Miksi helvetissä nuo valmiit torttutaikinalevyt on leivottu jollain v....tun kasvismargariinilla..??
https://www.myllynparas.fi/tuotteet/torttutaikina-1-kg
Oon ostanu niitä voitaikinalevyjä ennemmin, mutta ne on kauhean kalliita.. Noi taasen on pilattu margariinilla..
Kommentit (51)
Arvaa, miksi niihin käytetään margariinia: koska se on halvempaa. Jos haluat voitaikinaa, niin sitten maksat voitaikinasta tai teet taikinan itse voista.
Mitä sä nyt valitat? Voitaikina tehty voista ja torttutaikina margariinista. Osta sitä mihin on varaa.
Juu, ja noi margariinihötöt maistuu ihan pahvilta. Mä ostan Pirkan laskostettua voitaikinaa torttuja varten, on vähän tyyrimpää kuin nuo margariinitaikinat mutta edullisempaa kuin voitaikinalevyt.
Ostan voitaikinalevyjä, vaikka olen työtön ja työmarkkinatuella. Mieluummin ostan laatua kuin määrää.
Onko täysin mahdoton ajatus ostaa kerran vuodessa oikea voitaikinaa? Ei niitä torttuja nyt varmaan kukaan ihan kilokaupalla tee, joten hintaerosta halvempaan taikinaan ei pitäisi syntyä mitään kynnyskysymystä.
Vituttaa tuommoset suhteellisuudentajunsa menettäneet pihit, jotka eivät voi kerran vuodessa ostaa voitaikinaa.
Ja margariinitaikinoiden valmistuksen voisi lopettaa, niistä ei ole mitään iloa kenellekään - ikinä - koskaan!
Että me vegaanitkin saadaan tehtyä helposti joulutorttuja. <3
Tulee se joulutorttu voitaikinasta kotona tehtynä siltikin halvemmaksi kuin kahvilassa nautittu.
Halvalla pääsee kun tekee itse. Teen rahkavoitaikinan, tosi helppo.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä juuri sen takia, että tuotteesta saataisiin halvempi, niin kaltaisesi köyhät voisivat ostaa torttunsa puolivalmiina.
Kuka jaksaa vääntää jotain voitaikinaa? Ja nimenomaan rikkaat käyttävät enemmän siivouspalveluita, syövät ulkona jne. muita palveluita.
Mitä mitä? Eikö kukaan tee voitaikinaa itse?
Vierailija kirjoitti:
Ostan voitaikinalevyjä, vaikka olen työtön ja työmarkkinatuella. Mieluummin ostan laatua kuin määrää.
Eikös työttömällä olis hyvin aikaa tehdä taikinat alusta asti itse?
Hyvä että maitoallergiasta kärsivätkin voivat niitä ostaa, siinä ehkä yksi syy.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa tuommoset suhteellisuudentajunsa menettäneet pihit, jotka eivät voi kerran vuodessa ostaa voitaikinaa.
Ja margariinitaikinoiden valmistuksen voisi lopettaa, niistä ei ole mitään iloa kenellekään - ikinä - koskaan!
ei kenellekään...
paitsi esim. lapselleni, joka ei voi maitoallergiansa vuoksi voitaikinaa syödä. Yhdessä leipomisen riemusta päästiin nauttimaan täälläkin, kiitos margariinitaikinan!
Sitä myydään, mitä ostetaan. Margariiniin leivottu taikinalevy sopii myös esimerkiksi maitoallergisille, joten siinä voitetaan puolelle sellaisia ryhmiä, jotka eivät voi ostaa voitaikinaa.
Torttutaikinslevy on eri kuin voitaikinalevy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös työttömällä olis hyvin aikaa tehdä taikinat alusta asti itse?
Aikaa toki opiskelulta olisi, mutta miksi vaivautua kun saa valmiita levyjä.
Vierailija kirjoitti:
Että me vegaanitkin saadaan tehtyä helposti joulutorttuja. <3
Juuri olin tulossa sanomaan samaa :)
Siks et täällä on väellä verisuonet tukossa muutenkin, sitäpaitsi se maito on sille lehmän vauvalle, ei ap:lle.
Ehkäpä juuri sen takia, että tuotteesta saataisiin halvempi, niin kaltaisesi köyhät voisivat ostaa torttunsa puolivalmiina.