Miehelläni on leveämpi perse entä minulla!!
Ja minulla on kompleksi tämän asian kanssa. Koen ilmeisesti ylemmyys- ja alemmuuskomplekseja. Ristiriitaista. En tiedä mitä mieheni tästä ajattelee, enkä ole viitsinyt sanoakaan tästä hänelle mitään, kun emme ole seurustelletkaan vielä kovin pitkään.
Voisi ajatella, että miehelläni on tämän asian kanssa mahdollisesti myös joku alemmuuskompleksi, koska ei omaa sellaista miehistä ideaali vartaloa, eli matadori maista, kapeaa lantiota ja leveitä harteita, vaan hänellä on ehkä H-mallinen tai A-mallinen vartalo.
Sitten taas itse tunnen oloni hänen kanssaan epänaiselliseksi, kun lantioni on kapea, mutta välillä sitten taas tunnen ylemmyyttä, sillä minulla ei ainakaan ole iso perse, eli olen pieni perseinen, hoikka ja siro. Mutta silti en naisellinen. Mutta hoikka kuitenkin. Ääh, en tiedä miten ajatella tästä asiasta, tämä mietityttää minua kuitenkin ollessamme intiimissä kanssakäymisessä. En koe, että olisimme fyysisesti sopivia toisillemme, seksikään ei mitään tajunnan räjäyttävää ole, mutta kelpaa kuitenkin ja mies on mielestäni muuten kiinnostava ja haluttaisi tutustua häneen lisää.
Kommentit (20)
Tuli mieleen se ketju "Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi??" :D
No voi sitä onnetonta perseparkaasi ...
Yritä vaan kestää miehesi fyysinen epätäydellisyys, jos ei kerran täydellinen ole itsekään.
Tykkääkö miehet ylipäätään siitä, että heillä on naistaan leveämmät perseet/lantiot?
Ongelmaasi on helppo ratkaisu: syö niin paljon, että perseesi kasvaa isommaksi kuin miehelläsi on! Ei ole vaikeata mättää kaloreita ja uppoutua sohvan pohjalle, etenkään näin joulun aikaan... Lykkyä!
Niin munkin miehellä on, eikä haittaa yhtään! Ihanat tiukat ja treenatut koripallonpuolikkaat kroppaansa nähden kapeassa lantiossa. Niitä on ihan pakko hiplata aina ohi kulkiessa.
Entä tykkääkö muut naiset siitä, että heillä on kapeammat tai leveämmät lantiot kuin miehellä? Itse naisena tykkään, että minulla on leveämpi lantio, mutta selkeästi kapeammat hartiat, kädet, sääret, rinta, uuma. Reidet saisi olla lyhyemmät, entä miehen reidet.
Kun nyt otit puheeksi niin naiselle harvemmin on etu olla pieniperseinen. Kyllä naiselliset muodot ovat siinä kohdassa vartaloa nimenomaan haluttuja.
Hyvällä 'bottomilla' täytyy olla ainakin kunnon perse !
Minun miehellä on pyöreämpi peppu entä mulla. Hyvin naismainen, ehkä olen ääni bi kun se perse on mielestäni tosi hyvä farkuissa
Vierailija kirjoitti:
Ongelmaasi on helppo ratkaisu: syö niin paljon, että perseesi kasvaa isommaksi kuin miehelläsi on! Ei ole vaikeata mättää kaloreita ja uppoutua sohvan pohjalle, etenkään näin joulun aikaan... Lykkyä!
Noh, kaikilla ei läski kerry perseeseen, vaan esim. vatsaan ja rintoihin. Kaikki eivät pysty ylensyömään ja kaikki ei lihoa vaikka ylensöisivätkin.
Onko tuo uusi komparatiivi?
Meillä on isompi talo entä teillä!! Isäni on vahvempi entä sinun!!
Minumpas miehelläni on leveämpi perse, isommat tissit ja pidemmät hiukset kuin minulla. On vielä kymmenen senttiä lyhyempi ja käyttää mekkoja, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö miehet ylipäätään siitä, että heillä on naistaan leveämmät perseet/lantiot?
Miehet harvoin vertailevat itseään kumppaniinsa, se on naisille tyypillinen tapa.
Mun miehellä on kyllä parempi perse kun mulla (muodokkaampi, kiinteämpi), mutta ei sentään leveämpi.
Eihän hamekaan kunnolla pysyisi yllä ,ellei lantioissa olis jonkun verrankin hieman enemmän leveyttä kuin vyötärössä...
Vierailija kirjoitti:
Entä? Missä noin puhutaan?
Jossain päin Pohjanmaata. Kuulostaa vajaalta.
Up