Mitä tekisit jos voittaisit 81miljoonaa eurojackpotista?
Minä kuluttaisin 1miljoonan kokonaan juhlimiseen enkä väittäisi mistään. Sen jälkeen ostaisin pari hyvää omakotitaloa ja pihistelisin ja säästäisin vain rahani.
Kommentit (78)
Muuttaisin etelä-afrikkaan ja tekisin hallituksen kanssa sopimuksen, että saan metsästää salametsästäjiä siellä. Palkkaisin tarkka-ampujia avukseni ja menisin ampumaan jokaisen salametsästystä harrastavan ihmisen.
Ostaisin oman saaren ja pykäisin sinne omakotitalon pystyyn ja jonkinlaisen kulkureitin, kenties nostosillan, tai portilla varustetun sillan niin sais olla omassa rauhassa.
Yrittäisin parantua masennuksestani. Kävisin ruokakaupassa. Mulla on jo ihan kiva koti ja kivoja asioita.
Ostaisin kivan villan jostain lämpöisestä ja alkaisin vasta vuoden jälkeen suunnittelemaan tai, no ehkä pitkin vuotta, että mitä teen. Voisin perustaa vaikka kulkukoirien välitystoimiston Espanjaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin oman saaren ja pykäisin sinne omakotitalon pystyyn ja jonkinlaisen kulkureitin, kenties nostosillan, tai portilla varustetun sillan niin sais olla omassa rauhassa.
Ostaisin huvijahdin ja telakoituisin rantaasi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pelkäisin kuollakseni, että joudun uhatuksi, kiristetyksi, pelotelluksi. Kaikki haluavat kuitenkin minun rahani, hyvällä tai pahalla.
Lahjoitat mulle rahasi, niin voin pelätä puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin huvijahdin ja telakoituisin rantaasi.
Sinkkumies
No nyt oli kyllä aaawww <3 :D
Ihan ekaksi varmistaisin, että olen oikeasti voittanut :D - sitten irtisanoutuisin töistä - ihan todella herkullisella hetkellä...antaisin työkavereille sellaiset potit että voisivat tehdä saman. Maksaisin lainat pois, antaisin hyväntekeväisyyteen, ostaisin pari sijoitusasuntoa yliopistokaupungeista, perustaisin lapselleni rahaston enkä senjälkeen huolehtisi mistään mitä voi ostaa hoitaa rahalla...mutta kun elämässä on muutakin...
Huvittaa kun useammalla olisi suunnitelmissa sijoitusasuntojen (jopa kaksioiden) hankinta.. aivan turhaa tuolla potilla hommata muutama läävä ja vittumaiset vuokralaiset. Voit pistää haisemaan 60000€ joka kuukausi seuraavan sadan vuoden ajan ja sinulla on silti mihinkään sijoittamatta vielä lähes 10 miljoonaa perikunnalle jätettävää. Tuossa pinkassa todellakaan mikään sijoitusasunto tunnu suuntaan tai toiseen.. sama juttu näiden "koroilla eläjien" kanssa.. mihin niitä korkotuottoja tuosssa tarvitsee? Todellakaan stressaisi yhtään mistään sijoituksista..
Ensimmäisenä ilmoittaisin anopille että saa mennä jouluna johonkin muualle.
Oman perheen eli miehen, lapset, miniän ja lapsenlapsen ehtisin lennättämään vielä johonkin unelmapaikkaan jouluksi. Valmiiseen pöytään hemmoteltavaksi, vähän ehkä shoppailemaan, laskettelemaan, oikeaan kylpylään hoitoihin jne.
Kotiin palattua jakaisin lapsille heidän osuutensa (10%, paperi olemassa), maksaisin asuntovelan ja muuttaisimme johonkin lämpimään ainakin 9kk vuodesta. Sitten sijoittain loput siten että saisin mukavat käyttörahat koroista vuosittain.
Palkkaisin kokin tekemään minulle herkullisia ruokia terveellisistä aineksista.
Lopettaisin ainakin pariksi vuodeksi työt, ei ole ollut lomaa viiteen vuoteen.
Jos keksisin hyvän kohteen ja toimivan auttamistavan, pistäisin avustustoiminnan pystyyn.
