Jos sinua pierettää yöllä sängyssä, varmistatko ensin että miehesi nukkuu ennen töräytystä?
Kommentit (36)
Pitäiskö tarkistaa hieman ruokavaliota jos tällainen aihe on todella ongelma ?
Mä osaan päästellä suhareita niin tahtoessani. Hajusta voi syyttää koiraa.
Mä onnistuin päästään äänettömän peiton alla ja menikin samantien vatsa sekasin. Pakko oli heittää peitto sivuun ja juosta vessaan. Miehen ilme oli tyrmistynyt:)
Mä nukun yöllä, en tiedä pierettääkö vai ei.
Jokainen teistä muuten pieree unissaan :-D
Jos mies nukkuu, niin herätän sen jotta kuulee trumpettini.
Piereskelen aina miehen nenään, yleensä niin että hän on ihan hereillä. On hauskaa, kun mies yrittää estellä, mutta lähes aina saan pieraistua nenään. Sitten minä hihitän ja mies huitoo ilmaa poispäin.
Hienot naiset ei piere. Eikä käy kakalla.
Mun taktiikka on se, että pierasen miehen peiton alle. Mitäs kuorsaa. Potut pottuina ja kastiketta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tarkistaa hieman ruokavaliota jos tällainen aihe on todella ongelma ?
Ihmiset pieree keskimäärin 13,6 kertaa päivässä. Sinä varmaan pidättelet pierua päivät pitkät koska pidät piereskelyä epähienona, mutta unissasi päästelet kaikki pitkään haudotut suolikaasut ilmoille autuaan tietämättömänä.
Paukutatteko te omaan peittoon. Silleenkö se uni tuleekin. Tainuttaa itsensä pierun hajulla uneen 😅
En. Me piereskellään miehen kanssa usein kilpaa. Älkää epäilkö, meidän seksielämä on tästä huolimatta (tai ehkä jopa sen takia) loistavaa.
Ei ole oikeasti intiimi suhde ennenkuin nainen pierii miehen syliin.
M
Ehkä tässä piileekin se yli 20 vuoden onnellisen avioliittomme salaisuus: En ole vielä koskaan piereskellyt mieheni kuulleen - eikä mieheni minun. Piereskelyä yms. varten on keksitty vessa!
Vierailija kirjoitti:
En. Me piereskellään miehen kanssa usein kilpaa. Älkää epäilkö, meidän seksielämä on tästä huolimatta (tai ehkä jopa sen takia) loistavaa.
YÖK :-(
Vierailija kirjoitti:
Hienot naiset ei piere. Eikä käy kakalla.
...paitsi vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä piileekin se yli 20 vuoden onnellisen avioliittomme salaisuus: En ole vielä koskaan piereskellyt mieheni kuulleen - eikä mieheni minun. Piereskelyä yms. varten on keksitty vessa!
Se on varmaan avioero laakista kun jommalta kummalta vanhuuttaan vahingossa rupsahtaa :(
saan kuorsata ja piereskellä rauhassa niitä ei oo kukaan kuulemassa ja itekkin voin vääntää koneet nollille.ai mut ku ne on ki yöl pois.
Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa
Aikanaan nuorna miehnä yhtä naista heilastellessa oltiin oltu sänkypuuhissa ja alkoi sitten pierettää. Olin hipsivinäni viereiseen keittiöön hakemaan ruokaa, laitoin ovenkin kiinni ja tuuttasin menemään. No se oli niin luja että hyvä ettei sen oven lasit mennyt rikki. Revettiin molemmat nauramaan.
-m
Kyllä. Kun mies vähän kuorsahteli, päästin mojovan pierun. Mies: "Luulitsä et mä jo nukun?"