Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset juovat alkoholia?

Vierailija
20.12.2016 |

Minua on aina kiinnostanut, että miksi ihmiset juovat alkoholia, siitä tulee huono olo, ahdistuneisuutta, ja esimerkiksi masentuneisuutta, ja jos omistatte lapsia, heille saattaa tulla turvaton olo.
Ps. Itse olen raitis

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se rentouttaa. Velat muuttuvat saataviksi, naiset kauniiksi ja itse hauskaksi ja älykkääksi. 😝

Tosin kenenkään ei ole pakko juoda, jos ei huvita. 

Mutta muista vaikka sulla on kova olo niin sä lähdet yhdestä tällistä lattiaan ja pysyt siellä seuraavaan aamuun ainakin.

T: Absolut Warrior

Vierailija
42/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia, mutta kohtuudella. Kännejä en vedä. Ei tule huonoa oloa tai masentuneisuutta. Lapsiakin on, heidän läsnäolleessaan juon max lasillisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä viestin perusteella millään uskoisi, että olet raitis.

Olen ammatiltani lääkäri, ja tiedän hyvin, millaisia oireita alkoholin käytöllä on.

Minä olen maailman kuningas ja tiedän kaiken. Hyvä viina on hyvää ja kohtuukäytöllä en ole todennut aloitusviestissä mainittuja negatiivisia vaikutuksia. Yleensä on ollut vain hauskaa.

Tietenkään *kohtuukäytöllä* ei ole tiedettyjä negatiivisia vaikutuksia, mutta alkoholi tekee helposti riippuvaiseksi.

Niin? Ei kannata juoda, jos on alkoholisti. Daa444!!!111

Vieroitusoireet voivat olla voimakkaita, jopa hengenvaarallisia. Melkein joka päivä sairaalaan tulee jonkin sortin alkoholisairaudesta kärsivä ihminen, älkää jooko hyvät ihmiset saattako itseänne tuohon tilaan, alkoholin kohtuukäyttöä kyllä jonkin verran ymmärrän, mutta en tuota humaltumiskulttuuria.

Ap

Miksi sitten niputat kaikki alkoholinkäyttäjät yhteen? Mulle ei tule huono olo, ahdistusta eikä mitään muitakaan ongelmia alkoholista, käytän todella kohtuudella. Hyvä viini oikean ruoan kanssa tai yksikseenkin on nautinto, samoin skumppalasi juhlassa, hyvä gini ruoan jälkeen kesäterasilla. Harmi jos maailma on sinulle noin ankea ja mustavalkoinen.

Vierailija
44/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siks ku kaikki harrastaa paholaisten seksiä ympärillä, pää ei kestä kun ne lumoaa kulleillansa työpaikoilla ne kiltit hyvät naiset lutkuttamaa kullejansa, joidenka koukkuun ne sitten jäävät kun pahuus alkaa kiehtomaan niitä.

Vierailija
45/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alkoholin vaikutuksen alaisena on hieman sallitumpaa näyttää tunteitaan avoimemmin kultuurissamme. 

Vierailija
46/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se rentouttaa. Velat muuttuvat saataviksi, naiset kauniiksi ja itse hauskaksi ja älykkääksi. 😝

Tosin kenenkään ei ole pakko juoda, jos ei huvita. 

Mutta muista vaikka sulla on kova olo niin sä lähdet yhdestä tällistä lattiaan ja pysyt siellä seuraavaan aamuun ainakin.

T: Absolut Warrior

Absot on tuollaisia väkivaltaisia paskoja. Sikskö ne usein seurassa kolhivat itsenäsä ovien pieliin ja milloin mihinkin?

Vierailija
47/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liima on parempaa

Vierailija
48/56 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa rentoutumaan...hiprakassa/kännissä jos saa oikeanlaisen fiiliksen päälle, niin se on sellanen, mitä ei selvinpäin saa.

Vierailija
49/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on joku synti josta Jeesus vapauttaa kun antaa elämänsä Jeesukselle.❤

Vierailija
50/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus antaa hengessään rentoutumista jota eivät viinahiprakat voita. Terveisin omakokemus

Vierailija
51/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista tulee hullunhauska olo, velat näyttävät saatavilta, naiset kauniimmilta ja saa kaikenlaisia hyviä ideoita.

Krapula-aamut on sitten se kääntöpuoli, mutta aina voi toivoa että jospa tällä kertaa ei tulisikaan kovin pahaa kohmeloa.

Vierailija
52/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus vapautathan lähimmäiseni sanoista ja teoista liimanparemmuudesta jotta hän voisi sanoa kiitos hyvä paimen että vapautit minut liimasta❤

Vierailija
53/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisillä on maksuhäiriöitä, syömishäiriöitä, mielialahäiriöitä ja ties mitä häiriöitä. Jospa puututtaisiin näihin ensin ja mietittäsiin vasta sitten pienen tissuttelun haittoja.

Ihmisillä on ongelmia kun ovat heikkoja ja lapsellisia sekä pelkureita. Ei Lähi-Idän ongelmat ole meidän vikamme. Vallankumousta siellä tarvitaan. MInusta on hyvä että Lähi-Idässä on sota päällä.

Vierailija
54/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tärkein itseä ja lähimmäistä kohtaan anna Jeesus meille keskinäinen rakkaus ja vapaus synnin kahleesta

Vierailija
55/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina kiinnostanut, että miksi ihmiset juovat alkoholia, siitä tulee huono olo, ahdistuneisuutta, ja esimerkiksi masentuneisuutta, ja jos omistatte lapsia, heille saattaa tulla turvaton olo.

Ps. Itse olen raitis

Onko sulla alkoholiongelma vai miksi et juo?

Vierailija
56/56 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.