Koristenatsi-äidit? Mikä heitä vaivaa?
Haluavat täysin päättää mitkä koristeet tulevat kuuseen. Lasten tekemiä ei saa MISSÄÄN NIMESSÄ laittaa tai joulu on pilalla? Ihan hullua, että yksi ihminen katsoo oikeudekseen päättää kuusen koristeista, vaikka lapsille se olisi niin ihanaa kun voisivat itse valita niitä ja että saisivat niitä tarhassa itsetehtyjäkin sinne sekään laittaa... Tulee kylmät väreet näistä kontrollifriikki-äideistä, jotka ovat niin esteettisiä (=itsekkäitä ja pinnallisia), että oksettaa.
Kommentit (5)
Meillä on kaksi kuusta, toisen koristelevat lapset ja toisen minä:)
Ai, noikin on nykyään natseja? Huoh, kaikkihan niitä nykyään varmaan on paitsi Astrid Thors, Haloska ja Tuomioja varmaan...
Hah. No meidän kuusi olisi ainakin aika aneemisen näköinen jos sen koristelusta vastaisivat 2- ja 4-vuotiaat. Ylettyvät lähinnä alaoksiin. Onneksi heillä on oma pikkukuusi leikkihuoneessaan johon saavat toteuttaa inspiraationsa.
Joo, lapsi näytti kaverin koristeleman piparkakkutalo kuvan. Kyllä oli äiti taatusti päättänyt mitä laitetaan ja mihin kohtaan....
Pikkumaistahan tuo. Monet pakottavat lapset pukemaan äidin mielen mukaan vaatteetkin. "Hyiiii hahmopaitoja!!!" Tosi kiva varmaan lapselle, jos tykkää kovasti... Mieti itse jos joku ketä katsot ylöspäin haukkuu sun mieltymyksiä?