Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat jälkiruoat uudeksi vuodeksi?

Vierailija
20.12.2016 |

Mikä teistä on hyvää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo valkosuklaa-mansikka jälkiruoka

1 l maitoa

1 dl maissitärkkelysjauhoja

n. 150-200 g valkosuklaata

mansikoita (ja/tai muita marjoja, hedelmiä)

sokeria (tarpeen mukaan)

Itse ajattelin ehkä kokeilla tätä, eli maito suurustetaan ja suklaat sulatetaan sekaan, kaadetaan maljoihin ja jäähdytetään, marjat soseutetaan ja lisätään tarvittaessa sokeria, ja kaadetaan jäähtyneiden maitokiisseleiden päälle. Eli vähän niiku kerroskiisseli tjsp.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän