Peppuseksiä harrastavat, kuinka usein harrastatte?
Peppuseksiä harrastavat, kuinka usein harrastatte peppuseksiä?
Oma vastaus 1-2 kertaa kuukaudessa.
Kommentit (26)
liian harvoin eli vain. n 1-2 kertaa kuussa :(
1 kerran puolessa vuodessa. Panisin vaimoani persereikään useammin, mutta tyydyn nykyiseen määrään.
1krt kk,työmatkoilla hotelleisss koulutuksissa,ollaan yrittäjiä joten koulutusreissuja odotetaan aina innolla ;)
Kerran tai kaksi vuodessa. Joskus pari krt useammin.
2-4 kertaa viikossa. omasta puolestani panisin vaimoani perseeseen vaikka joka päivä, mutta anaaliseksiin menee aina aikaa valmistelussa.
Te, jotka harrastatte useamman kerran viikossa, tottuuko peppu jotenkin seksiin, että jokaisella kerralla on aina helpompaa eikä välttämättä kaipaa edes lämmittelyjä yhtä paljon?
Olen yrittänyt saada vaimoa kauan suostumaan kokeiluun edes, mutta ei...sormea saan rakastellessani laittaa sinne vähän ja siitä hän pitää, mutta en kalua. No minulla on kyllä hänen mielestään aika iso...Muuten meillä on ihan hyvää seksiä pari kertaa viikossa yleensä. Annan normaalia kielihoitoa vaimolle orgasmiin asti, sitten tyyny pepun alle ja lähetyssaarnaajassa naintia, joskus hän tulee päälle......Kertokaa onko se peppuseksi todella kiihottavaa, kuten luulen?? .En ole koskaan saanut nimittäin sitä ja ikää on jo yli 50...
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt saada vaimoa kauan suostumaan kokeiluun edes, mutta ei...sormea saan rakastellessani laittaa sinne vähän ja siitä hän pitää, mutta en kalua. No minulla on kyllä hänen mielestään aika iso...Muuten meillä on ihan hyvää seksiä pari kertaa viikossa yleensä. Annan normaalia kielihoitoa vaimolle orgasmiin asti, sitten tyyny pepun alle ja lähetyssaarnaajassa naintia, joskus hän tulee päälle......Kertokaa onko se peppuseksi todella kiihottavaa, kuten luulen?? .En ole koskaan saanut nimittäin sitä ja ikää on jo yli 50...
Itse sanoisin kokemuksen äänellä että peppuseksi on jaetulla ykkössijalla kiihotuksen saralla suuhun laukeamisen kanssa. Itse aina tiesin jo etukäteen tykkääväni peppuseksistä ja kun 28 vuotiaana ekan kerran sitä pääsi kokeilemaan niin kyllä oli muuten mahtavaa. Todella tiukka puristus verrattuna pimppiin.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka harrastatte useamman kerran viikossa, tottuuko peppu jotenkin seksiin, että jokaisella kerralla on aina helpompaa eikä välttämättä kaipaa edes lämmittelyjä yhtä paljon?
Kyl siihen ajan kanssa tottuu ja helpommaks tulee. Lämmittelyä kyl tarvii aina vaikka oon harrastanut peppuseksiä 16 vuotiaasta lähtien. 2 tai 3 krt viikossa harrastetaan peppuseksiä.
N21
Silloin kun siltä tuntuu. Usein vielä lisänä sauva emättimessä ja omat sormet klitoriksella. Tulee hitsin mahtavat orkut, etenkin krapulassa. Menkkojen aikaan sillä voi lievittää kipuja kun mieheni panee peppuun ja saan orgasmeja.
Iso vaihteluväli kirjoitti:
Silloin kun siltä tuntuu. Usein vielä lisänä sauva emättimessä ja omat sormet klitoriksella. Tulee hitsin mahtavat orkut, etenkin krapulassa. Menkkojen aikaan sillä voi lievittää kipuja kun mieheni panee peppuun ja saan orgasmeja.
Samma här! orgasmit on yksinkertaisesti niin parhaita anaaliseksissä ja menkat ei haittaa yhtään kun panee peppuun.
t.15
Poikaystäväni panee minua pyllyyn noin kerran kuussa. Minä panen häntä pyllyyn noin kerran kahdessa viikossa.
Muutaman kerran kuussa. Lämmittelyt vievät tuhottomasti aikaa.
Mutta ryppynaru löystyy, tästä puhutaan liian vähän. Pierastessa tulee ruokalusikallinen vartta mukana. Ei ehkä vielä, mutta muistakaa vähän vanhempina tämä, kun joudutte vaippoja käyttämään. Tai ehkä kohta ruskea tahra housujen persauksissa on trendikästä. Ja joo, en "harrasta" perversioita.
Mies työntää kyrpänsä mun perärööriin viidesti viikossa. Peppupanoista saa parhaat orkut.