Rahalla ei saa aikaa, joten vapaasta huolimatta kaikkea haluamaansa ei pysty toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
- Menisin hammaslääkäriin laitattaman hampaat kuntoon.
- Yksityiselle lääkärille vaivojeni takia .
- Antaisin perheelle rahaa niin, ettei heidän tarvitse ikinä enää mennä töihin.
- Matkustelisin
- Antaisin ainakin 10 miljoonaa eri hyväntekeväisyys keräyksiin.
- ostaisin omakotitalon järven rannalta.
- Nukkuisin aamuisin pidempään kuin seitsemään.
Heh, mulla kaikki samat paitsi viimeinen; todennäköisesti nousisin aiemmin sängystä kun olisin vaikka siellä matkalla tai ruokkimassa hevosta jonka ostaisin sinne järven rannalle.
Ostaisin talon maalta ja hankkisin useita rescue koiria ja kissoja niin suomesta kuin ulkomailta, lahjottaisin rahaa hyväntekeväisyyteen niin ihmisille kuin eläimille, ostaisin äidilleni unelmiensa asunnon, muilta sukulailta salaisin voittoni suuruuden ja sanoisin rahojeni menneen kokonaan noihin hankintoihin.
Eläisin kutakuinkin entiseen tapaan. Jatkaisin yrittäjänä niin pitkään kuin voittorahat riittävät.
Ostaisin paremman talon ja auton (kuitenkin ihan tavalliset eikä mitään lukaaleja), lahjoittaisin kunnon potit omille ja miehen sisaruksille ja sitten omistaisin elämäni muiden auttamiselle.
Antaisin köyhälle kotikunnalleni 75 milj. Ja pitäisin loput itse.
NO EN ainakaan TÖIHIN menisi. Tuolla summalla meikäläinen saa tehdä yli 2020 vuotta töitä, että edes teoriassa sen tienaa. Asunto on jo velaton.
Enkä ostaisi sijoitusasuntoja. Eihän siitä seuraisi muuta, kuin että olisi pakko perustaa kiinteistöyhtiö ja ruveta toimitusjohtajaksi. Eli töihin taas. Ei kiitos. Vittumaisia vuokralaisia saisi paapoa, niinkuin joku jo sanoikin. EI ei ei...Mieluummin huoletonta elämää.
Enemmän mua kiinnostaa talvet kaupungissa, pitkät kävelylenkit koirien kanssa, maalaus ja puutarhanhoito, luonnon valokuvaaminen ja luonnossa samoilu. Niitä mä tekisin. Ostaisin jonkun 1800-luvun vanhan torpan sopivalta paikalta mökiksi. Ostaisin mökkini ympäriltä kaiken, hehtaaritolkulla metsää ja maata, rahan arvo ei häviäisi - enkä kaataisi puun puuta. Saisi puut lahota pystyyn ihan rauhassa. Rakentaisin unelmien talon jonnekin kaupungin parempaan lähiöön - ja asuisin sulan maan kaudet maalla kurkia ja kotkia kuvaten.
Tekisin tasan just mitä huvittaa.
Hyväntekeväisyyteen antaisin jonkun verran. Varsinkin lapsijärjestöille ja eläimille. Appiukolle voisin ostaa vanhuuden asunnon, (kunnon ihminen, mutta elämä on potkinut päähän, ja osittain kyllä vikaa omissakin toimissa...mutta auttaisin, että eläke riittäisi elämiseen), ja mutsille oman pienen siirtolapuutarhapalstan. Lapsille omat asunnot ja pesämunaa pankkiin. Systerille antaisin vähän hupirahaa. Sillä on varakas mies muutenkin. Serkulleni, joka on paras kaverini, ostaisin myös kämpän, josta ei tarttisi maksaa vuokraa. Laittaisin elinikäisen hallintaoikeuden.
Siinä se. Auto saisi vittuillessakin olla sama vanha rämä kuin ennenkin.......vapaa-ajalla farkut ja fleesetakki kuten ennenkin, eikä turkit eikä jalokivet kiinnosta.
Paitsi miehelleni ostaisin Hiluxin tai kaksi, jos sattuu toinen menemään kuraiseksi.
Lähtisin tavoittelemaan henkistä kasvua. (Huomaa ironia)