Leffailta kotona kahdestaan, nainen söi pepperonipitsan extrajuustolla
Vähän söi tunnelmaa (pun intended), kun jo valmiiksi hieman ylipainoinen nainen ahmi koko rasvaisen lättynsä alle varttitunnissa. Miksi hän ei edes tällä kertaa voinut tilata salaattia? Yksin ollessa voi sitten skruudata mitä sotkua tahansa, mutta ei kuherteluillan aikana. Muistakaa tämä, naiset.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet läskin kanssa, jos et kestä läskin syömistä?
Nainen on mukava, melko nätti ja sen faija on päällikkö eräässä firmassa, jonne olen ajatellut hakea duuniin.
ApAjattelit siis päästä reittä pitkin duuniin? Miten työn käy, jos tapailu loppuu, tai jopa käy ilmi mitä naisesta ajattelet?
En aio panna isukkia, joten en mene duuniin reittä pitkin. Verkostoituminen on päivän sana. Taloon päästyäni ei suhteen tilalla ole enää mitään väliä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapappojen "ylipaino" tulee aina hirmuisen isoista lihaksista.
Hassu juttu.
Miehet saavat melko helposti 8-10 kg parin ensimmäisen saliharjoitteluvuoden aikana. Jos heidän rasvaprosenttinsa pysyy samana, myös muutama kilo rasvaa on tultava. Lopputuloksena on 11-14 kg painavampi mies, jonka rasvaprosentti on pysynyt samana, mutta hänestä on tullut "ylipainoinen".
Tästähän EI ollut kyse, vaan siitä, että ne lihasylipainoiset ovat aina av:lla. Kukaan ei koskaan myönnä olevansa oikeasti läski.
"Kukaan ei koskaan", tuliko nyt vähän liioiteltua? Ihan pikkuisen ehkä?
Aloittaja on varmaan sukua sille aamulla meuhkanneelle lantionpohjahullulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu.
Miehet saavat melko helposti 8-10 kg parin ensimmäisen saliharjoitteluvuoden aikana. Jos heidän rasvaprosenttinsa pysyy samana, myös muutama kilo rasvaa on tultava. Lopputuloksena on 11-14 kg painavampi mies, jonka rasvaprosentti on pysynyt samana, mutta hänestä on tullut "ylipainoinen".
Tästähän EI ollut kyse, vaan siitä, että ne lihasylipainoiset ovat aina av:lla. Kukaan ei koskaan myönnä olevansa oikeasti läski.
Liioittelua tai sarkasmia. Valitse itse.
Vierailija kirjoitti:
Vähän söi tunnelmaa (pun intended), kun jo valmiiksi hieman ylipainoinen nainen ahmi koko rasvaisen lättynsä alle varttitunnissa. Miksi hän ei edes tällä kertaa voinut tilata salaattia? Yksin ollessa voi sitten skruudata mitä sotkua tahansa, mutta ei kuherteluillan aikana. Muistakaa tämä, naiset.
Mä olen hoikka, ja silloin kun herkuttelen, niin todellakin vedän tollasia överimättöjä! Syön salaattilounaan joka päivä, en todellakaan halua puputtaa salaattia leffailtana, kun saa herkutella! Aaaaah miten mukavaa lauantai-iltana katella miehen kanssa leffaa pyjamassa ja ahmia pizzaa tai JÄTTIPUSSI sipsei dippeineen, ehkä vähän olutta, joskus ehkä karkkiakkn ja nukkumaanmennessä maha ihan pinkeenä. Tämä ei onneks toistu joka vkl :)
Mitä kertoo sinusta, että nätin ja mukavan naisen herkuttelu ottaa erektion päälle? Taitaa ongelma olla itsessäsi ja kuinkas muutenkaan syytät siitä naista. Taidat olla 40plus etkä voi itsellesi myöntää että ne nuoruusvuotesi menivät jo vaikka kuinka siellä salilla pungerrat ja ähiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu.
Ei se ainakaan sarkasmia ollut, ellet sitten tarkoittanut, että miehet aina myöntävät olevansa läskejä. Googlaa "sarkasmi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu.
Ei se ainakaan sarkasmia ollut, ellet sitten tarkoittanut, että miehet aina myöntävät olevansa läskejä. Googlaa "sarkasmi".
En ala googlailla mitään. Googlaa itse. Itse asiassa ylenpalttinen liioittelu on yksi sarkasmin lajeja, joten...
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan eräs Hyvä Pano mutta typerä nainen halusi seksin välillä syödä pizzaa sängyssä...voi perkele sanon minä. Tuon viikonlopun jälkeen ei jostain syystä tavattu enää noissa merkeissä, eikä oikeastaan muutenkaan.
Niin juntti nainen kuin olla ja voi, mutta olipahan kyllä luoja suonut ulkoisia avuja kompensoimaan...
Niin me ihmiset ollaan erilaisia 😊. Meillä jos on miehen kanssa lapsivapaata niin syödään, naidaan, katsotaan leffa ja taas naidaan ja syödään ihan sängyssä. Väliin ehkä käydään saunassa... ❤