Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö yksilöt christat ja tuksut ja muut rauhaan täällä?

Vierailija
20.12.2016 |

Kukaan muu kuin itse ei ole vastuussa teidän päissänne heidänkään teissä aiheuttamista tunteista joten tehkää psyykkistä tervehtymistyötä kaikki te jotka koette noitten ihmisten " ärsyttävän" elämäänne.

Kaikkea saa ja voi tuntea maailmassa mutta vain sairas mieli syyttää toista omista tunteistaan ja lähtee vieläpä kostamaan.

Nyt ihan totta ei pidetä palstaa sairastuttajana. Seura tekee kaltaisekseen ja tuollainen tunnetusti tarttuu sosiaalisesti!

Jättäkää rauhaan toisten yksilöitten elämät. Älkää eläkö heidän kauttaan vaan omaa elämäänne!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mua mitenkään ärsytä...

Vierailija
2/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne on ulkoistettu nettiin, jos on tarkoitus jättää rauhaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei voi sanoa mielipidettään,ei kukaan rajoita heidän toimintaansa,puhukoot ja tehkööt kuinka haluavat.Mutta miksi sinä yrität puolestasi rajoittaa AV:n toimintaa,koetko että se on sinusta oikeudenmukaista.

Vierailija
4/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksei voi sanoa mielipidettään,ei kukaan rajoita heidän toimintaansa,puhukoot ja tehkööt kuinka haluavat.Mutta miksi sinä yrität puolestasi rajoittaa AV:n toimintaa,koetko että se on sinusta oikeudenmukaista.

Kyllä maineen tahraaminen halventaen rikkoo rajaa joka on heidän elämässään. Kysy pikemminkin miksi käsittelet omia tunteitasi ulkoistaen ne tuksun tai christan elämäksi?

Vierailija
5/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maineen tahraaminen halventaen rikkoo rajaa joka on heidän elämässään. Kysy pikemminkin miksi käsittelet omia tunteitasi ulkoistaen ne tuksun tai christan elämäksi?

eivätköhän nämä henkilöt ole pilanneet,tahranneet maineensa ihan itse.Ei tässä siihen enää AV:siä tarvita muuhun kuin toteamaan jo olemassa oleva asia.

Vierailija
6/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, se on CRISTA.

Vierailija
7/7 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kommenttini katosi? Sanoin että nämä ihmiset ovat itse tyrkyttäneet itsensä julkisuuteen eikä siitä voi valita vain sitä kivaa osaa. Mikä siinä oli poistamisen syynä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä