Jos sinua pierettää yöllä sängyssä, varmistatko ensin että miehesi nukkuu ennen töräytystä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä piileekin se yli 20 vuoden onnellisen avioliittomme salaisuus: En ole vielä koskaan piereskellyt mieheni kuulleen - eikä mieheni minun. Piereskelyä yms. varten on keksitty vessa!
Joo tää on varmaan niin totta! Puolet avioliitoista kariutuukin ei erimielisyyksien vaan pieremisen takia! Pitäisikö sun alkaa parirupsuterapeutiksi? 😂
Mulla on sellainen taktiikka,että annan kaiken kaasun tulla vapaasti ulos,silloin kun siltä tuntuu.Missä ja milloin vain!ja mitä kovempi ääni ja pahempi haju,sen mojovammat naurut!
Vierailija kirjoitti:
Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa
Voi helvetti näitä vanhojen paskahousujen sananlaskuja, joitten varjolla on voinut paskoa mennen tullen ja palatessa!
Sillä joka pieruaan pidättää on jotain muutakin salattavaa.
- Sigmund Freud
Minä herään aina ennen ilman tuloa. Kuulostelen, nukkuuko mies ja jos nukkuu, venytän sormilla p-aukkoa jolloin tulee vain pahanhajuinen suhina. Siihen mies ei herää.
Emme ikinä piereskele toistemme aikana, enkä ole tehnyt sitä kenenkään kolmen mieheni aikana eivätkä he minun. Jos se on jonkun mielestä älytöntä, olkoon. Ei ole minulta pois. Minustakin on älytöntä piereskellä housunsa ruskeiksi ja sitten pesettää ne toisella.
Vierailija kirjoitti:
Minä herään aina ennen ilman tuloa. Kuulostelen, nukkuuko mies ja jos nukkuu, venytän sormilla p-aukkoa jolloin tulee vain pahanhajuinen suhina. Siihen mies ei herää.
Emme ikinä piereskele toistemme aikana, enkä ole tehnyt sitä kenenkään kolmen mieheni aikana eivätkä he minun. Jos se on jonkun mielestä älytöntä, olkoon. Ei ole minulta pois. Minustakin on älytöntä piereskellä housunsa ruskeiksi ja sitten pesettää ne toisella.
Niin, on paljon hienostuneempaa herätä joka aamu sormet paskanhajuisina peräaukon venyttelystä.
Vierailija kirjoitti:
Mun housut ei tule piereskelystä ruskeiksi.
Ja joo, meillä vallitsee vapaa pierukulttuuri. No tuollaista pieren toisen nenään -juttua en ymmärrä, mutta muuten, senkun rupsutellaan vaan! *prööt*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on paljon hienostuneempaa herätä joka aamu sormet paskanhajuisina peräaukon venyttelystä.
Hahhhhaaaahhhaaaaa!just näin:)
Joskus pieru tulee yllättäen ja sitä ei voi arvata. Varsinkin kun mies itse on edes auttanut asiaa.
meidän klassisin muisto on, ku mies heräsi mun pieruun.. oli toki jo ihan aamuyö, että varmaan jollain tasolla jo heräillyt, mutta pieru viimeisteli.. sitten hän koitti jatkaa makoilua tyytyväisenä, kunnes joutui häipymään "hyih, kamala, mikä paskanhaju" vaan kuulu poistuessa..
Ei asuta yhdessä, joten onneksi tämä ei tule usein vastaan. Oon sen verran kiusallinen ihminen, että nolostelen tuotakin asiaa ihan älyttömästi. Vaikka olisin yksin kotona niin punastuttaa jos tulee pieraistua kovaan ääneen. En voi sille mitään.
Jos miesystävä sattuu olemaan yökylässä tai toisinpäin niin odotan kyllä, että hän on sikeässä unessa ennenkuin uskallan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä piileekin se yli 20 vuoden onnellisen avioliittomme salaisuus: En ole vielä koskaan piereskellyt mieheni kuulleen - eikä mieheni minun. Piereskelyä yms. varten on keksitty vessa!
Juuri näin!
Aina on hyvä hetki suolistokaasuille, etenkin työpaikan hississä (johon tulee sitten se pitkäsäärinen sihteeri) seuraavasta kerroksesta, yhteisen peiton alla (auts, kuka keksi leveän peiton) tai parhaimpana kun vaimo ottaa suihin. Keventää tunnelmaa ja lisää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta.
Jos molemmat kunnioittavat toistansa piereskely on aivan yhtä luontevaa kuin hengittäminen. Lähes samaa ilmaa....
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta... itse Englannin kuningatarko se siellä?
Herättiin molemmat tänään mun pieruun :D
Voin rutkaista ihan milloin vaan ja yleensä sen teenkin pienen ponnistuksen kera :D