Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ballerinat minulle kun kävelen ns. Linttaan.

Vierailija
20.12.2016 |

Onko ballerinat kestävät tilanteessa, missä kävelen ns. Linttaan? Olen huomannut että kengät mitä käytän ovat ns. Lintassa. Onko tukipohjallisesta apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt neiti ns. Lintassa

Hommaa kunnon kengät lattajajoillesi.

Vierailija
2/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tietoisesti kävelyasentoasi. Itse kävelin ennen sisäänpäin linttaan. Se on myös kehonkieltä joka vaikuttaa omaan persoonaan. Muutin kävelyasentoni ja muutuin myös paljon avoimemmaksi ihmiseksi.

Toki tukipohjallisistakin voi olla apua, mutta linttaan saa astuttua mitkä vain kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt neiti ns. Lintassa

Hommaa kunnon kengät lattajajoillesi.

Onko lättäjaloilla yhteys ns. Linttaan kävelemiseen? Kävelen sukkasillaan kotona, onko sukat kulumassa  tilanteessa missä kävelen ns. Linttaan?

Vierailija
4/4 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kantapää linttaatuu sisäpuolelta, saatat saada vaivaisenluun saman puolen jalkaan. Osta pohjallinen jossa keskiosa on vähän koholla. Niitä on ihan prismassa. Jalkahoitajalla tai instrussa 20-30 €. On myös vinoja sisäkorkoja. Jos kantapää on kulunut jalan ulkosyrjältä, koron voi laittaa toisinpäin. Alkavaankin vaivaisenluuhun voi auttaa varpaanerottaja, joita myydään apteekeissa.

Jokatapauksessa pahin on suora kova pohja kuten balleriinoissa. Lenkkareiden pohjassa on vähän muotoa ja on iskunvaimennus. Kannattaa ehdottomasti huolehtia jaloista ja käyttää kunnollisia kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi