Mistä johtuu, että kun lantionpohjalihaksia pitää pidemmän aikaa supistettuna yhtäjaksoisesti
niin alkaa tuntua vatsassa asti?
Teen varmaan jotain väärin.
Kommentit (62)
Sinun pitää supistaa nimenomaan lantionpohjalihaksia, ei muita lihaksia. Jos jännität vatsalihaksia niin et tee oikein.
Ap tekee oikein! Kun jännittää lantionpohjan lihaksia, niin sen kuuluu tuntua vatsan puolelle asti. Tiedättekö suoliluuharjanteet? Lantionpohjan rakenteita kiinnittyy niihin. Voi kokeilla sormilla lantioluiden vierestä. Lihasten liikkeen kuuluu tuntua.
T. Lantionpohjaan erikoistunut fyssari
Vierailija kirjoitti:
Ap tekee oikein! Kun jännittää lantionpohjan lihaksia, niin sen kuuluu tuntua vatsan puolelle asti. Tiedättekö suoliluuharjanteet? Lantionpohjan rakenteita kiinnittyy niihin. Voi kokeilla sormilla lantioluiden vierestä. Lihasten liikkeen kuuluu tuntua.
Kaikissa ohjeissa sanotaan selkeästi, ettei lantionpohjalihaksia supistettaessa kuulu supistaa vatsalihaksia. Joten lopeta paskapuhe!
Vatsalihaksia ei tietoisesti jännitetä, siis pintalihaksia. Mutta syvät lihakset jännittyvät oikein tehdessä samalla niin, että liike tuntuu suoliluiden kohdalle asti. Jos ei tunnu, olet ylipainoinen tai lihaksesi ovat heikot.
Se fyssari
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihaksia ei tietoisesti jännitetä, siis pintalihaksia. Mutta syvät lihakset jännittyvät oikein tehdessä samalla niin, että liike tuntuu suoliluiden kohdalle asti. Jos ei tunnu, olet ylipainoinen tai lihaksesi ovat heikot.
Se fyssari
Hienoa, eli nämä vaahtoajat ovatkin niitä jotka eivät ole perillä asioista!
Vierailija kirjoitti:
Vasta kolmen sivun meuhkaamisen jälkeen saatiin ensimmäinen asiallinen ja informatiivinen vastaus. Tämä kertoo paljon AV:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta kolmen sivun meuhkaamisen jälkeen saatiin ensimmäinen asiallinen ja informatiivinen vastaus. Tämä kertoo paljon AV:sta.
Asiallinen kenties mutta kun se ei pidä paikkaansa! "Fyssari" vetää "faktoja" persiistään!
On se niin jännä, että av:lla asiantuntijoita luulevat olevansa ne, jotka tietävät asiasta vain murusen. Itse olin synnytyksen jälkeen aiheesta fyssarilla ja kyllä, hän neuvoi nimenomaan tunnustelemaan sormilla suoliluiden sisäsyrjästä, tuntuuko liike. Jos tuntuu, tekee oikein. Synnytyksen jälkeen aluksi vaikea tuntea liike vatsassa, mutta harjoittelun myötä alkaa liikkua selvästi. Älä huutele, kun et mitään tiedä.
On jollain ollut tylsään kun noin paljon tonne ekalle sivulle trollannut :D
Vierailija kirjoitti:
On jollain ollut tylsään kun noin paljon tonne ekalle sivulle trollannut :D
Ja tokalle ja kolmannelle
Vierailija kirjoitti:
On se niin jännä, että av:lla asiantuntijoita luulevat olevansa ne, jotka tietävät asiasta vain murusen. Itse olin synnytyksen jälkeen aiheesta fyssarilla ja kyllä, hän neuvoi nimenomaan tunnustelemaan sormilla suoliluiden sisäsyrjästä, tuntuuko liike. Jos tuntuu, tekee oikein. Synnytyksen jälkeen aluksi vaikea tuntea liike vatsassa, mutta harjoittelun myötä alkaa liikkua selvästi. Älä huutele, kun et mitään tiedä.
Missä kohtaa on suoliluiden sisäsyrjä? En oikein käsitä missä liikkeen pitäisi tuntua muuta kuin lantionpohjan alueella...
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sen tuntee kun työntää sormen pilluun ja supistaa lantionpohjalihaksia... Jos tuntee puristuksen niin tekee oikein. Mikä vittu edes on suoliluiden sisäsyrjä?
Vierailija kirjoitti:
Se fyssari
Täyttä höpönlöpöä
"Fyssari" tekee itsestään pellen jutuillaan. Supistukset tuntuvat lantionpohjan alueella, ei vatsassa.
Vierailija kirjoitti:
Se fyssari
Ei mulla tunnu.
Mitä yhteistä on lantionpohjalihaksilla ja joulupukilla, molempia ei oikeasti ole olemassa.
Teitä on huijattu.
Olet vajukki ja homo
noin vapaasti käännettynä