Uros koiran nimiä ?
moikka, tällainen keskustelu on varmasti jo täälläkin olemassa, mutta kaikki tuntuivat olevan tooosi vanhoja.
Laitan siis uuden tähän, eli siis kertokaahan uroksienne nimiä,
meille tulee piakkoin saksanpaimen uros ja haetaan vähän erilaisempaa nimeä , ei siis tessua ja tassua ja rekkua .
kiitos :) ps. ei ole pakko olla koiran nimi, kaikki käy.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Jynkky-Einari
Rocky Balboa
Stiletti-Masa
Györgj
Kylli-täti
kylli-täti menee harkintaan ;) tv ap
Vierailija kirjoitti:
Jynkky-Einari
Rocky Balboa
Stiletti-Masa
Györgj
Kylli-täti
Hahah, "Odotas kun kutsun paikalle meidän Kylli-tädin", ja kulman takaa hyökkää julmetun kokoinen sakkeuros :D ohis
Ajattelin ensin että stub olisi käypä nimi, mutta kyllä koira on liian hieno eläin tuolla nimellä nimetyksi, sen sijaan käärmeelle stub olisi passeli ja kuvaava nimi ja menisihän tuo nimi siallakin.
Fifi :D .. täksi kaverini kutsui isoa urospaimenkoiraani joskus huvikseen, herätti hilpeyttä ympärillä.
Reiska, Jästi, Mauno, Unto, Mosse.
Ai niin, kaverin Leonbergin nimi oli Kisu. "Kisu, tänne! Kisuuuu...!" *metsästä rymyää rytisten poninkokoinen möykky häntä heiluen*
Itse yleensä olen jättänyt koiran nimen päättämisen siihen, kun olen tutustunut pentuun/koiraan ja jokin on putkahtanut sopivana mieleen silloin.
Tässä muutama oiva:
Sipilä
Rehula
Väyrynen
Jonkka
Berner
Kalli
Vanhanen
Mikä saatana niissä yhdyssanoissa on niin hankalaa? Laita koiran nimeksi Kielioppi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama oiva:
Sipilä
Rehula
Väyrynen
Jonkka
Berner
Kalli
Vanhanen
Tää on vissiin jonkun mielestä hupaisa nimeämistapa, mutta kuka oikeasti haluaisi liittää omaan koiraansa/kissaansa/jne. näin ikäviä mielikuvia? Tuskinpa moni.
Kiitos ehdotuksista. Voittaja on Pasi.
Jotenkinkin ihana alkukantainen.
Jynkky-Einari
Rocky Balboa
Stiletti-Masa
Györgj
Kylli-täti