Paljon teillä aikuisilla on lomaa jouluna?
Itsellä alkaa töistä loma keskiviikkona ja kestää 2.1.2017 saakka. Blisssssss! Saadaan olla miehen kanssa ihan kahdestaan ja tehdä mitä huvittaa!
N. 37
Kommentit (58)
25. ja 26. pv on joulu"lomaa". Aattona on aamuvuoro niin ehtii illaks appivanhemmille syömään.
Kaksi viikkoa, miehellä kaksi päivää. Hän piti pekkasvapaat joulukuun alussa pois, oli silloin 1,5 viikkoa kotosalla yksinään "rentoutumassa" (remppasi autoa ja taloa).
Aatto on vapaa. Ja toki muutama arkipäivä pyhien välissä, muuten töitä. T. hoitoala
Sinänsä harvinaista että edes tuon yhden pyhän saa olla perheen kanssa.
Te, jotka vastasitte esim. 24.-26.12. niin ettekö tiedä mitä eroa on vapaapäivällä ja lomapäivällä? Vai olisitteko muuten nuo päivät töissä ja käytette lomapäiviä että saatte olla ko. päivät pois töistä?
Vierailija kirjoitti:
Aatto on vapaa. Ja toki muutama arkipäivä pyhien välissä, muuten töitä. T. hoitoala
Mitä pyhää tarkoitat? Aatto ei ole pyhä.
Muutama päivä, jätin keväämmälle 5 päivää.
22.12-2.1. Olisin voinut olla lomalla 9 tammikuuta asti, mutta en halua.
Aatonaatto on eka lomapäivä, töihin meen 9.1. Jei, odotan lievästi tota lomaa 👍
Työttömänä "loma" määräämättömän pitkä.
Miehellä 3 viikon loma sisäänteoista ja pekkasista. Eikä mene saldo vieläkään nollille.
Pitää koettaa keksiä mahdollisimman paljon kivaa tekemistä nyt.
Välipäivät lomaa. Saldovapaata pyysin nyt perjantaille. Saa nähdä saanko, riippuu siitä tuleeko sairaslomalainen töihin.
Sain fudut 12.12. ja irtisanomisaika 12.2 saakka ilman työvelvoitetta. 2kk palkallinen joululoma.
Terkkuja L&T:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pyhää tarkoitat? Aatto ei ole pyhä.
On se siinä mielessä että sen osuessa arkipäivälle, on useimmilla aloilla vapaata ja mulla tuplapalkka. Ja näin perheellisenä joulun ja uuden vuoden ajalla se merkityksellisin.
Keskiviikkona aloitan loman ja töihin takaisin 3.1.
Mulla tämä viikko koostuu työaikapankista otetuilla tunneilla, eli siitä neljä päivää vapaata. Perjantaina on yksi vuosilomapäivä. La ja su olis muutenkin vapaata, samoin ma kun on pyhäpäivä. Piipahdan töissä ti ja ke ja sitten on to-su taas vapaata ja 2.1. alkaa töissä arki rullata.
Mulla on kolme viikkoa lomaa, olen yksityisessä firmassa töissä, lähden Thaikkuihin bonukset taskussani.
22.12.-9.1. Suurin osa palkatonta...
Pidän kesäloman joulu-tammikuussa eli viisi viikkoa. Muuten teenkin 60-tuntista työviikkoa ympäri vuoden. T. Yrittäjä
23.12.-1.1.