Yliopistoon hakevat ovat niin peukalo keskellä kämmentä että on pakko saada töitä missä ei tarvii osata mitään
Looginen ymmärrys miten asioita fyysisesti on sitä todellista viisautta eikä mikään kirjatutka.
Kommentit (25)
Perustaisivat yrityksiä nämä koulutetut👍
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa edes tehdä pieniä pintaremonttia koska käytännön äly ei riitä. Juu on sitä nähty, mutta et osaavat vittuilla toisten kirjoittamisesta
Harmi, että harva pienen pintaremontin osaaja ei osaa esim. tulkita sydänfilmiä tai ommella katesaumaa puhumattakaan siitä, että osaisi soittaa sitraa.
En kyllä tajua, kuka on ylpeämpi kädentaidoistaan kuin älystä, koska ensinnäkin ajatteleminen on paljon hauskempaa ja lisäksi kyllähän ne menestyneimmät ihmiset ovat käyneet Harwardit sun muut.
Niin no osalla meistä on aikaisempana ammattina esim. käsityöläinen - kuten itselläni.
Minä oon lisensiaatti, töissä terveydenhuollossa. Teen paljon käsitöitä, hoidan puutarhaa ja harrastan kasvihuoneviljelyä. Mieheni, joka on FM, on rakentanut ko. kasvihuoneen, remontoinut keittiömme itse ja tekee mökillä talven polttopuut. Minusta tämmöinen "peruskätevyys" on meidän hyvin koulutetussa tuttavapiirissä aika normi.