Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että olen tyytyväinen kun teen lapset vasta vanhempana

Vierailija
19.12.2016 |

Tuota toista ketjua lukiessa sain vahvistuksen aikaisemmalle käsitykselleni: nuoret äidit pelkäävät ja ovat epävarmoja lasten hankkimisesta. Siksi he tekevät ne ajoissa, jotta pääsevät ajoissa myös eroon.

Minä nautin lapsieni olemassaolosta, eikä ole mitään kiirettä ajaa heitä pois. Me elettiin miehen kanssa täysi nuoruus ja mitään "omaa aikaa" ei jäädä kaipailemaan, ollaan osattu ottaa ilo irti siitä jo hyvissä ajoin. Eikä sitä 40vuotias nyt enää mitään nuoruuttaan takaisin saakkaan, joten hassu ajatus sekin. Se juna meni, ja siitä olis kannattanut ottaa ilon irti :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuosittuOnkohan vauva-aika niin raskasta useille kohonneen synnytysiän vuoksi?

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
2/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä iloinen siitä, että olen itsekin suhteellisen nuori, mutta lapset on jo isoja ja itsenäisiä. Mutta ei tämä sitä ole, että erityisesti olisi haluttu lapsista eroon aikaisin. Suunnilleen saman aikaahan ne siinä vanhempien päivittäisarjessa on, tekeepä lapset nuorena tai vanhana. Ja toivottavaa on että itsenäistyvät aikanaan. 

En minäkään kaivannut mitään omaa aikaa kun lapset oli pieniä, vaan olin ja olen hyvinkin koti-ihminen ja perheihminen. Mutta silti kyllä on mukavan ylellisen tuntuista nyt, kun alkaa jäädä paljonkin omaa aikaa vain olla ja ajatella, ilman että täytyy tehdä käytännön kotitöitä, kuskata lapsia harrastuksiin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla vauva-aika on raskasta, kun hankitaan ne lapset hampaat irvessä vaikka ei haluta.

Vierailija
4/4 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana ajattelin, että olen liian nuori saamaan lapsia ja lykkäsin ajatusta. Nyt vanhempana olisi kiva löytää se, joku joka haluaisi jakaa ajatukseni lapsen saamisesta. Ja jatkaisi ja pysyisi kumppanini vielä sen jälkeenkin jos kävisi niin, että lapsi tulisi osaksi arkeamme. - Täydellistä kumppania en etsi saati vaadi, enhän itsekään ole, mutta ei niitä itselleni sopivia päivittäin tule vastaan. - Tai sitten he, korjaan hän -yksikin riittäisi erinomaisen hyvin ei ole tullut, syystä tai toisesta pysyvä tai ainakin toistaiseksi oleva osa elämääni. Tiedä sitten miten jatkossa. Mieluummin jatkan kuitenkin yksin, kun en oikein usko siihen, että paras parisuhde saisi alkunsa siitä, että pakottaisi tai vaatisi ellei peräti kiristäisi ja uhkailisi toisen siihen     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi