Sain tänään tietää että odotan esikoistamme
Olen niin onnellinen! Kuten on mieskin. Niin, minä olen 22v ja mies 34v (joku kuitenkin kysyy minkä ikäisiä olemme).
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen! Kuten on mieskin. Niin, minä olen 22v ja mies 34v (joku kuitenkin kysyy minkä ikäisiä olemme).
Onnea, teille tulee ihana Joulu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea, teille tulee ihana Joulu :)
Jep, paras joululahja ikinä. Olihan se vähän hassua tulla tänne asia hehkuttamaan, mutta halusin laittaa jotain positiivista kun niin paljon on kaikkea ikävää. -ap
Miksi 34v mies on vakavassa suhteessa 22v tytön kanssa?!
Voi hitsi mitä yhteensattumia! Viimeisen viikon sisään on tällä palstalla ainakin viisi 22 vuotiasta naista kertoneet juuri saaneensa tietää että odottavat esikoista 34 vuotiaalle miehelleen. Onnea teille kaikille ihan samalla kertaa!
No niin, sulla tulee sitten olemaan kaksi vaippa-ikäistä, kun olet ottanut noin vanhan miehen! Kiva olla äitiyslomalla ja omaishoitajana samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Just. Mikä siinä on että ikäeroon suhtaudutaan heti noin ilkeästi? Varsinkin jos nainen on nuorempi. Mitä väärää siinä on jos kaksi aikuista ihmistä haluavat olla yhdessä? Jos itse olit parikymppisenä tyhjäpäinen bimbo, niin se ei tarkoita että kaikki muutkin ovat.
Mitenkähän on tultu toimeen kautta aikojen, kun ei ole voinut keskustelupalstoilla julistaa että taas yksi nainen on tiineenä...? Todella omituista. Mikä nykynuoria vaivaa?
T. Äiti x 3
Ps. Onnea tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Kyllä parikymppinen on vielä kakara. Miehessä täytyy olla jotain vikaa. Joku persoonallisuushäiriöinen hullu tai sairas pervo?
Ei taida 34-vuotias vielä olla vaippaiässä! Mutta lähempänä totuutta voisi olla, jos Ison D:n tyttis ilmoittaisi, että on olo kuin omenalla, posket punaiset ja siemeniä sisällä. Vaan mistäpä sen tiennee?
En usko. Tämä sama viesti on ollut täällä jo viikko-pari sitten. Keksi joku uusi provo, trolli.
Onneksi olkoon!