Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koristenatsi-äidit? Mikä heitä vaivaa?

Vierailija
20.12.2016 |

Haluavat täysin päättää mitkä koristeet tulevat kuuseen. Lasten tekemiä ei saa MISSÄÄN NIMESSÄ laittaa tai joulu on pilalla? Ihan hullua, että yksi ihminen katsoo oikeudekseen päättää kuusen koristeista, vaikka lapsille se olisi niin ihanaa kun voisivat itse valita niitä ja että saisivat niitä tarhassa itsetehtyjäkin sinne sekään laittaa... Tulee kylmät väreet näistä kontrollifriikki-äideistä, jotka ovat niin esteettisiä (=itsekkäitä ja pinnallisia), että oksettaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumaistahan tuo. Monet pakottavat lapset pukemaan äidin mielen mukaan vaatteetkin. "Hyiiii hahmopaitoja!!!" Tosi kiva varmaan lapselle, jos tykkää kovasti... Mieti itse jos joku ketä katsot ylöspäin haukkuu sun mieltymyksiä?

Vierailija
2/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi kuusta, toisen koristelevat lapset ja toisen minä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, noikin on nykyään natseja? Huoh, kaikkihan niitä nykyään varmaan on paitsi Astrid Thors, Haloska ja Tuomioja varmaan...

Vierailija
4/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. No meidän kuusi olisi ainakin aika aneemisen näköinen jos sen koristelusta vastaisivat 2- ja 4-vuotiaat. Ylettyvät lähinnä alaoksiin. Onneksi heillä on oma pikkukuusi leikkihuoneessaan johon saavat toteuttaa inspiraationsa.

Vierailija
5/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lapsi näytti kaverin koristeleman piparkakkutalo kuvan. Kyllä oli äiti taatusti päättänyt mitä laitetaan ja mihin kohtaan....