Itse ajattelin ehkä kokeilla tätä, eli maito suurustetaan ja suklaat sulatetaan sekaan, kaadetaan maljoihin ja jäähdytetään, marjat soseutetaan ja lisätään tarvittaessa sokeria, ja kaadetaan jäähtyneiden maitokiisseleiden päälle. Eli vähän niiku kerroskiisseli tjsp.
Helppo valkosuklaa-mansikka jälkiruoka
1 l maitoa
1 dl maissitärkkelysjauhoja
n. 150-200 g valkosuklaata
mansikoita (ja/tai muita marjoja, hedelmiä)
sokeria (tarpeen mukaan)
Itse ajattelin ehkä kokeilla tätä, eli maito suurustetaan ja suklaat sulatetaan sekaan, kaadetaan maljoihin ja jäähdytetään, marjat soseutetaan ja lisätään tarvittaessa sokeria, ja kaadetaan jäähtyneiden maitokiisseleiden päälle. Eli vähän niiku kerroskiisseli tjsp.