Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsienpidennykset Tikkurila, Vantaa

Tiituli
20.12.2016 |

Osaisiko joku suositella jotakin hyvää ripsienpidennys paikkaa/tekijää Tikkurilassa tai lähialueella? Jos olisi vielä edullinenkin niin se olisi plussaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilassa on paljon paikkoja jossa tehdään ripsepidennyksiä ja olen itsekkin pidemmän aikaa etsinyt hyvää tekijää.

Olen kokeillut asemalla olevaa HD5 kampaamoa ja olin järkyttynyt! Ensinnäkin nainen joka ripsiä alkoi tekemään ei ymmärtänyt ilmeisesti suomenkieltä kunnolla. Kesken ripsien laiton tekijä vaihtui mieheksi ja minulle ei mainuttu aisiasta mitään. Lopputulos oli kaikke muuta mmitä pyysin ja ripset pysyivät noin 2 viikkoa. En voi suositela kenellekkään. 

Seuraavaksi kokeilin Salon Josefiinaa. Lopputulos oli ihan ok, mutta ripset pysyivät todella vähän aikaa. Hinta oli mielestäni todella kova laatuun nähden.

Nyt viimeiseksi kokeilin Studio sunlightsia. Pyysin luonnollisen näköisiä klassisia ripsienpidennyksiä ja sain hirvittävän pitkät ja paksut ripset. Pysyi kyllä hyvin noin 4viikkoa mutta ikävä kyllä ne olivat kaikkea muuta kuin toivoin.

Minäkin etsin siis edelleen hyvää ripsien tekijää... Olisiko jollakin suositella hyvää?

Vierailija
2/21 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studio beauty pro, Tikkurilan keskustassa.  Voin suositella, kohtuu hintainen ja mukava henkilökunta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kokemusta tuosta HD5 Dixissä. Kamala paikka, ripset ei pysyny kun pari viikkoa. En mene enään ikinä!

Vierailija
4/21 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan keskustan lähellä, viertolassa yksi tuttuni tekee klassisia ripsienpidennyksiä tosi edullisesti. Hän tekee toiminimellä Tmi Minna Sundström. Ottaa asiakkaat vastaan kotonaan, missä on kivat tilat tehty ihan sitä varten. Omat ripseni maksoi 50e ja huolto 20e/h. Tosi hyvää työtä ja ripset ovat pysyneet tosi hyvin. Huoltoväli 4vko. Suosittelen!

Vierailija
5/21 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen Leinelässä. Facessa löydyn nimellä Jo's Estetica :)

Vierailija
6/21 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Hakunilassa (8min autolla) Annelin tekemäni ripset ovat huippua! Ruotsissa kehuttiin, että ei ole ikinä nähnyt niin hyvin tehtyjä! Uudet volyymit 80 ja huolto 55 - aika hyvä, eksniin? ;)

Vierailija
7/21 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Teen klassiset ripsenpidennykset Koivukylässä, Vantaa. 

Vierailija
8/21 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mitä ripsienpidennys maksaa? Olen jo kuusikymppinen ja haluaisin luonnolliset ripsienpidennykset, kun olen lomamatkalle lähdössä.

Voit laittaa minulle postia: ruusukainen_@suomi24.fi

yst.terv.

Sirpa

Vierailija
9/21 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ripset mitä olen saanut! Kestää pitkään, todella siisti jälki! - fb:ssa

Vierailija
10/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen Tikkurilassa kotona. Töitä teen siihen tarkoitettussa työhuoneessa. Klassiset laitto 55/huolto 50 ja volyymit laitto 70/huolto 65.

Facebookista löytyy sivu midtä saa nähdä kädenjälkeä -> Ripsienpidennykset ja kauneus by Ubeauty

😊

Vierailija
11/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ripsienpidennyksiä Tikkurilassa kotona.

Uudet Volyymit 60eur , huolto 50eur.

Uudet Klassiset 50eur, huolto 40eur.

Hetkellä tarjous uudet volyymit 50 ja klassiset 40eur.

