Leffailta kotona kahdestaan, nainen söi pepperonipitsan extrajuustolla
Vähän söi tunnelmaa (pun intended), kun jo valmiiksi hieman ylipainoinen nainen ahmi koko rasvaisen lättynsä alle varttitunnissa. Miksi hän ei edes tällä kertaa voinut tilata salaattia? Yksin ollessa voi sitten skruudata mitä sotkua tahansa, mutta ei kuherteluillan aikana. Muistakaa tämä, naiset.
Kommentit (50)
Ihana nainen <3
Väistyhän uivelo siitä vittuun häiritsemästä.
M
Sanooko joku mies "pun intended"? Oikeasti. Pahempaa kuin tuo pitsan syöminen.
Ei helvetti. Minä ainakin jättäisin tuommoisen nipon samantien.
t. 48-kiloinen nainen, joka perjantaina söi Mexicana-pizzan ja joi 6 isoa kaljaa vielä päälle :D
Aikoinaan eräs Hyvä Pano mutta typerä nainen halusi seksin välillä syödä pizzaa sängyssä...voi perkele sanon minä. Tuon viikonlopun jälkeen ei jostain syystä tavattu enää noissa merkeissä, eikä oikeastaan muutenkaan.
Niin juntti nainen kuin olla ja voi, mutta olipahan kyllä luoja suonut ulkoisia avuja kompensoimaan...
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin varmaan söit salaattia ja joit vettä?
No en tietenkään, mutta pitkänä ja lihaksikkaana miehenä kulutuskin on vähän eri luokkaa. Miesten kuuluukin syödä kunnolla. Ap
No jos sen ostaa ja maksaa niin kyllähän se silloin syödään. Vai tilaatko ruokaa vain ottaaksesi haukut ja loput heität roskiin? Oletpa outo!!
Vierailija kirjoitti:
Yksin ollessa voi sitten skruudata mitä sotkua tahansa, mutta ei kuherteluillan aikana. Muistakaa tämä, naiset.
Mä toimin just toisin päin. Töissä, yksin kotona ollessa syön hyvin kurinalaisesti ja kevyesti. Tämän teen juuri siksi, että sitten kun on jotkut juhlat, ravintolailta tms niin saan vapaasti nauttia kunnolla kaloreita ilman että lihon. Säästän tavallaan arkena kaloreita viikonloppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen <3
Väistyhän uivelo siitä vittuun häiritsemästä.
M
Varohan ettei morsiuspuvunvalkoinen haarniskasi likaannu, kun noin isoin askelin täällä Vauva-palstalla astelet.
Sellainen naisvihasatu luirukäden ja ruippokintun uliskon mielikuvituksesta peräisin.
Mäkin mätän julkisesti, kuten töissä tai ravontolassa surutta kaikkea, mitä mieli tekee. Muut sitten ihmettelee miksen liho, mutta koska syön yksin varsin vähän ja terveellisesti, niin en pääse lihoamaan. Jotenkin hölmöä, että ne ylipainoiset mammat vetää töissä salaattia ja kommentoivat mun syömisiä, vaikka on ihan taivahan vissi, että he itse sitten kotona katseilta piilossa vetää ties mitä mättöä nassuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään, mutta pitkänä ja lihaksikkaana miehenä kulutuskin on vähän eri luokkaa. Miesten kuuluukin syödä kunnolla. Ap
Ei normaalikokoiselle naisellekaan riitä salaatti päivän ateriaksi. Jos nainen on vielä isompi, kuluttaa enemmän kaloreita.
Hahaa mä söin eilen kokonaisen pizzerian pizzan itse ja päälle vielä karkkia ja mies vieläpä ihanana toi nämä yllätyksenä, että voidaan vähän herkutella!!
Terkuin nainen 54kg
Vierailija kirjoitti:
Vähän söi tunnelmaa (pun intended), kun jo valmiiksi hieman ylipainoinen nainen ahmi koko rasvaisen lättynsä alle varttitunnissa. Miksi hän ei edes tällä kertaa voinut tilata salaattia? Yksin ollessa voi sitten skruudata mitä sotkua tahansa, mutta ei kuherteluillan aikana. Muistakaa tämä, naiset.
Oot nolo. Myötähävettää sun ajatusmaailma. Että deitin kuuluisi sievistellen vetää salaatti sun mieliksi, ja salaa sitten sitä mitä oikeasti haluaa. Terveisiä sinne 1600-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan eräs Hyvä Pano mutta typerä nainen halusi seksin välillä syödä pizzaa sängyssä...voi perkele sanon minä. Tuon viikonlopun jälkeen ei jostain syystä tavattu enää noissa merkeissä, eikä oikeastaan muutenkaan.
Niin juntti nainen kuin olla ja voi, mutta olipahan kyllä luoja suonut ulkoisia avuja kompensoimaan...
Oho, mikä harvinaisuus palstalla: mies, jolle naisen ulkonäkö ei olekaan ainoa kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalikokoiselle naisellekaan riitä salaatti päivän ateriaksi. Jos nainen on vielä isompi, kuluttaa enemmän kaloreita.
Lihasmassa lisää kulutusta, ylimääräinen rasvakudos ei juurikaan. Ja ökypizza ei ollut naisen päivän ainoa ateria, sen verran kävi selväksi.
Ap
Miksi olet läskin kanssa, jos et kestä läskin syömistä?
Ehkä kannattaa jatkossa tilata ruokaa jostain muualta kuin pizzeriasta. En itsekään valitsisi salaattia ellen tiedä sen olevan varmasti hyvää ja tuoretta.