Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpari toivoo lahjaksi rahaa lahjatilille....

Vierailija
05.07.2008 |

Mitenkä tähän lahjatoiveeseen voisi vastata tyylikkäästi. Siis aikomuksemme on laittaa tilille talletus, mutta miten se pitäisi osoittaa juhlien yhteydessä...? Jotenkin se tilisiirtolappunen on aika karun näköinen kortin välissä. Toisaalta tuntuisi hassulta viedä pelkkä kortti ja hääpari näkisi sitten vasta myöhemmin, että lahjakin on. Olisiko jollakin vinkii tähän?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjaa saa minusta noin toitottaa, kamalaa olisi se lappu kortin välissä.

Vierailija
2/5 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin....se lappu olisi tyly, mutta onhan juhlissa usein lahjapöytäkin, jossa vieraat pällistelevät lahjoja. Toisaalta jos annetaan lahjasekki, niin sekin on jotenkin konkreettisempi. Eli pointti tässä on nyt se, että haluaisin juhlan yhteydessä hääparille tiedon siitä, että olemme heitä jotenkin muistaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaikka vanhemmilta lapsille. Siksi olen aina itse vienyt lahjan. En oikeasti tiedä mitään fiksua tapaa, mutta ehkä siihen korttiin voisi kirjoittaa, että muistaminen tilillä? Tai sitten vain maksaa sen muutama päivä etukäteen, ja pari jo tietää, kuka on antanut sinne. Käy ne niitä tilejään katselemassa..

2

Vierailija
4/5 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lahjatili on joka tapauksessa morsiusparille tapa jolla voi helposti pistää kaikki vieraat riviin anteliaisuusjärjestykseen - hehän sen tiliotteestaan näkevät mitä kukin on pistänyt.

Minusta se on vieraana tosi inhottava ja nöyryyttävä ajatus, mutta minkäs mahdat kun kylmää käteistä pitää morsiusparin mielestään saada.

Vierailija
5/5 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti häissä oli varmuuden varalta lahjapöytä koska osa ihmisista ei halua antaa rahaa lahjaksi, ja se on tietenkin ihan ok myös.

Suurin isa kuka antoi rahaa antoi häissä vain kortin ilman mitään kirjoituksia lahjasta, osa oli kirjoittanut että "olemme kartoittaneet häämatkarahastoa".

Varsinaisia lahjoja tuli aika vähän, ihan muutama.

Minun mielestä rahalahja on helppo, olen itse huono keksimään lahjoja ja olen vain helpottunut jos hääpari/juhlakalu toivoo rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän