisiksi". Hyvin yksinkertaista.

Palstamammat ja kynttiläkuppien siirtelyt kyllä tiedetään.

Vierailija
15/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää eniten tavaroiden jättäminen pitkin huushollia, ihan kuin meillä ei olisi talossa yhtään ainutta kaappia! Auton osia ruokapöydällä (on meillä työhuone ja tallikin..), lääkkeitä pitkin pöytiä (meillä on lemmikkejä), tilitietoja ruokapöydällä..

Vierailija
16/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan pyytänyt miestä tekemään kotitöitä tai auttamaan minua kotitöissä. Teen sen, mitä viitsin ja jos mies ei tee mitään, en jaksa sitä ihmetellä. Puhtaita paitoja ei ilmesty tyhjästä, joten jos mies ei pese, ei paitoja ole. Ja jos olohuone on hävityksen kauhistus, kun anoppi saapuu, niin totean iloisesti, että banaaninkuoret ja sanomalehdet lattialla ovat poikansa aikaansaannosta.

Vierailija
17/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaihda lakanoita eikä pese pyykkiä.

Lähes kaikkia muita hommia tekee pyytämättä.

Toisaalta, minä en leikkaa nurmikkoa, enkä vaihda autonrenkaita, en nikkaroi ja nakuta - näitäkin hommia on omakotitalossa.

Vierailija
18/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. On hyvin oma-aloitteinen ja kaikki hommat sujuu. Yhdessä kuitenkin puuhaillaan, kahdestaan asutaan.

Vierailija
19/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jäisi tekemättä. Kokeiltu on.

Vierailija
20/43 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, ja huomauttaminen on nalkutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi