Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliopistoon hakevat ovat niin peukalo keskellä kämmentä että on pakko saada töitä missä ei tarvii osata mitään

Vierailija
19.12.2016 |

Looginen ymmärrys miten asioita fyysisesti on sitä todellista viisautta eikä mikään kirjatutka.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon lisensiaatti, töissä terveydenhuollossa. Teen paljon käsitöitä, hoidan puutarhaa ja harrastan kasvihuoneviljelyä. Mieheni, joka on FM, on rakentanut ko. kasvihuoneen, remontoinut keittiömme itse ja tekee mökillä talven polttopuut. Minusta tämmöinen "peruskätevyys" on meidän hyvin koulutetussa tuttavapiirissä aika normi.

Vierailija
22/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisivat yrityksiä nämä koulutetut👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa edes tehdä pieniä pintaremonttia koska käytännön äly ei riitä. Juu on sitä nähty, mutta et osaavat vittuilla toisten kirjoittamisesta

Harmi, että harva pienen pintaremontin osaaja ei osaa esim. tulkita sydänfilmiä tai ommella katesaumaa puhumattakaan siitä,  että osaisi soittaa sitraa.

Vierailija
24/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua, kuka on ylpeämpi kädentaidoistaan kuin älystä, koska ensinnäkin ajatteleminen on paljon hauskempaa ja lisäksi kyllähän ne menestyneimmät ihmiset ovat käyneet Harwardit sun muut.

Vierailija
25/25 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no osalla meistä on aikaisempana ammattina esim. käsityöläinen - kuten itselläni.