Agle Lash Artist (fb sivu)

Y-tunnus 2932112-3

Agle :)

Vierailija
12/21 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hd5 ehdottamasti paras paikka missä olen käynyt! Asun Helsingissä ja käynyt sielä monessa eri paikassa kunnes ystävä suositteli tätä paikkaa ja rakastuin. Tekevät ehdottomasti tuuheimmat ja pysyvimmät ripset pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
13/21 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu H kirjoitti:

Vantaan Hakunilassa (8min autolla) Annelin tekemäni ripset ovat huippua! Ruotsissa kehuttiin, että ei ole ikinä nähnyt niin hyvin tehtyjä! Uudet volyymit 80 ja huolto 55 - aika hyvä, eksniin? ;)

Vierailija
14/21 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan tätä, onko Vantaalla tai Puistolan/Tapulin suunnalla OIKEASTI hyvää ja nopeaa volyymitekijää? Alkaa usko loppua, kun kaikenlaisia tekijöitä tullut vastaan🤦🏻‍♀️

Vierailija
15/21 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilassa on paljon paikkoja jossa tehdään ripsepidennyksiä ja olen itsekkin pidemmän aikaa etsinyt hyvää tekijää.

Olen kokeillut asemalla olevaa HD5 kampaamoa ja olin järkyttynyt! Ensinnäkin nainen joka ripsiä alkoi tekemään ei ymmärtänyt ilmeisesti suomenkieltä kunnolla. Kesken ripsien laiton tekijä vaihtui mieheksi ja minulle ei mainuttu aisiasta mitään. Lopputulos oli kaikke muuta mmitä pyysin ja ripset pysyivät noin 2 viikkoa. En voi suositela kenellekkään. 

Seuraavaksi kokeilin Salon Josefiinaa. Lopputulos oli ihan ok, mutta ripset pysyivät todella vähän aikaa. Hinta oli mielestäni todella kova laatuun nähden.

Nyt viimeiseksi kokeilin Studio sunlightsia. Pyysin luonnollisen näköisiä klassisia ripsienpidennyksiä ja sain hirvittävän pitkät ja paksut ripset. Pysyi kyllä hyvin noin 4viikkoa mutta ikävä kyllä ne olivat kaikkea muuta kuin toivoin.

Minäkin etsin siis edelleen hyvää ripsien tekijää... Olisiko jollakin suositella hyvää?

Mua suututtaa eniten, kun reklamoit tippuvista ripsistä, on vika aina asiakkaassa. Jos kuidut rapisee viikossa, on liimassa vika, ei kuidun tyveen kuulu muodostua kuivunutta liimapalloa.

Ed. kotikaupungissa luottotekijä teki kestävät ripset kahdessa tunnissa, eikä tarvinnut 2pvn suihkutaukoja tms.selällään nukkumista.

Täällä etelässä ripsiä tehdään miten sattuu, kuidut liimataan liian kauas tyvestä, viuhkat on epätasaiset, kaarevuus suhteessa silmän muotoon ihan väärä, eikä ripset kestä.

Keskustasta varmaan täälläkin löytys hyvä tekijä, mutta turhan pitkä matka on huoltoon aina täältä Tiksin läheltä

(Junalle pari kilsaa).

Vierailija
16/21 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ripsiseerumi - https://tonzes.com/ripsiseerumi.htm Tämä toimii! Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut ja tulokset näkyivät ensin alaripsissä (joita minulla ennen ei käytännössä ollut..) Kuukaudessa eron huomasi yläripsissäkin ja käytön jatkuessa ne tuntuvat yhä kasvavan. Tosi kauniit ja luonnollisen näköiset, ei mitkään ripsipidennys-haravat! :D Ripset ovat myös hiukan tummentuneet ja kaartuvat itsestään, riittää kun sipaisee ripsiväriä, kun aiemmin piti taivuttimella vääntää pitkään ja hartaasti. Ostin siskollekin :)

Vierailija
17/21 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spa Lotus Tikkurila! Etsin itse täältä vuoden ajan hyvää tekijää ja lopulta löysin tän. Hirveet jonot vaan, mut nyt heillä onneks on jo toinenkin tekijä avannut listat.

Uskomattoman hyvät ja luonnolliset volyymit tekee ainakin heidän alkuperäinen tekijä.

Hyvää olen kuullut myös toisesta, Spa Lotus on tarkka maineestaan ja palkkaavat parhaat tekijät.

Vierailija
18/21 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muodissa perskarvojen pidennykset, ripset on mennyttä maailmaa.

Vierailija
19/21 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä suuri ongelma tässä sodan riepomassa maailmassa.

20/21 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan tavallinen ripsien kestovärjäys on riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän