Mies katselee muita naisia ja viehättyy näistä
Eli miehen huvina on tumputella kaikille tarpeeksi viehättäville tv:ssä esiintyville alle 30-v. naikkosille.
Välillä tekee tämän sen verran avoimesti, etten voi olla huomaamatta.
Mutta sitten sama mies väittää, että ajattelee koko ajan vain minua - että ne muut ovat siinä vain kiihokkeina, kun ovat hynännäköisiä ja nuoria - mutta että minä niistä aina tulen kuitenkin vaan mieleen!!!
ONGELMA on siis tässä: Miksi miehen pitää valehdella minulle?
Kestäisin kyllä totuuden. Paljon ikävämpi on kestää valehtelua.
Jos sitten pyytämällä pyydän, että puhuisi nyt vaan totta, niin mies mumissee jotain epäselvää ja yleensä sen jälkeen suuttuu, saattaa vetää oikein kunnon pultit - kun en muka usko hänen kertomaansa totuutta...
Kommentit (7)
Tapahtuuko tätä teillä muillakin?
Johtuuko siitä, että mies ei jotenkin pohjimmiltaan itsekään hyväksy käytöstään ja yrittää nyt sitten valehdella itsellensäkin?
Ja suuttuu sitten, kun pitäisi asia käydä läpi ja myöntää se itsellensä?
Ap
Tulipa toistoa yllä. Tuo toinen kirjoitukseni ei ensin näkynyt ja kirjoitin uuden lisäyksen, mutta nyt ne näkyvät molemmat tuossa ylhäällä... pahoittelen.
Mutta tuleepahan ainakin selväksi mistä tässä on kyse ja mikä vaivaa. Eli se, että miksi pitää valehdella.
Ap
No ei ole kohteliasta tumputtaa sinun läsnäollessa niille muille naisille. Mies on juntti.
Miksi asia pitää edes ottaa puheeksi? Jos mies haluaa tumputella tv:n naisille, niin mitä se haittaa. Aika viatonta huviahan tuo on.
Kyllä minusta parisuhteessakin saa olla jotain yksityisiä asioita, eikä kaikkea tarvitse jakaa. Kyllä minua ahdistaiso, jos kumppanini panisi minua tilille siitä, mitä ajattelen runkatessani. Ne ovat minun fantasioitani, enkä minä halua niitä jakaa. N
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia pitää edes ottaa puheeksi? Jos mies haluaa tumputella tv:n naisille, niin mitä se haittaa. Aika viatonta huviahan tuo on.
Kyllä minusta parisuhteessakin saa olla jotain yksityisiä asioita, eikä kaikkea tarvitse jakaa. Kyllä minua ahdistaiso, jos kumppanini panisi minua tilille siitä, mitä ajattelen runkatessani. Ne ovat minun fantasioitani, enkä minä halua niitä jakaa. N
Nimenomaan yksityisiä asioita. Tumputtaa saa ja varmasti molemmat sitä harrastavat, mutta ei toisen läsnäollessa (paitsi jos kyse on yhteisestä esileikistä).
Eli onko teillä muilla samanlaista?
Vai kertooko teidän mies ihan totuudenkin?
Ja mikä ihme siinä totuuden kertomisessa on niin vaikeata?
Onko se joku kehtaamisjuttu? Että viimeiseen asti pitää yrittää syöttää jotain tarinaa, jos itsekin jollain tasolla häpeää tekojansa? Eli että itsekin haluaisi, että se oma nainen oikeasti kiihottaisi, ja yrittää nyt sitten valehdella itsellensäkin?
Ap